• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie(tje) van Cyruzzz

Niet zozeer alleen voor beschadiging, maar je neemt voor de vuile / vieze delen een 2e: zo blijft de goede/dure washmitt goed ;)
 
Tuurlijk!Dat wel.Maar hebben jullie dat nooit gehad dat er stukjes van die mitt bleven haken??Ben ik dan zo bijzonder??:grinning:
 
Blijkbaar. :grinning: Ik gebruik al een hele tijd de action mitts voor velgen en onderste delen van de wagen, nog nooit last gehad van stukjes mitt die achterbleven eerlijk gezegd. :weetniet
 
Er is een kleine bestelling onderweg...

Heb goed naar jullie geluisterd o:) Dit komt er "allemaal" bij. De APC wil ik ook gaan gebruiken voor mn velgen, schijnt ook goed te werken.


Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml
Poorboys World - Trigger sprayfles (rood) - 650ml
Poorboys World - Trim Restorer - 473ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm (2 maal)
Monello - White Polishing Euro Foam Hand Applicator
:kado Dodo Juice - Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad :kado
:kado Sonax - Ruitensproeiervloeistof Antivries Premium - 500ml :kado

En dit is dan mn lijstje wat ik heb...



1 Wassen
Meguiar's Gold Class Car Wash 473ml
Meguiar's Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
Sorbo Microfiber Wash Mitt
Poorboy’s World Waffle Weave Drying towel 60x90cm

Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser 946ml
Poorboys World Trigger sprayfles (rood) 650ml

Carex Insectfree 500ml


2 Reinigen & voorbereiden
Meguiar's Quik Clay Detailing System 473ml/50g
Cobra Blue All Purpose Microfiber Towel 40x40cm

Meguiar's ScratchX 2.0 207ml
Monello Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Cobra Blue All Purpose Microfiber Towel 40x40cm

Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' 473ml
Monello White Polishing Euro Foam Hand Applicator
Cobra Blue All Purpose Microfiber Towel 40x40cm


3 Polijsten
Meguiar's Deep Crystal Polish 'Step 2' (glaze) 473ml
Meguiar's Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) 2 stuks
Poorboys World Deluxe Mega Towel – Geel 39x39cm


4 Wax & bescherming
Meguiar's Deep Crystal Carnauba Liquid Wax 'Step 3' 473ml
Dodo Juice Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad
Poorboys World Deluxe Mega Towel – Geel 39x39cm


5 Onderhoud
Poorboy's World Trim Restorer 473ml
Poorboy’s World Microfiber Applicator 2 stuks



Ook al is de bestelling net de deur uit, zijn er natuurlijk alweer wensen. Ik wil nogsteeds een velgen reiniger en een antivliegen spulletje. Maar eerst wil ik de APC proberen wat deze er van bakt. Verder een glasreiniger, maar ook hiervoor tijdelijk maar met de APC. Doeken komen er stukje bij beetje bij, nu weer 2 PB DMT. Volgende bestelling weer een paar.... Als het pakketje binnen is zal ik n foto posten van de set bij elkaar ;)
 
Goed onderweg zo, word al een leuke collectie.

Vliegengoedje kun je ook prima met APC 1:4 doen, tast wel je waxlaag aan, maar dat doet Bug Squash bijv. ook.

Bij gebrek aan beter kan APC dus gewoon.
 
Eerst t pakketje uitpakken met daarin de nieuwe aanwinsten...

img4979.jpg



Heb afgelopen weekend ook nog maar even een Cruver krat gekocht bij de plaatselijke Marskramer aangezien mijn bestaande bakkie te klein begon te worden.

img4980h.jpg



En alles samen:

img4982b.jpg


img4984r.jpg



En alles opgeruimd:

img4986j.jpg


img4988h.jpg





Wensen voor de komende bestelling:

een x aantal PB Deluxe Mega Towel's (hoeveel mn bankrekening toelaat, haha)
2 PB trigger sprayflessen (of iets anders waar de APC in kan... suggesties?)
 
Nette collectie hoor! V.w.b. de sprayflessen kun je ook glasreiniger voor een eurootje bij Action kopen en die leegkiepen. Zijn vaak prima sprayers!
 
Mooie collectie al!

