• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van de 15 jarige Raf®

Waarschijnlijk gaan we zaterdag de Meguiars Washmitt van Carclean.com bestellen op het werk :) dat is dan het 2e stuk van carclean voor het werk :)
 
Jeey de 2e carclean bestelling van het werkt de Meguiars Wash Mitt

En een nieuwe conditioner voor de cockpit enmkunstof
7676f1a340b699d40822eb30ae591303.jpg

Ruikt lekker

Maar ik kom al ruimte te kort :D
8a829dd63685c075e26ab98ef5b0d98e.jpg
 
Hup, dit in de container en een echte kast moeten ze bestellen en weg met die 123.
Zo duur zijn die niet want deze komt ergens van een verhuizing uit een kantoortje :-"

Op MP staan nog mooiere....
 
@ Denders

Volgens mij is zijn werkgever niet zo scheutig met het kopen van dingen dit valt terug te lezen uit verschillende stukjes van Raf.

Ik denk als Raf het voor het zeggen had er hele andere dingen hadden gestaan en zo dus ook een andere nette kast bijvoorbeeld !

Maar het lijkt me gewoon frustrerend als je elke keer voor een paar rot centen zo moeilijk moet gaan doen om je werk netjes te doen .
 
Raf ik heb er wel respect voor dat je toch gemotiveerd blijft om zo goed mogelijk resultaat te leveren met deze middelen en in deze omstandigheden.
(schitterend dat roestige Commandantblik in die kast)
 
Met BlackPassat eens: denk dat Raf toch elke keer het beste er uit weet te halen. Neemt de tips serieus en legt voor zichzelf de lat elke keer hoger.
Hij roeit met de riemen die hij heeft en gaat best rap over het water .... petje af hoor !
 
Inderdaad ik heb al vaker gevraagd voor een nieuwe poetskast en DAP
En Monello Doeken en Polijst Pads etc Als het aan mij lag en ik maar hoefde te zeggen wat ik wou denk ik dat ik 3 poetskasten nodig had maar hun zeggen winst te willen maken en sinds ik er kwam stonden er misschien 2 flesjes 1 gallon verpakking en een paar oude doeken maar nu heb ik ze al zover gekregen dat er nu bijna 20 flesjes in staan 6 gallon verpakkingen nieuwe polijst Pads dat we een aantal planken hebben gespoten in de poetskast (waar de doeken op staan) de Ez Detail Brush En De meguiars Wash mitt dus ik heb ze al zover gekregen om 2 bestellingen van carclean te bestellen en er werd mij ook gezegd dat als mijn huidige polijstmiddelen opzijn wij overstappen op Monello :) en ik hoop zo in de toekomst 90% van System 123
Te vervangen en Carclean te hebben staan maar nogmaals ik moet het inderdaad maar doen met wat ik heb en ik probeer beetje voor beetje meer spullen van carclean te krijgen door te zeggen kijk dit heb ik nodig dat heb ik thuis ook en dan neem ik dat mee en laat ik ze dat zien dus daarom krijg ik helaas in de Show Offs ook geen 100% resultaat jammer genoeg
 
Ik snap het wel..
Het is niet anders en men zal toch wat bij moeten leren over het vernieuwen en voordeel behalen in een bedrijf ondanks ik er zelf geen heb.
Een bedrijf staat of verdwijnt met het beleid wat gevoerd wordt..

Petje af voor jou Ralf en hoe jij je staande weet te houden op je leeftijd.
Ik stond vakken te vullen in mijn vakantie op jouw leeftijd en technische tekeningen met een stabilo marker aan te strepen als vakantiewerk op kantoor bij de toenmalige werkgever van mijn vader waar kinderen van werknemers dan mochten bijverdienen langgg gelee haha

Jij komt er wel met je toekomstige detail bedrijfje!
 
Ik zie net dat de PRO900 maar €70 kost zonder doos dus morgen ff kijken of ik ze op het werk kan overtuigen??? Spannend haha XD
 
Update Update

Met het werk gaat het goed! Veel Carclean spullen zijn voor de System 123 inplaats gekomen :)

De bestellingen op het werk tot nu toe

Monello Peluche Nero
Monello Peluche Verde Trio
Meguiars Endurance Tire Gel
Meguiars Professional Wheel Brightner
Meguiars Professional Glass Cleaner
Meguiars Wash Mitt
Carclean EZ Detail Brush
Polijstmachine ongeveer zoals de DAP

Dit is een HELE GROTE verbetering terenover eerst!

En niet getreurd er komt meer er heb het besproken met mijn baas dat goede producten belangrijk zijn voor goede
prestaties te leveren. Dus wij hebben afgesproken dat als (om maar een van de vele voorbeelden te noemen) het huidige
(Slechte) polijst middel op is er de monello inizio mezzo en finale en de proffecional pads (vandaar mijn topic over de polijstpads)
Ervoor in plaatst komen :) langzaam wordt het carclean op het werk!


En over een show of: een show of ga ik weer plaatsen als het mooi weer is.


Hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als mij want hierdoor kan ik resultaten behalen wat voorheen nog onmogelijk was :)

Het ziet op het lijstje uit als weinig maar foto's volgen snel
 
@Rafinho - gaaf zo jong en dan al zo vol van auto's mooi maken. Keep up the good work!

Dat wordt nog wat als je over een paar jaar je eigen vierwieler mag behandelen.

Gave collectie heb je trouwens al opgebouwd - super!
 
Net het topic even door gelezen, wat een passie Rafihnoo:cool:

Keep up the good work!

Overigens, net als jij trapten mijn ouders bij mij ook op de rem qua uitgaven aan detailspullen. Ze vonden het allemaal veel te duur etc en de ''goedkopere'' spullen werkten ook.
Nu, een aantal jaar later, werk ik fulltime en geef ik wat meer uit aan de detailspullen. Mijn ouders zien nu ook in dat dit echt beter werkt.w^^w
Dus het kan even duren, maar als je zo door gaat twijfel ik er niet aan dat het goedkomt :cool: