• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt-Hamber Trace-Less snel in de webshop?

@RoyR helemaal geen winnaars tegengekomen bij labcosmetica?
Ik heb mezelf voorgenomen om slechts nog spaarzaam in te kopen want er moet eerst nog wat voorraad op (ik heb echt teveel staan) en ik wil voorkomen dat er nog wat kastvullers bij komen…
Oke, Semper is een fijne shampoo. En Ductile werkt ook goed. Maar bijvoorbeeld die 3PH Wash waar sommige bij zweren om je coating weer te boosten. Is bij mij nog geen een keer gelukt. Glico als bekleding reiniger gebruikt. Maar niet bijzonder. Valet Pro Carpet cleaner doet het net zo goed.
Verder heb ik nog Veritas (ontvetter) staan. Die is nog niet gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Ric325i
Ik ben steeds wel op zoek naar het beste en test zeer graag nieuwe producten van merken die me liggen. Maar de Nitido van Labocosmetica die zowel in de winter als in de zomer zou perfect te gebruiken zijn, stelt zeer hard teleur. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd met nieuwe doeken, glasdoeken, applicators, op de ruit sprayen, op de doek sprayen, weinig product gebruiken, veel product gebruiken....Ik ben er maar mee gestopt en heb hem opgegeven. Nadien met Invisible Glass er over en direct perfect resultaat. Absolute en ONR zijn ook gewoon zeer goed, dan nog wetende dat je er amper product voor nodig hebt.
 
  • Leuk
Reactions: Wax Master en RoyR
HIJ IS ER!!!!
1708073952915.png
 
  • Leuk
Reactions: Ciamician en schaef
Meteen besteld! Dit wordt mijn eerste product van Bilt Hamber, dus ik ben benieuwd! :)

Ik was ook toe aan nieuw microvezelwasmiddel, dus de Nuke Guys eens erbij besteld. Erg tevreden over hun doeken namelijk.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hij is binnen! Momenteel heb ik helaas geen tijd om te testen, mogelijk vanavond…

De sprayer krijg je er los bij (normaal bij Bilt Hamber?), maar kun je de fles met sprayer erop zo in de kast zetten of hoor je de normale dop er steeds op te doen bij langere tijd wegzetten?
 
Volgens mij krijg je sprayers er altijd los bij. Dat is bijna met elk merk en product zo. Minder kans op lekken tijdens transport. En neemt wat minder ruimte in lijkt me.
Altijd na gebruik de sprayers dicht draaien. Dat doe ik met elk product. Zo kan het product in de sprayer niet uitdrogen waarna je sprayer verstopt zit.
 
  • Leuk
Reactions: TNThomas
Ik doe dat nooit en heb nog geen problemen gehad.. Al zal het ongetwijfeld beter zijn. Hier ook binnen, auto al gewassen en vamiddag nog even de ruiten doen.
 
Ik vind de glasdoek die bij de Trace-Less zit best wel ok. Mooie blauwe kleur...die waarschijnlijk goed zal afgaan op andere doeken...as usual. Waarom ze moeite hebben om die kleuren te fixeren begrijp ik niet.

Ik heb de Trace-Less getest en ik moet zeggen dat ik althans voor mijn auto onder de indruk ben. Super makkelijk in gebruik, reinigt zeer goed en doet dit zonder sporen na te laten. Mijn achterruit was aan de buitenkant echt vuil, en de Trace-Less zorgde er voor dat al het vuil mooi in de doek werd opgenomen zonder strepen of residue. De geur is wel tamelijk sterk, maar niet hinderlijk voor mij.

De tijd zal het uitwijzen als ik andere mensen hun auto zal doen waarvan de ruiten minder proper zullen zijn. Allesinds is de Trace-Less tot nu toe heel goed en blijf ik hem verder testen. Waarschijnlijk zal hij misschien de Invisible Glass vervangen en lijkt het me een goede aanwinst voor het arsenaal voor ruitenreiniging.
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen dat de eerste indrukken alvast positief zijn @Morpheus02007.

Ik wacht zelf nog even tot het nieuwere GYEON spul is aangekomen bij CC en dan bestel ik deze samen met de nieuwe Touch-Less en nog wat ander klein grut.
En zo breidt de verzameling "dit wordt echt wel mijn laatste glass cleaner want deze is de beste"-glass cleaners zich nog wat verder uit : unamused:

1708206295726.png