• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie(tje) van Cyruzzz

Ik weet niet wat jij dan geboden hebt...

hij heeft ze naar mijn vriendin gebracht (die woont in Groningen en neemt de flesjes morgen voor me mee). Koste me 16euro voor alle 4 de flesjes (incl de "breng service")
 
dat is niet duur ging mij 25 euro excl verzenden kosten

[Mod]Forumregel 3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Zie ook de onderschriften van de moderators![/mod]
 
Volgend weekend ga ik de auto eens flink aanpakken met al de nieuw aangeschafte spullen. Mijn auto heeft last van plaatselijke krasjes en zit flink onder de swirls.

1. Wassen
2. Kleien
3. Polijsten: ik heb SSR 1 en 2,5 en Mezzo en Finale. Wat pads betreft heb ik de oranje, witte en zwarte. Nu was mijn idee om te beginnen met SSR2,5 op oranje en daarna met SSR1 op wit.
4. Glaze: Black Hole op zwart
5. Wax: met het handje
6. Trims, ramen, binnenkant

Het gaat mijn eerste keer met ene DAP worden. Ga samen met een vriend detailen die ook hier op het forum zit en ook geen ervaring heeft met n DAP.

Wat adviseren jullie? Misschien ipv Black Hole op zwart, de zwarte pad gebruiken voor SSR1 en de BH met de hand. Of toch de monello gebruiken ipv SSR??
 
De nieuwe aanwinsten!!

img5151kc.jpg



Alle producten bij elkaar:

img5153f.jpg



Alle doeken, pads, tape en DAP:

img5156l.jpg



Opgeruimd staat netjes!!

img5159v.jpg
 
He Cyruzzz jouw collectie groeit ook snel als ik het zo zie .
En een vraagje , die stickers op je boxen met pads en doeken waar kan je deze verkrijgen ? ;)
 
Dag Picasso,

ja groeit erg snel. Ben wel behoorlijk verslaafd. Die stickers zijn eigenlijk geen stickers... Heb ze zelf gemaakt, net als de etiquetten op de rode PB spray flessen zoals hierboven te zien.

Hoe: uitprinten wat je wilt, boeklon (doorzichtig plak plastic) erover plakken maar dan net rondom 2 cm overhouden. En dit zo dan op de bak/ fles plakken. Werkt super en ziet er netjes geordend uit ;)
 
Tx allemaal, volgende week zondag komt de volgende show off... ga er aan denken om veel foto's te maken ;)
 
Zo weer een kleine update van mij, is alweer een hele tijd geleden sinds ik iets aangeschaft heb (maar dat was voor mijn doen een flinke: de DAP + toebehoren)

Mijn moeder is bijna jarig en ze wilde graag een droogdoek. Onze oranje vriend voor haar besteld, en ach als ik dan toch aan het bestellen ben, dan moet ik wel zorgen dat ik geen verzendkosten hoef te betelen ;)

Gelijk Monello Inizio, de Gele 5,5 inch polijstpad en een fles (500ml) DJ BtbM! Ruikt super! Moeders mag ook de fles BtbM gebruiken trouwens. Ohja en een PB MF doek als :kado TOPPIE CC!!

Foto's heb ik nog niet. Maar dat hoeft ook niet voor deze kleine aanvulling vind ik zelf.


Moet wel zeggen mijn: "wish list" wordt steeds korter. Tijd om deze dus eens aan te vullen.

Zie hierboven wat ik allemaal heb, wishlist:
-Nieuwe wax
-Velgenreiniger (waarschijnlijk IronX)
-Black Hole (mijn fles is bijna leeg)
-Glasreiniger

Wie helpt mij verder aan mijn verslaving en vult dit lijstje aan :p
 
Ziet er goed uit Pascal! Ben benieuwd naar de BtbM. Ik heb zelf onlangs de Wash&Wax van Meguiars gekocht. Ook echt een top product :) Keertje samen detailen?
p.s. IronX is een top product, maar geen velgenreiniger. Daarvoor gewoon APC gebruiken en daarna de IronX.

Idee voor je wishlist: Rimwax! Wil ik ook :)
 
APC is ook geen velgenreiniger!

Mooie aanwinsten! Mijn verlanglijstje is inmiddels alweer aardig gegroeid, binnenkort alles maar eens bestellen.
 
Dag mensen,

het is een heeeeeele tijd geleden dat ik hier iets gepost heb. Wel veel gelezen en hier en daar bij andere wat gereageerd maar het was even "stil" rond mijn eigen collectie.

De afgelopen tijd ook veel te weinig mn eigen auto gedaan. Vorige week weer even grondig gewassen, laagje verse wax, trims en interrieur. Bling bling bling!

Wat is het detailen toch leuk om te doen!!!


Maar nu ben ik bijna jarig, en ben ik weer aan t kijken om de collectie weer wat uit te breiden... En nu zijn er een paar dingetjes die ik wel wil:


1: ik heb geen velgenreiniger, maar gebruik altijd APC en een goed sopje waarmee ik mijn 17 (zwarte) inches wel schoon mee krijg.
Als toevoeging wilde ik toch maar een keer ironX gaan aanschaffen.

2: Mijn fles meguiars carnauba wax is bijna op, en zie door de bomen het bos niet meer. Mijn auto is zwart, mijn budget is klein en heb geen voorkeur voor vloeibaar of vast. Wie o wie!?

3: Dan heb ik nog het idee om misschien een wheelwax aan te schaffen zoals van PB. Om mijn velgen toch wat beter te beschermen. Maar hoeveel toegevoegde waarde heeft dit vergeleken met "gewone" wax?
Ohja ik heb een setje winterbanden erom liggen tijdens de... winter.



Heb ik nog iets gemist?? Andere suggesties om wat geld aan te spenderen?? Haha
 
1. Als je met APC de velgen altijd al wel schoon krijgt, is Iron-X een leuke toevoeging. Bedenk wel dat het zelf geen velgenreiniger is.

2. Natty's of Natty's vloeibaar, Mothers FX SynWax (aanbieding), Collinite 476s / 845 / 885 (aanbieding).

3. Je kunt in principe iedere goede wax gebruiken op je wielen. Velgenwaxen zouden naar zeggen beter tegen hitte kunnen.
 
Gister avond nog maar eens even uitgebreid naar een wax zitten zoeken... en heb besloten om geen wheelwax te kopen en dan misschien een duurdere wax te kopen. (ironX komt er zeker)

Heb even in de waxen hoek een nieuw topic gemaakt met wat vraagjes.
 
Het is uiteindelijk de 476s geworden! Hopelijk ben ik nog tevreden met die keus na de eerste wax beurt ;) haha

Tevens ironX besteld zodat ik wanneer het een keer niet zo lekker weer is, de zomerwielen een grondige beurt kan geven.


@ Petrol

Bedankt voor het aanbod, heb het erg druk maar ik denk dat ik de natty's wel een keer wil vergelijken...