• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt-Hamber Trace-Less snel in de webshop?

Ik ruik idd een soort vluchtige stof. Het moet ook wel als je ziet tot wat het in staat is in die testen van Bilt-Hamber. Met alleen ipa lukt dat niet.

Maar nog eens... iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar mij stoort het niet echt. Is nochtans niet de gewoonte van Bilt-Hamber, want hun producten ruiken redelijk goed zoals Autofoam. Hun shampoo Autowash ruikt zelfs totaal niet.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Grappig om te zien dat er zoveel verschillende 'favorieten' zijn. Er is dus echt niet één grote winnaar maar het is vooral afhankelijk wat je graag ziet in een glasreiniger. Sterke reiniging maar snel verdampen of juist niet en meer tijd voor het verwerken. Interessant!
Ik heb op mijn ramen Nanolex glass sealent zitten (aangebracht met mooi weer ergens na aanschaf van mijn nieuwe auto) en gedurende de zomer gebruik ik Gyeon Glass omdat ik met warm weer dan wat meer tijd heb om het product te verwerken.
Welicht ook wat vriendelijker voor de Glass sealent dan Angelwax Vision (beetje ammoniak achtige lucht?)was het idee.

Heb jij wat voorbeelden van glasreiniger met een sterke reiniging en in hoeverre heeft dat invloed op bv Nanolex glass sealent?
 
20240222_121317.jpg

Kijken of het echt zo goed is als de (zwaar overdreven) hype omtrent het product...
Qua geur is het een mix van bubblegum en een vluchtige stof, die laatste kan ik niet echt plaatsen. M'n neus zit dicht gestuct met snot maar ruiken lukt nog prima.
De zoete geur is niet zo erg dat bij de eerste de beste snuif het glazuur van de tanden afknalt.
 
  • Grappig
  • Leuk
Reactions: Ric325i en RoyR