• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van de 15 jarige Raf®

Vandaag een grotere poetskast uit de kleder gehaald en gevuld en aangezien hij er slecht uitziet zijn we nu bezig met hem grijs te spuiten van de binnenkant geen foto's van

En de vieze detailing car waar de doeken op lagen is nu krantenpapier opgeplakt zodat de doeken niet meer vies worden :)
 
Ik ben nog bezig met ze over te halen de velgenborstel is alweer kapot dus vroegen ze waar ik het bestelde en ik zij Carclean.com en ik DENK dat ze de EZ Brush en de Meguiars Wash Mitt gaan kopen :party:
 
En nee ik ga er niet komen met een mooie collectie want van mijn ouders mag ik die spullen niet bestellen ]-0 Dus dan kan het niet groeien

Ik mag geen dap etc dus dan zal het ophouden denk ik :sob:
 
Als je, zoals Smurf al aangeeft, er zelf voor spaart kunnen ze dat toch niet verbieden?
Je bent pas 15 jaar en nu al lekker bezig met detailen. Als je ouders jou daarin de ruimte geven kan je jezelf daarin prima ontwikkelen en zal je alsmaar beter worden.
Gewoon zorgen dat de DAP er komt, testpaneeltje regelen en flink oefenen.
Zodra je lekker kan werken met de DAP pak je de wagen(s) van je ouders aan en zullen ze je alleen maar dankbaar zijn.
 
Weet ik maar e zeggen zolang je hier woont pas je je aan aan de regels en

Ik heb al ervaren met DAPs en Rotarys ivb met het werk dus ik weet al hoe het werk
En de DAP was ook de bedoeling voor de auto van mijn moeder aan te pakken want die heeft veel swirls door de Krasstraat

Dus kan ik geen dap kopen :sob:
 
Mooie collectie voor zo'n jong iemand. :)^

En wat die DAP betreft, die komt er vanzelf wel een keer.

Ik weet niet wat de reden is dat je ouders niet willen dat je meer geld aan detailing spullen uitgeeft (gaat me eigenlijk ook niets aan).
Wellicht zien ze graag dat je je geld ook eens aan wat anders uitgeeft.

Probeer er gewoon eens rustig en beschaafd met je ouders over te praten, wat de ware reden is.
Misschien valt er een tussenoplossing, of een oplossing over de langere termijn te vinden.
 
De reden is omdat ik geen auto heb vinden ze het zonde dat ik er zoveel geld aan uit aan wil geven omdat ik vandaag voor +€200 wou bestellen
 
Raf:
Je moet gewoon tegen je ouders zeggen dat als ze hun auto willen laten detailen dat na 1 keer net zoveel kost als dat jij nu investeert in detailingspullen (lange termijn).
 
Jammer Raf dat de uitbreiding van de collectie nog even moet wachten. Heb geduld; uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen.
En troost je: bij BlackPassatJunior heb ik ook weleens aan de rem moeten trekken. (en die heeft dan zelf nog een behoorlijk detailgekke vader)
 
troost je idd bij de gedachte dat 3/4 van de mensen hier nog niet eens de helft van jou collectie hebben.

Wat je eens zou kunnen proberen is om te kijken of je een DAP van forumlid in de buurt kan lenen ?
Tis dat je net even te ver weg woont anders had ik er zeker wel 1 te leen gehad voor je :)

Overigens een leuke collectie inmiddels en zo te zien is het al lang niet meer allemaal Mequiars.
 
Komt wel goed joh, je ouders twijfelen nog gewoon heel erg en omdat je nog jong bent en geen auto hebt ook.
Je moet je ook aanpassen aan hun regels, ik heb ook die opvoeding vroeger gehad en niks aan de hand maar zien ze resultaat en jou je best doen op andere vlakken en enthousiast + er valt redelijkerwijs te praten spaar jij ook gewoon lekker rustig door.
Jij krijgt vast eens de kans en ook op wat Juffer1 zegt... wees niet te teleurgesteld tijd zat!

;)
 
Volwassen hebben er ook wel eens last van, maar bij jongeren komt het heel vaak voor dat iets slechts een bevlieging is.
Ze denken iets leuk te vinden, maar na een korte tijd ebt de interesse alweer weg.

Vermoedelijk proberen je ouders je gewoon te beschermen hier tegen.
Voor jou is het rot, maar ik kan de kant van je ouders ook begrijpen.

Kan je niet met ze afspreken, dat je auto's van anderen wast tegen betaling en daar dan spullen van koopt?
Zo kan je ze in ieder geval het gevoel geven, dat het iets blijvends is en dat je er vrij serieus in bent.
 
Kan je niet met je ouders proberen af te spreken, dat je dan dat geld voor detailspullen mag gebruiken?
Je moet tenslotte ook weer nieuwe spullen kopen om geld ermee te blijven verdienen.
 
Dat is jammer Raf, weet hoe het voelt. Heb zelf ook wel eens dat m'n ouders de rem erop gooien. Gewoon een beetje geduld en geld sparen. Voor mij wordt het ook pas volgend jaar om een DAP aan te schaffen (en ik moet m'n rijbewijs nog halen binnenkort) ;) Als je maar je collectie aangevuld houd (shampoo, wax e.d.), dat is het belangrijkste.
 
Nieuwe 15KG aan doeken
417b1543.jpg

e22af0e2.jpg