• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van de 15 jarige Raf®

Rafihno;313388 zei:
... De bestellingen op het werk tot nu toe
Polijstmachine ongeveer zoals de DAP

Ware het niet dat dit een Roatary is :ja
Nu nog een blikje witte verf en de kast van binnen verven ?
De vaart zit er in ieder geval lekker in
 
Ik krijg een gloednieuwe poetskast maar we zijn in de verwarmde kelder flink aan het verven en ompruimen als het daar klaar is heb ik een super grote detail ruimte voor mij alleen. En dan krijg ik ook de nieuwe poetskast :) i'm so happy haha

En ja het is een rotary
 
Hoe bevalt die Shampoo+ van Meguiars eigenlijk? Ben al even op zoek naar een nieuwe shampoo, heb deze ook wel in overweging genomen.
 
Heb deze nog niet getest :ja ik heb nog aangebroken shampoo dus dat duurt nog ff voor dat ik je dat kan laten weten

De andere forum leden hebben vast en zeker er ervaring mee

Maar de glasreiniger is wel super heey :heart_eyes:

En goedkoop in gebruik!
 
Update in het wagenpark

Ferrari 360 modena
d0406cb00b9330f2c2718170d4c9c4a7.jpg

0ff16111a64ec038b3e2abd0a9bb29a9.jpg


De 355 GTS F1 is weg

Mooie foto's komen nog in de zomer als het mooi weer is!
 
Nette collectie voor op je werk :)^

Shampoo Plus is erg fijn, ben nu halverwege de jerrycan maar wordt hem wel een beetje zat. Als je maar 1 auto wast per week zit je er lang aan vast. En met de dosering minder dan de helft gebruiken dan op de verpakking staat!

Dikke Ferrari overigens :heart_eyes:
 
Raf, ik volg je nu al een poosje en allereerst: :)^ respect.
Ik verbaas me wel over het feit dat je nogal wat Meguiars producten kiest, bij de vervanging van de oude producten: volgens mij zijn er genoeg producten van andere merken die net zo goed zijn, maar wel goedkoper. Dat betekent ook, dat het voor het bedrijf goedkoper is, met een vergelijkbaar resultaat.
 
Volvo480Turbo;318683 zei:
Nette collectie voor op je werk :)^

Shampoo Plus is erg fijn, ben nu halverwege de jerrycan maar wordt hem wel een beetje zat. Als je maar 1 auto wast per week zit je er lang aan vast. En met de dosering minder dan de helft gebruiken dan op de verpakking staat!

Dikke Ferrari overigens :heart_eyes:

Hoezo maar de helft van de voorgeschreven hoeveelheid?
 
IbizaSigno;318721 zei:
Hoezo maar de helft van de voorgeschreven hoeveelheid?

Omdat je met 116ml per 19l emmer je waxlaag flink aantast. Meguiars heeft meestal verhoudingen op verpakkingen staan die teveel zijn. Met 50-75 ml heb je meer dan genoeg. Less is more!
 
Mooie heupen/kont van die 360 ;)
(al heeft de 355 ook een plekje bij me..)

Heb zelf ook zo'n oom, ongetrouwd enz. kan dat zo kopen maar die doet niks (of met z'n leven) met al z'n gespaarde geld maar dat ligt echt aan hemzelf hoor, ja dan niet he.. ;)


Succes met de uitbreidingen/betere spulletjes weer!
 
Ja niet iedereen die het geld heeft wil het ook kopen

Maar voor sommige is het echt een droom maar naar een tijdje ben je er aan gewend en kijkt mijn familie (behalve mijn oom en ik) niet meer naar de Ferrari om.
 
Haha kan me moeilijk inbeelden dat dat mij zou overkomen. Ik denk dat ik dan elke nacht in de garage slaap bij wijze van spreken :grinning:
 
Je moet idd. autoliefhebber zijn en bij die oom van me zit helemaal niks bij, doet nooit is wat leuks haha

Alles went maar toch is het elke keer een feest als je die erbij hebt!
Anti crisis auto :)_[]
 
Nasa;318955 zei:
Haha kan me moeilijk inbeelden dat dat mij zou overkomen. Ik denk dat ik dan elke nacht in de garage slaap bij wijze van spreken :grinning:

Mijn oom zit nu al uren op de stoel naar de auto te kijken maar daar slapen dat nog net niet
 
Haha, dat uren in een stoel kijken herken ik heel goed.... en ik heb niet eens een Ferrari :D