• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dender's collectie

Klopt, net ff ietsjes beter zelfs qua onderdelen naar mijn mening.

Eerst langs de Action en anders langs de Hema :)
 
Mooie kar! Nu heb ik ook een gereedschapskar nodig en heb ook zitten zoeken op hun site maar kan niets meer van die kar vinden.

Waar op die site van hen stond het kan je me desnoods via pm op weg helpen?
 
@rst smurf: Voor 1 auto moet alles erin kunnen, doeken past net allemaal in de lades.
Ik heb nog wat ruimte gelukkig want er komen nog een paar flessen bij en doeken maar jij moet dan maar een bestelbus met inrichting aanschaffen :D

@Timon: ik zal je even PM sturen dan.
 
Nou ik ben er een beetje uit hoor wat de aanvullende ophaal aktie moet gaan worden voor de collectie zover:

- Monello Spruzzo 500mL
- Poorboys White diamond 473mL
- Poorboys Bold & Bright
- Auto Finesse Revive 250mL
- Autobrite SuperSnowFoam
- Cobra micro restore tbv MF doeken

(Ben nog bezig met een 3-5Liter hand-foam apparaat te zoeken in de trent van Gloria c.q. nozzle op Gardena krijgen)

Aardige investering zo, had ik nooit gedacht maar dan kunnen we eindelijk is aktie ondernemen met m'n TT als eerste kandidaat!
 
Ziet er goed uit! Maar waarom de spruzzo en niet spray and wipe wat volgens mij wat multifunctioneler is?
 
Ach stom: ik heb de Klei Kit van Mother's.
Dus als ik de fles meng 1:1 met gedistilleerd water heb ik bijna een Liter "spray & wipe/spruzzo" vloeistof toch?

(of sla ik nu een vloeistof over/haal ik wat door elkaar? wat betreft polijstresidu weghalen voor als dat dan een keertje nodig is..)
 
Monello Spruzzo / CarPro Eraser gebruik je om polijstresidue te verwijderen.
Spray&Wipe kun je gebruiken als detailspray, glasreiniger, drooghulp, waterless wash of als klei glijmiddel

S&W kun je inderdaad 1:1 aanlengen om als klei vloeistof te gebruiken.
 
Oke, dus het zijn echt twee aparte dingen ipv dat ik begon te denken dat het dezelfde waren :roll
(en is Jeroen ook even abuis hehe)
 
Je kan volgens mij de spray en wipe zelfs 1:3 verdunnen. Althans ik heb dat gedaan met de CG S&W en dat ging prima! Heb nu de PB S&W hier staan als opvolger maar nog niet uitgeprobeerd...
 
Whoeps, ik dacht dat de Spruzzo inderdaad een detailer spray was. Sorry voor de verwarring :)

S&W is overigens wel iets wat niet in een collectie mag ontbreken wat mij betreft!
 
:-b maakt niet uit, was vroeg zullen we maar zeggen...

Maar dan begrijp ik het toch nu helemaal goed hehe
Ik maak eerst die ene liter Mother's op voor de kleispray/detailspray heb nu wel even genoeg besteld totaal als beginner zo'n set!

Toch maar de Spruzzo erbij voor eventueel na de DAP ook al heb je het niet veel nodig, wel zo makkelijk!
 
Dan zou ik voor Eraser gaan, kost minder, werkt beter/makkelijker.:ja
En hij ruikt ook nog eens lekker.
 
Bedankt, daar kan ik wat mee ;)
Als het verder geen negatief effect heeft op dezelfde prestaties prima.
 
Bestelling geplaatst! door de laatste input is het nu geworden:


1 100540 Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml
1 100901 Poorboys World - White Diamond - 473ml
1 101459 Carclean.com - Micro-Restore Concentrate - 946ml
1 102075 C.Pro C.Quartz - Eraser - 500ml
1 102143 Auto Finesse - Revive Trim Dressing - 250ml


Alles was voorradig.
Ben morgenmiddag toch op visite in Rdam ..dus gelijk maar ff zelf ophalen ;)
 
Ik wilde een sampletje bold & bright vragen eventueel als dat mogelijk is :schaam
maar misschien kunnen ze zich de totaalrekening nog voorhalen en help een inmiddels arme detailer uit de brand :)_[]