• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En klaar: Charade metamorfose !

Geweldig resultaat. Ik heb vorig jaar een soort gelijk iets gehad. Moest een daihatsu cuore behandelen die ook roze was ipv rood. Foto's staan ook hier op het forum.
 
SUPER, vanwege dit soort details hou ik van dit forum....


Je zou er bijna een witte ;) auto voor kopen! En zoals gezegd, heb je vragen gehad of hij over is gespoten?
 
Huh ik dacht altijd dat het onmogelijk was om verbleekte lak weer zo rood te krijgen. Had vroeger ook een Charade die dit ook had maar wist niet dat je het weer zo kon krijgen. Geweldig!
 
zo dat is nog eens resultaat boeken.

erg bekende locatie trouwens, daar waar ze naast elkaar geparkeerd staan woon ik ongeveer 200 meter vandaan ;)
 
Prachtig hoor, mooi werk!

Heb een collega met een Volvo 850 station die het er ook zo uitziet..............ga hem dit niet laten zien........... :-" Dat zijn 3 charade's qua oppervlak.
 
Ik vraag me altijd af bij dit soort kleuren hoe lang het weer netjes blijft? Is de lak na al die jaren op een of andere manier dunner geworden of is het puur de zon die het vervaagd heeft?
 
Ben hier inderdaad ook nieuwsgierig naar..... Blijft het lang mooi, en is het onderhouden bij dergelijke kleuren nog anders?

grtz. Justin