• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van de 15 jarige Raf®

Lijken mij gewoon oude t-shirts in een doos? :weetniet

Had je beter wat microvezeldoeken kunnen betsellen.Deze zijn veel beter voor je lak en nog herbruikbaar ook als je ze wast ( en dan met byv , de micro restorer ).
Een echte aanrader van microvezeldoeken vindt ik de Monello Peluche Verde ( de groene ) , en deze zijn in een 3pak nog voordeliger ook;)

Zou zeggen , denk daar maar eens over na.;)
 
Die zijn voor het werk :) die kopen ze en gooie ze weg na 1 x bruiken em ik vind ze niet fijn ik heb zelf ook de monello peluche en piccolo serie heerlijk maar ik vroeg hun ook of dat niet uit t shirts geknipt was maar nee het was van zon dekbed hoes :( weird
 
Die doeken had ik vaak bij werkgevers in werkplaatsen, de helft zijn doeken die niks opnemen..
Uiteraard allemaal van repen gewassen oude kledingstukken zonder knopen en alles behalve lingerie of spijkerstof ,^^

Ga gewoon langs de Action een stapeltje doeken halen voor alles behalve de lak.
Koop een paar goede microvezel doeken voor de lak en microvezel restorer.

Dit is leuk als je vuil werk hebt met olie e.d. als voorbeeld.
 
Nog over het wagenpark van mijn oom gesproken was weer eens tijd om er wat foto's van te maken:

De Ferrari Binnen in de garage:
7b41539c.jpg

42f24ce5.jpg


De maserati buiten:
8fa48367.jpg

3d80284a.jpg


De Mercedes SlS Buiten:
2be8b5f5.jpg

7ba47c61.jpg


En dan lekker touren :)

En de SLS moet weer eens gepoets worden

Niet gedetaild is pas net nieuw dus Misschien een klei beurtje
 
Jouw oom zou een boel geld kunnen sparen als ze jou je gang lieten gaan haha
Maar hij heeft blijkbaar nog wel genoeg rofl

Mooie modellen hoor!
(Die heeft hij ook nog wel over een paar jaar als je wat ouder bent enz.)
 
Je zou eigenlijk aan je oom moeten laten zien hoe jij detailt.. en als hij ziet hoeveel passie je hiervoor hebt, grote kans dat je een keertje een auto mag detailen :D

Die Maseratti lekker hoor 8-())
 
Update!

Eindelijk het werk heeft de EZ Detail Brush :party:

5b708f60b54136c5edddeeff6c8fd868.jpg

0d94d2e9a6078953cfe6a86aed8da12a.jpg


1 Liter Verpakkingen
Easy Polish
Polish Strong
Teer Lijm Verwijderaar
Motor Make Up
Bumper Make Up
Leather Care
Velgenreiniger
Glas en Kunstof Cleaner
Auto Glans Shampoo
Was en Wax Shampoo
Glas Polish
Glassex
3M Klei
System 123 Klei
Clay Lubricant
Farcela Fine Compound
Commadant
APC
Andere Polish
Fabric Black
Rubberplast

10 L

Velgenreinger
Rubberplast
Glas en Kustof Cleaner
Finishing Glaze

30 L

Interieurreiniger

1edfa98d86954f8555f48c2079a4282a.jpg

Sterke Polijstpad

3752f2d7c2b0817f967b4fc1f2810fd9.jpg

3M Finnes It III How To

0138650b75fc6c219a57f7ed07af23fb.jpg
 
Goedzo kerel! Jij gaat nog de toko de goede weg wijzen met zo'n begin!
:)^

(kijk naar de onderste plank van de kast... sizzlinggg haha)
 
Mooi filmpje! wel eerst warmgereden toch hoop ik ;)

(Oh.. met "sizzling" bedoelde ik dat je bijna de legplank ziet borrelen van de roest door dat spul)
 
Nou vraag ik me af hé... Waarom staat die ferrari op een nieuw kenteken? En staat die Mercedes op een belgisch kenteken?
 
Echt weer Hollands he :grinning: Niet teveel afvragen gewoon en genieten van iemand's liefhebberij.

Vraag me veel liever af hoe een frauderende burgemeester (Schiedam in dit voorbeeld) zolang kan doorgaan en weer een prachtig nieuw ander baantje krijgt ipv gevangenisstraf na maandenlang misstanden en zelfverrijking van madame met een loon van 8000 euro per maand en dan wat ze erbij doen?! daar maak ik me veel drukker om gemeenschapsgeld.... (yep heb zelf bij Gemeente Schiedam gewerkt)

IK heb ze niet voor mijn deur staan en mooi toch dat hij dat zo kan doen, zou precies zo doen!