• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dender's collectie

Wie weet! Ik ben nu ook zo'n 1000-1500 euro in 2.5 maanden acheruit :) Gaat erg snel deze leuke hobby. Ik ben nu wel op een punt waarvan ik denk dat ik "compleet" ben. Ik zal niet meer zulke grote orders plaatsen.
 
Dat mag ook onderhand wel ja haha :)^
katsjinggg

Maar ik ben ook zo hoor, vind het niks als ik iets vergeten ben wat ik eigenlijk toch nodig ga hebben..
Bijhouden tbv gebruik is wat anders.
Ben zo gemotiveerd om die zwarte duivelin aan te pakken met de spullen, dan wordt ik pas blij/trots met de nieuwe hobby/prestaties!

Nu nog die 5Liter Gardena om kunnen bouwen met die Foamkop van Gloria en wellicht een extractor hahaha :slotje
 
haha precies! Zo ging het bij mij ook :) Nog even dit, nog even dat.

Zo zit ik nu te denken over een padwasher... Maar ik laat dat voorlopig nog maar even voor wat het is :)
(Mijn trolleys zijn onderweg overigens, dat was ook weer zo'n impulsieve actie :))
 
Och.. het is niet anders, wist het al een beetje van tevoren en wil het "goed" doen. Echt een mooie enthousiaste bezigheid!
Is het niet je straatje, dan begin je er niet aan, althans zo zit ik in elkaar en het is wel een flink offer zo ineens maar daar zorg je zelf voor toch!

Scheelt echt een boel door dit leuke forum dat wel natuurlijk, maar man.. in het begin, STOOM uit je oren!!
Maar nieuwe dingen leren is top... een ander kiest weer voor hele andere burgerlijke dingen en nemen daar genoegen mee ;)

Is kijken of er alweer een verlanglijstje moet komen voor in de tijdscapsule, daar zal ik die nu maar even indoen :)_[]
 
Haha, zo sprak ik er met mijn nieuwe chauffeur over, dat detailen van mij,....

Hij vond het erg mooi klinken e.d. maar toch kon die dat niet snappen....

Morgen krijg ik weer een grabbeldoos van een of andere firma die handelt in detailgoederen en zit weer voor €100,- aan vooral AF in.

Volgens mij staat die stijl achterover als ik die doos openmaak :D

Die Revive ga je plezier van beleven, ik vind dat echt geniaal spul! :heart_eyes:
Eindelijk een product die bij mij in ieder geval zichtbaar aanwezig blijft!
 
Zo dat gaat de goede kant op :)^

@Jeroen daar ga je geen spijt van krijgen van de AF spulletjes 8d
 
Nee weet ik, gaat ook helemaal goedkomen! (hoop ik)

Morgen als het rustig is misschien in een gekke bui de auto maar op de zaak wassen. Gaan we in de loods weer verder :D

Tenslotte maken die spulletjes het toch wel af hé! :heart_eyes:
 
Ja het is vooral zien en er behoeft geen uitleg met die mooie spullen! :rules
Ik had de revive gezien even vluchtig toen en ik las mindere berichten over de reload en zag zelf minimaal verschil maar goede berichten over revive gaven de doorslag.
Is tenminste Monello, Mother's, Poorboys EN AF vertegenwoordigd :)^

Ben benieuwd wat voor "goodies" je allemaal weer hebt!

Mijn bestelling stond al klaar dus netjes.
 
Hoe bedoel je minder goede berichten met Reload?
Ik gebruik Reload zo nu en dan na het wassen voor het lakwerk en is echt :heart_eyes:
Revive is puur voor de Trims ;)
 
Weet ff niet meer welk merk maar het was een "reload" voor trims.
Ik vond het zelf net ff 1 tintje mooier (bijna geen verschil)
Mensen waren er erg tevreden over bij de comments en toen maar besloten, anders blijf je bezig ;)
 
Nog even terug op de trolley, het is inderdaad een luxe trolley. Ik heb net een andere van Stanley, een uitschuifbare, ik kan net alles meenemen wat ik nodig heb.(behalve als ik met de DAP te werk ga).
DSC_0140.jpg

DSC_0139.jpg

DSC_0138.jpg
 
Die is ook erg handig! Ik heb vandaag 2x de Perel trolley binnen. Ziet er goed uit! Helaas geen tijd om verder te kijken. Wel zwaardan dan ik had verwacht.
 
@RX350: die is idd. ook de revue gepasseerd! Stanley is ook een goed merk, ik heb ervaring met nog een geel/zwarte iets zwaardere van Stanley.
De onderdelen van de Perel zijn net een fractie (afgezien van rvs) luxer en de prijs die ik betaald heb kwam niet in de buurt van de stanley maar netjes hoor ook zo! Hou ik wel van.

@J3roen: Ah mooi zo, jij hebt ze ook binnen, lekker inruimen en gelijk opruimen dus en ga ervoor zitten, desnoods op de Perel ;)
Hij is van redelijk zware kwaliteit ja, maar ik denk meer dat dit komt door al jouw detailspullen die er eigenlijk niet meer inpassen zeker :D


Oja, "echt" ontopic:

Vandaag zoals gezegd net in de middag even naar Berkel doorgereden en mijn bestellingstas opgehaald.
Kon het niet laten en gelijk even het flesje PB Liquid Blue erbij aangeschaft.
Overigens was ik zo in gesprek, en ik had die middag nog even wat te doen dus helemaal monstertje vergeten te vragen van de Bold & bright eventueel maar ik heb nu wel alles hoor ... voorlopig!

Trouwens Carclean: nog bedankt voor het extraatje in de vorm van de Monello Peluche Verde doek! altijd welkom!


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Dank!

Heb er nu idd. 3 st. van de Verde, staat beter in verhouding met de 3 st. Bianco :cool:

Heb al flink rondgezocht naar de Foamer ook.
Ze hebben de Gloria FM50 in Duitsland een stuk goedkoper...

Ook is er een Gloria 100 naast de FM10 bijgekomen, maar dat is niks.. elke 4 seconden pompen.
HIER klikken daarvoor..


Wat ze ook hebben voor de Gloria FM50 en hun normale sprayers is een pomp op AA batterijen ipv de handpomp!
Leuk idee wel maar ik zou nu al erg blij zijn met een Gloria FM50 trouwens...
HIER de autopomp!