• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van de 15 jarige Raf®

Nou ik heb een foam applicator pad van Meguiars maar daar doe ik de banden mee en die krijg ik dus ECHT niet meer schoon!
 
Dat is bekend, als je ergens de banden mee doet is het lastig deze weer schoon te krijgen. Zelfs de wasmachine wil niet altijd helpen. Achja, heb je speciaal één voor de banden. Altijd goed!
 
Ook geoxideerd metaal polijsten, en daarna de pad proberen schoon te maken is lastig. Ik leg die pads ook altijd apart voor de smerige klusjes.
 
Nee klopt, hier kreeg ik het ook niet schoon in de wasmachine. Misschien dat een MF restorer verbetering geeft, maar ik heb toch genoeg van die pads dus hou ik ze gewoon apart.
Heb de laatste keer wel een scheutje APC (samen met een beetje waspoeder) in de wasmachine met pads gegooid, zeker als ik de auto gewaxt heb.
 
Binnenkort word het volgende besteld!

Meguiars Endurance Tire Gel 473ml.
Meguiars Tire Dressing Applicator Pad.
Monello Peluche Verde Trio.
Monello Piccolo Nero Trio
Auto Finesse Citrus Power 1000ml.
Dodo Juice Medium Grade Clay.
 
Mijn collectie op mijn werk:

Doeken en sprayers totaal (ong 50)

Niet op de foto's zijn

2 emmers
Washandschoen
Tuinslang
Velgenborstel
Detailingcar
Kwast
En nog veel meer poetsdpullen(staan in de kelder daar maak ik morgen even een foto van!

Morgen dus een update!

STAY TUNED!
 
Ik vind wel dat je doeken er wel erg vies uitzien om lak mee te doen x-]
Of lijkt dat alleen maar? Ik was mijn doeken altijd met Micro Restore.

Wat ook kan helpen is de vlekken insprayen met APC en laten weken en vervolgens wassen.

Tot slot: Zie ik daar nou een zeem? 8-())

Veel succes met het uitbreiden van je collectie totdat je erin omkomt :cool:
 
Dit zijn de doeken voor het vieze werk de schone (buffing) etc doeken liggen op
De detailing cart toen was ik aan het detailen en ja dat is een zeem maar die gebruikt ik niet ik gebruik eerst luchtdruk voor het meeste water uit de zijkanten te blazen en van het glas en dan droog ik de auto met Meguiar's Waffle Weave Drying Towel
dus er zijn heel veel producten maar wil niet zeggen dat ze ook gebruikt worden :ja
Morgen komt er een update dan maak ik ook een foto van het detaling karretje en de schone doeken etc.
 
Misschien een tip om die schone doeken op een schone plek te leggen ipv op de vieze kar?
Of het karretje eens flink poetsen is ook een oplossing natuurlijk :D
 
Jeey de volgende betselling net de deur uit gegaan:

Meguiar's Endurance Tire Gel
Meguiars Tire Applicator Pad
Mothers Wheel Brush
Mothers Tire Brush
Dodo Juice Natural Medium Grade Clay
Auto Finesse Citrus Power
Monello Piccolo Nero
 
Mooie bestelling weer. Ook "voor de foto" doeken op een vieze kar, de doeken worden toch vies en een volgende keer gebruik je het weer op de lak van een auto. Ik zou zeggen; niet meer doen. ;)
 
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Raf :party:

Dus eigenlijk vanaf nu zou je topic moeten heten :

Collectie van Raf de 14 jarige Meguiars ambassadeur ;)