• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dender's collectie

@scorp: thanks, was echt zeer nuttig zo hands-on de twijfel wegnemen toch ;)

@ibisigno: Is het ook alleen let op je stofzuiger dat je niet teveel overtoeren langdurig maakt met de power, maar hij is erg handig voor tussen de stoelen en in gekke smalle vakjes als je de borstel van het kopje verwijderd!

Ook gebruik ik hem thuis, om in de deur van de droger te komen waar het stoffilter bij mij dan in moet, daar kom je anders nooit bij haha
Officiele benaming is volgens mij een radiator reiniger of zoiets...
Verkrijgbaar voor een paar euro bij de Blokker toendertijd maar daar hebben ze hem wel denk ik nog.
 
En de spullen horen ook een nette mobiele plek te krijgen uiteraard...

Flink tijdje online gezocht want de Gamma enz. is leuk maar ik zocht meer iets in de modulaire soorten en dan val je al snel buiten de reguliere middelen.
Ik hou ook niet van zwak plastic scharnieren etc, maar dat is puur uit ervaring.
Toevallig tot VANDAAG ook nog een aanbieding waar ik deze online besteld heb dus ik kan het zo zien: de verzekerde verzendkosten voor nop voor die -20 euro $$)


Ben er erg tevreden mee (rvs uitgevoerde delen):
(voorbeeldplaatje)



OTBA4_01.jpg


afm: 488x348x866
 
Dat ziet er goed uit! Waar vandaan? Aangezien het niet een product is wat CC verkoopt, lijkt het mij geen probleem dit te vermelden? Modjes?

O en, ik krijg elke keer een update via e-mail als jij je post aanpast; FYI. 5x voordezelfde post nu haha.
 
Oke, jouw verantwoording haha

Het is een Perel OTBA4 van Tools-n-more, ze zitten in Leiden.
Vandaag nog van €139 voor €119,-

Ik heb ze online ook gezien voor 159 en zelf tegen de 180 euro... maar ik ben niet van lotje en Google is your friend!!

Ben je mooi klaar mee dat jij dat binnenkrijgt dan, maar jij staat natuurlijk in dit topic en ik zal wat vaker de optie voorbeeld gebruiken voor ik plaats oke :D
 
Ziet er goed uit, thanks. Hoe heb jij gratis verzendkosten gekregen?
Edit: Never mind, is mij nu duidelijk :)
 
Denders, dat is een verdomd mooie collectie zo!
Die kar ziet er ook goed uit zeg, makkelijk, handig en alles binnen handbereik. Ideaal!
 
Direct ook goed op de hoogte gehouden over de status van bestelling per mail, goede indruk!
Hij is al verstuurd ook dus ik denk dat ik hem morgen kan verwachten en dan het leukste: inruimen van wat ik nu dan heb..

@Jeroen: :)_[] top!
 
Dank voor de leuke reacties!

@Maaike: Voor het geld is het ook een nette keus wat dat betreft, na maar zoeken en maar tikken & klikken haha
(koop toch het liefst binnen NL)
Ik had ook nog een andere gezien maar deze gaf gewoon de doorslag qua afwerking voor mijn gevoel.
Het merk Stanley heeft hem ook en ook hoger maar dan zijn de andere afmetingen toch weer kleiner en geen afwerking met plaatjes rvs.

Als ik hem heb kan ik er feitelijk net ff wat meer van zeggen qua indelen.

Ja, zeker waar voor je geld maar het startbedrag had ik qua idee wat hoger bij moeten stellen zucht :D
 
Wellicht wil je hier je ervaringen met de kar gaan delen?
Een Stanley had ik ook al op het oog, maar ben nog niet enthousiast genoeg ;)
Ziet er mooi uit zo al je spulletjes bij elkaar en dan straks ingeruimd in die mooie kar...kan niet meer stuk:)^
 
Is prima Maaike, zal het zeker melden en een plaatje schieten, sta te popelen om te beginnen ;)
Je kan van mij er op aan dat ik in het verleden voor gereedschap aardig wat opbergers heb gehad in verschillende materialen.

Een ex-collega had een Stanley modulair maar ietsjes kleiner als deze.
Was ook een prima ding en werd wat ruiger dan detailers mee omgegaan ivm werk op het stadskantoor te Schiedam waar ik heb gewerkt als E-medewerker.
Die "plastic buigdingen" is leuk voor mensen die ehm.... nagels doen en met kleding werken of postzegels verzamelen haha
(oke overdrijven is ook een kunst.. ik bedoel gewoon van die playmobiel-kistjes)

Het modulaire spreekt me gewoon aan, klik en klaar om mee te nemen want ik detail ook niet hier voor de deur maar op een beter plekje.
 
Zeker een mooie beginners collectie dit! Succes ermee.
Om ook nog even op die Mothers detailspray terug te komen, kan je inderdaad prima 1:1 verdunnen om te kleien, heb ik ook gedaan.
Echter is het wel aan te raden om gedestilleerd water te gebruiken hiervoor. Komt de werking beter ten goede (zag het nog nergens vermeld hier).
Veel plezier nog met het detailen :)
 
Thanks! en ook voor de tip.

Misschien hebben ze dat bij de bouwmarkt of moet je dat bij de apotheek halen?

Water is hier gemiddeld hard, valt reuze mee, echter zal het door het ontbreken van mineralen zijn dat je gedistelleerd water beter kunt gebruiken.
 
@Tuscani: Netjes! We hebben hier maar liefst 2 Lidl vestigingen maar dat heb ik er nog nooit gezien helaas.
Volgens mij kunnen ze zelf gedeeltelijk bepalen in een regio wat ze inkopen.
Maar goed, het kost dus geen ene dr*l :)^


Niet verwarren met bronwater he, ga je spijt van krijgen hahaha
 
Kruidvat verkoopt het voor €0,49 per liter..
Ik zal hier ook es bij de Lidl zoeken, maar ik heb het er ook nog nooit gezien
 
Dankje Danny, dat is ook een goede tip.
En die hebben dat soort dingen wel, anders misschien de Etos ofzo.
Nou ja winkels genoeg hier hoor gelukkig!
 
vandaag al netjes afgeleverd door de pakketdienst van TNT!

De beloofde korte mening nu ik hem hier zelf heb staan:

- Zeer goede kwaliteit kunststof
- Het RVS is niet alleen oppervlakkig, de kisten zijn er ook echt van gemaakt waarbij kunststof delen daar weer aan bevestigd zijn
...straks kan ik deze dus ook gaan poetsen met metal polish ben ik bang voor maar ik heb nog rvs-voedende behandel olie daar zal ik hem mee insmeren :)_[]
- Je kunt gewoon op de de kisten gaan zitten
- Telescopische beugel, net als een reiskoffer, druk je een knopje in en ontgrendel je de telescoop funktie
- Wielen zijn van hard kunststof met een metalen as, om de wielen zit een rubberlaag
- Lades zijn stevig met metalen geleiders uitgevoerd

Ik ga weer even verder want ik ben de verpakking aan het recyclen, :)
Niet zo spannend maar het heeft ook voordelen: ik maak er houders van voor de flessen onderin...

hier nog wat plaatjes toen ik hem binnen had iets voor 18:00
Tevreden over het bedrijf waar ik hem gekocht heb dus met deze snelle levering!

pict0627.jpg


pict0628.jpg


pict0629k.jpg


pict0632.jpg