Tip: koop genoeg kratjes en koop ze groot genoeg want voor je het weet zijn ze weer te klein geworden...;)
 
Gister een aankoop gedaan via marktplaats. Kwam het per ongeluk tegen maar kon het niet "laten liggen".

Poorboys SSR1 (2 x 350 ml)
Poorboys SSR 2,5 (1 x 300 ml)
Poorboys Black Hole (1 x 200 ml)

poorboysmarktplaats.png


nu had ik alleen een vraag over de kleur van de SSR 1. Twee maal SSR1, maar wel twee verschillende kleuren. Hoe zit dit? Wat is het verschil?

Verder heb ik nog wat advies nodig met betrekking tot mijn stappenplannetje. Zo het ik de producten met pads onderverdeeld. (heb de overige producten even weg gelaten):




Meguiar's Gold Class shampoo
Meguiar's Washmitt

Meguiar's Quik Clay Detailing System 473ml/50g

Meguiar's ScratchX 2.0 207ml
Pad? Oranje?

Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' --> Weglaten

Poorboys World SSR2,5
Monello Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator

Poorboys World SSR1
Monello White Polishing Euro Foam Hand Applicator

Meguiar's Deep Crystal Polish 'Step 2' --> Weglaten

Poorboys World Black Hole
Meguiar's Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) 2 stuks

Meguiar's Deep Crystal Carnauba Liquid Wax 'Step 3'
Dodo Juice Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad

Poorboy's World Trim Restorer 473ml
Poorboy’s World Microfiber Applicator 2 stuks


Nu denk ik dat het slim is om de oranje pad voor de SSR2,5 te gebruiken en de witte voor de SSR1. En dan de Paint cleaner van Meguiars weg te laten. Daarnaast ook de Deep Cryistal Polish (lees glaze) vervangen door de Black Hole in mijn stappen plan. De Scratch x plaatselijk aanbrengen met de oranje pad lijkt mij ook een optie.

Welke pads zouden jullie gebruiken voor welke stappen. Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een DAP dus wil zo min mogelijk geld uitgeven.

Alvast bedankt voor de hulp
 
Er is per ongeluk toch een bestelling bij CC gedaan...

Oeps!!! o:)

Voorproefje: het heeft 500 watt en draait rondjes. Ra ra wat is het? :idee
 
Cyruzzz zei:
Gister een aankoop gedaan via marktplaats. Kwam het per ongeluk tegen maar kon het niet "laten liggen".

aha uit groningen over laten komen zag het ook al staan

[Mod]Onnodig lange quote ingekort: https://forum.Carclean.com/threads/gebruik-van-de-quote-functie.2156/ [/mod]
 
@cyruzzz

zie dat je ook verslaaft bent :grinning:

Mooie collectie

:D :party:

[Mod]Forumregel 3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Zie ook de onderschriften van de moderators![/mod]
 
@ bloemie --> heb ik die PB spullen van jou gekocht :p haha Heb niets hier op het forum te koop zien staan. Vrijdag avond komt mn vriendin naar limburg en neemt ze de flesjes voor me mee. En dan maar hopen dat t weer zo goed blijft en ik wat tijd over heb om te poetsen :p

@Wouter76 --> u heeft het correcte antwoord geraden!! :party:

@ sorrydatikbest --> ja verslaafd kan je het wel noemen. Al mn geld wat "over" is gaat naar CC. :schaam



Er zijn ook nog wat andere spulletje meebesteld:
-DAP500 met raffini lite startersset (monello mezzo, finale, oranje, witte en zwarte pad)
-2 PB spray flessen (voor de APC)
-3m 19 en 38mm tape

en als laatste een dodo fantastic fur 3 pack. Was 5 euro afgeprijst en kon ik niet laten liggen.
Ben benieuwd naar t :kado

Foto's volgen. Ohja dit weekend ook nog maar even een nieuwe curver bak erbij halen...
 
wat is er jongen last van de hoest

[Mod]In post 32: Onnodig lange quote ingekort: https://forum.Carclean.com/threads/gebruik-van-de-quote-functie.2156/ [/mod]

[Mod]Forumregel 3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Zie ook de onderschriften van de moderators![/mod]

 
hahaha denk t ;) of hij doelt misschien op het feit dat je "verkeerd" quote :p

maar ben jij nou de man waarvan ik de SSR 1 + SSR 1+ SSR 2,5 en BH van heb gekocht ??