• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dender's collectie

Ben er blij mee, is toch altijd maar even aanzien.
Past trouwens ook makkelijk in een TT achterin :-b
 
Idd een mooie kar......kom snel indelen en foto's er van maken. Ben echt benieuwd hoe dit eruit komt te zien.
 
Je hebt gelijk.. ben ff creatief geweest met het karton en hot-glue.
Stuk beter zo:

pict0634c.jpg


Het is 1 geheel maar de middenstukken karton kun je er nog uittrekken eventueel.
Nu nog eentje voor de pads verzinnen voor de bovenste kist.
 
De korting geldt volgens mij ook zolang ze er nog hadden volgens mij?... wie weet, zou het zeker even vragen!
Kreeg ook netjes mail na 10 minuten al terug na een vraagje aan hun, maar dat was overdag dan.

Gereedschap heb ik zelf ook een goede voor voor alles wat ik in huis nodig kan hebben.
Andere koffer van vroeger nog staat bij mijn pa in de garage anders blijf ik slepen, heb weleens wat nodig als ik daar aan de auto wat onderhoud doe en hij heeft zelf ook nog flink wat gereedschap.

Ze zijn zeker goedgekeurd, ga je plezier van hebben Jeroen!

Kun je ook creatief aan de gang met het interieur van de boxen met hout, kunststof of... de doos en het karton :D
 
haha Ja.. Creabea met lijmpistool, karton & ducttape. WD40 heb ik nog net niet nodig.

Ik heb ook nog een andere aanbieder gevonden; zelfde prijs. Als ik er 2 koop krijg ik misschien een klein beetje korting. We zullen zien :) Maar anders Tools N More; als het maar geleverd wordt :)
 
Zeker altijd een deal proberen te maken, niet geschoten is altijd (net) mis...!

Ben zeer zeer tevreden over de weinige ervaring die ik nu dan heb met Tools N More.
Gisteren zo 14:30-15:00 besteld, vandaag geleverd.
Ook nette updates via mail.
 
Handige kar inderdaad! Scheelt een hoop gesleep. :)
Desti water zit hier overigens wel standaard in het assortiment bij Lidl, maar ik woon in België, weet niet of dat anders is in NL.
 
Wow wat een prachtige collectie en het was idd een leuke dag & clinic. Die TT zal eerdaags met die collectie getransformeerd en vertroeteld worden naar bling. Ik hou het forum in de gaten want ben erg nieuwsgierig naar die mooie car :cool:
 
@Maaike: Dankje, is het gelukkig ook! Het is altijd maar eerst even horen, zien & voelen als je zoiets besteld ondanks ik alles altijd eerst goed uitzoek op het net.
Het is wel even aardig aanschaffen allemaal na de clinic, die aanwinsten maar deze hobby is wel degene met de meeste resultaat! ;)
Daarbij had ik eigenlijk helemaal niks nog.. Ach wat, woon hier toch op mezelf, ben dus mijn eigen regelgever dat scheelt ook wel moet ik bekennen en je bent de veroorzaker van je eigen geluk toch?! ..ik werd dus Zaterdag op de clinic nog wat gelukkiger..... :grinning:

@Tuscani: Dat zal het zijn ook denk ik.. We hebben twee vestigingen, waarvan eentje gloenieuw een paar maanden terug maar dat is er niet.
Was eens in Zuid-Duitsland bij een Lidl, daar hadden ze naast alle eigen merken ook A-merken, dus hun Cola bijvoorbeeld stond naast de Coca Cola en ook met diepvriesproducten was dat zo e.d.!
Ik kom er wel aan dat litertje disti-blub, zal vanmiddag eens kijken!

@Linkerbaan: Thanks!
Ik ben helaas de meeste namen bij het gezicht vergeten of niet gehoord, volgend keer maar echte naam & forumnaam (indien van toepassing) opspelden bij iedereen :-"
Dat gaat helemaal goedkomen denk ik, er is bij mijn TT veel eer te halen! Op de putjes na (-het is nou eenmaal een auto die niet in een vitrine staat) was het zeer goed te doen met die combi's!
De rest van de krasjes en swirls ben ik alleen maar gemotiveerder door geworden om zelf te gaan doen gelukkig!
Ik zal proberen plaatjes te schieten maar een echte uitgebreide showoff ga ik me niet aan wagen als ik bezig ben, ik ken mezelf haha
 
@Denders: mooie karretje ! Tip van flip, vakjes zijn leuk maar op den duur ga je ze er wel uit halen omdat zonder je meer ruimte gaat geven als je er meer in kwijt wilt ( ervaring )
 
@mk-us: Dankje, ik ga het ook niet TE maken hoor en het kan er zo uit of zelfs nog een beetje aangepast worden.
Het is puur om de flessen niet als reservegetallen voor de Lotto te laten fungeren :-b

De doeken gaan in de lades tbv "lak" en "overig" (-de wat goedkopere doeken) met kleidoosjes
De rest zoals DAP/verlengsnoer enz. kan gelukkig bovenin.

Er komen nog zo 4 flessen bij zoals het ernaar uitziet.
en een meng spuitflesje.
 
Hele mooie kar en bijzonder handig om de spullen in op te bergen! Toptip denk ik! Je noemt dat het achterin je TT gaat meenemen, ben zelf altijd erg voorzichtig met glesjes op hun kant te leggen.
 
Voor in de achterbak gaat de bovenste kist eraf en dan kun je alles gewoon rechtzetten naast elkaar ;)

Morgen kwam het mijn pa (-we klussen meestal samen) goed uit mijn achterste remblokken en interieurfilter gaan vervangen die ik had liggen al wat moest gebeuren maar dat is niet zo'n wereldschokkend klusje.
Voorste blokken ook demonteren en reinigen, is dat ook weer oke, af en toe zie je bij mij het remsymbool in het BIS-display opkomen.
Weet dat de blokken nog ruim goed zijn, is remstof/vuil tussen de sensoren maar om de zoveel tijd moet je het gewoon gangbaar en schoonmaken bij een auto.

To do lijstje wat ik tot nu toe erbij heb (ook even langs de Action):

-2x Doorzichtige emmers met juiste maten voor scratchshield
-Microvezeldoeken voor alles behalve lak
-Doosjes voor kleistukken
-Doos laboratorium handschoentjes
-Mengflessen+spray
-Kwastjes


Wat betreft de rest moet ik nog hebben:

-Monello Spruzzo (vergeten)
-PB White Diamond
-PB Trim Restorer
-Micro Restore voor de doeken
-APC

tot zover de plannen om verder te gaan met mijn eigen auto :-"
 
Nou, dat is weer een mooi lijstje met spullen voor de aankomende bestelling:rules
Heel vaak denk ik dat ik alles al heb, maar heb ondertussen ook weer een winkelwagentje vol.
Zucht.....:-"

Succes morgen met de klussen aan je auto!
 
Het is idd. even lastig als je beginner bent en eigenlijk nog niets hebt ondanks na urenlang inlezen...
Waar ik wel van geleerd heb in het verleden is dat het geen pretje is om te staan aan iets, zonder de juiste spullen! :schaam

Dankjewel! Helaas geen brug(je) maar wel een eventueel droge plek en het kan maar in orde zijn weer!