• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van MK-us

Gewoon een testpaneel halen,even een willekeurige schadebedrijf inlopen en vragen.
Heb ik ook gedaan,schuren met het setje wat je net gekocht heb heb ik ook geprobeerd. Maar ik vind het niet zo'n succes.
Ik heb laatst schuurfiltjes gehaald van Abralon deze passen op een kleine steunplaat van een machine. Dit werkt stukken beter,zeker met een Dap. Schuurmachine blijft natuurlijk het beste.

Ik zeg paneel halen en gewoon proberen.
Niet bang zijn om het te proberen.

Succes ermee
 
Even een kleine aanvulling gezien er weer een aantal bruikbare spullen en zéér mooie goodies er bij zitten:

2 x 24mm dopje ( GB aluminium - Wouter )
2 x 300ml flesje "
2 x 50ml flesje "
3 x 0,14ml verstuiver "
3 x 100ml poje"
4 x 200ml flesje "
4 x 2ml sprayer "
5 x 30ml potje "
5 x 50ml potje "
6 x 100ml flesje "
7 x 1ml serumpompje "
7 x 2ml pompje "

Dodo Juice - Carnauba Canister - 4x30ml
Dodo Juice - Need for Speed - 250ml
Dodo Juice - Rainforest Rub - panelpotje :kado
Dodo Juice - Sleutelhanger
Dodo Juice - Sour Power - 250 ml
Dodo Juice - Supernatural Plush Applicator :kado
Dodo Juice - Tarmalade - 200ml
Dodo Juice - Tyromania Tyre Wax - panelpotje

Lake Country - Foam on a Stick

Meguiars - Mist & Wipe - 473ml :kado
Meguiar's - Ultimate Wipe Edgeless Poetsdoek :kado

Metropolitan - Micro Cleaning Tool Kit

Monello - Kompressor - Goud
Monello - Kompressor - LichtGroen
Monello - Kompressor - Oranje
Monello - Kompressor - Wit

Poorboys World - APC - 946ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen
Poorboys World - Deluxe Sample Kit - 21 delig
Poorboys World - Natural Look Dressing - 946ml
Poorboys World - Wheel Sealant - 235ml
 
@PdB: Foto's en moi zijn over algemeen niet veel bij elkaar op bezoek ;)
Moet 1 en ander toch weer opnieuw rangschikken, ff gluren of ik er wat moois van kan maken voor je
 
Zoals wel vaker het geval is bij mij gaan de dingen net anders dan bij vele anderen heb ik gemerkt.
Uiteraard zit dan dan in mij om hier weer een klein verslagje van te maken om hetgeen hier 'aan de man/vrouw' te brengen
( tegenwoordig moeten we wel van man/vrouw spreken daar de groep detailing females langzaam maar zeker groeit ( wat een heuglijk feit is uiteraard ))
Maar goed, jullie zijn gewaarschuwd, wel zin om de aanwinsten te weten te komen .... scroll dan omlaag, en anders veel leesplezier:

afgelopen dinsdag in de auto met moeders, dochters en kleinzoon op weg naar het winkelcentrum om de noodzakelijke boodschapjes te halen.
Onderweg bijna van de weg af gereden door onze vaste en o zo vrolijke vaste pakjesbezorger van de TNT. Hij kent ons niet alleen van gezicht,
de mondeo is voor hem inmiddels ook een bekend fenomeen geworden.
Zwaaiend en gebaren makend dat hij ons wilde spreken, stapte hij uit zijn bus met de mededeling dat hij een pakketje voor ons had ( wat nu afgeven bij de buren ]d~^ ).
Ik kreeg een langwerpige doos in mijn handen gedrukt, en zoef weg hij weer op pad naar de volgende blije verwelkomer van pakketjes.
Wij keken elkaar vragend aan:"huh, heb jij wat besteld / gekocht ? Ik niet in elk geval" .... nope, totaal onbekend.
Het zal wel snor zitten, klik op de AB, de koffebak gaat open en het pakje leg ik achterin.
Eenmaal thuisgekomen totaal vergeten tot ik vandaag de klep weer opendeed en daar het pakje moederziel alleen zag liggen.
Kom maar mee, dan ga ik je binnen eventjes ontleden. Op het aanrecht het tape verwijderd, kartonnetje opzij en warempel: een Zymöl - New Owners Manual
Het zal wel zullen jullie denken, maar deze zou Thijs mij nog toezenden.
Thijs??? Jaja, de Thijs waarvan ik een tijd geleden wat mooie Zymöl spullen had overgenomen en er elke keer wat cadeau bij kreeg .... die Thijs dus.

Is het een encyclopedie dan ( 'Z' staat er om bekend van hun uitgebreide handleiding bij elk product dus het zou goed mogelijk kunnen zijn ),
nope gewoon een mooi klein zwart boekje. Waarom dan in hemelsnaam een doos, tja die vraag werd voor mij beantwoord toen ik de papieren in de doos er uit haalde:
1 - Zymöl Fabrique
2 - Zymöl Leather Conditioner
3 - Zymöl New Owners Manual
4 - Zymöl Towel - 2 stuks !


Uuuhh, dan ga je toch ernstig twijfelen omdat ik dus totaal van niks wist en de inhoud op zijn zachts gezegd geen kattenplas is !
Is het dan wel van Thijs, ja uhh van wie anders want zijn niet echt veel gebruikers hiervan.
Gelukkig had ik ik zijn telefoonnummer en heb hem zodoende maar even gevraagd of hij van iets wist.
Het was idd van hem afkomstig. Hij weet dat ik wel een connaisseur ben van de grote 'Z' en het meer dan dubbel en dwars kan waarderen.
Nu heb ik het niet alleen over het waarderen van het merk an sich, maar uiteraard zéér zeker ook de de gulle en waardevolle gift ! ! !
We hebben nog wat gebabbeld over detailing en aanverwante zaken, en als Thijs ergens een gaatje kan vinden in zijn overvolle agenda dat we
dan zeker een keer gaan afspreken.

Gezegd dat ik uiteraard hetgeen alhier zou verslaan, maar dat ik ( buiten de grote hamvraag of idd van hem was ) hem ook persoonlijk wilde bedanken.
Zo gezegd, zo gedaan en rest mij nog maar 1 ding te melden:
De gustibus et coloribus non est disputandum ( Over smaken en kleuren valt niet te twisten )
 
Die Thijs is echt een goeie vent :)^

En nu? nu zit je zeker met een verkeerlijkd gezicht de owners manual door te nemen?? :grinning: