• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dender's collectie

Zo, vandaag dan nog wat rest spulletjes gehaald.
Kruidvat - Blokker - Action x-]

pict0727.jpg


- Demi water om de mothers detail te mengen
- 2 afsluitbare doosjes voor de kleistukjes
- Kwasten voor motorruimte/ wielen
- 3 dikke kwaliteit MF doeken voor alles behalve de lak (voelen goed aan in kwaliteit)
- afplaktape extra meegenomen om te proberen, dit heeft geen sterke lijmlaag maar misschien handig, ik zal het testen
- Nog 1 spuitbus bandenspray, het is cheepo maar ik ben er erg tevreden over en blinkt niet als een gek

Helaas nog geen emmers, allemaal te klein!

Zou ik bij de gamma nette doorzichtige of witte wasemmers kunnen krijgen van een ietwat groter formaat?
Het is koopavond hier..
 
Hier vnl. pikzwarte emmers bij die Gamma, ik heb de 20 liters ook heel lang gebruikt maar uiteindelijk toch die grote van CC maar gekocht, kosten wel ff wat (viel toen mee, aanbieding), maar is het voor mij dubbel en dwars waard, superstevig, gaan langer mee dan je auto.
 
Hmm, die Action tape heb ik ook weleens geprobeerd. Was geen knaller. Het bleef niet echt plakken en da's nie handig nie als je er dan weleens met een pad tegenaan komt.
 
Het zullen idd wel de officiele emmers gaan worden..


De tape is idd puur om even te kijken, toepasbaar op meerdere vlakken, ik heb ook de 3M
Precies wat ik ook dacht, je moet uitkijken dat je er niet tegenaan komt maar dat wil ik dan nog even testen :cool:
(anders gebruik ik het binnenkort om in de badkamer de zijkanten van de nieuw te leggen kitgroeven af te plakken, hoef je je tegels ook niet te boenen erna ;)
 
Die tape zou voor de badkamer gebruiken, met polijsten laat het gemakkelijk los. Rest van de aanwinsten zijn lekker handig. ,^^
 
Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien, tape houdt op zommige plaatsen goed, maar op andere plekken is het zeer vervelend.
Leuk voor de badkamer dus :)^

Ik zal mijn wagen (in het daarvoor bestemde topic-) aan een eerste showoff van vandaag blootstellen (dag 1/2) maar verwacht er niet veel van de foto's aangezien ik nog een rookie ben he. :roll
 
Het verlanglijstje tot zover begint weer vormen aan te nemen ahum..
Maar ja er blijven dingen bij die ik al veel eerder interessant begon te vinden.. ;)


- Monello Duo handpad
- nieuwe wolpad wegens dood door schuld mijnerzijds (leermomentje)
- "echte" emmers tbv scratch shields
- Autobrite foamkit HD voor Karcher
- Hydro7000 met extra ruitenreinigersset voor thuis. (-de zg. Turboborstelset van 2 zal ik niet/nergens echt nodig hebben)
- backup pads set want als er een kapot gaat heb ik niks, nog even uitzoeken welke
- ...?

dussss :rules
 
Ja, die emmers ga je helemaal plezier van beleven!!!

Tevens kun je die ook helemaal volplakken met diverse Detailing merken stickers :p

Die gritt guards/ scratch-chields dingen er in, blauw en rood. En klaar!

Verder is het nog maar een klein verlanglijstje hoor ;)

Ik zelf heb een setje kompressors in 4 kleuren, evenals 4 stuks in de CCS pads, en 4 stuks in de Spott buff pads, kom ik zelf heel een eind mee!
Maar heb dan weliswaar de dap en de pro. Op de pro vind ik de kompressors fijner werken dan de CCS pads.

Op de dap gebruik ik ze allebei wel, niet echt voorkeuren. Maar wissel wel eens wat af. Vind ik leuk om te doen, kom je elke keer nieuwe ervaringen tegen namelijk.
 
Denk het ook wel, overal al gekeken maar nergens hebben ze die "verftonnen" ;)
De Gritt's heb ik al in blauw en rood.

Heb alle Kompressorpads (DAP900V2) en heb ze op de clinic ook "gevoeld" samen met die andere,
..was gelijk verkocht van die Kompressor's ondanks de betrekkelijk hoge aanschafprijs.
 
Iemand nog een tip tbv een bestelling voor een Hydro 7000 unit met aangegeven extra?


Via PM mag ook indien de tip van dien aard.. : wil verder geen reclame hebben en scheelt een Mod weer werk ;)
 
Nee je hebt 2 turbo borstels maar die hoef ik niet
en je hebt een ruiten attribuut voor 12,50 extra..lijkt me wel handig met die schuifpui hier (4,50 meter ruit en nog in andere 2 slaapkamers 4 openslaande kozijnen+deuren met glazen ruitjes en badkamer ook nog wat glas, overigens is mijn balkonballustrade ook uitgevoerd met 5,50 meter glas!)

Heb op zich een prima Hepa filter Bosch regelbare stofzuiger dus hij zal zowieso alleen als echt nat/schoonmaker dienst gaan doen in auto en huis
 
En net even een bestelling geplaatst van 10 art. bij de favo-winkel weer :rules :schaam

- 100542 Autobrite - Foam Kit Heavy Duty voor Karcher € 57,50
- 100729 Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml € 12,99
- 100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml € 10,99
- 100972 Monello - Monello Easy Detailing Duo Cutting and Finishing Pad € 4,99
- 101648 Monello - Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad € 11,98
- 102305 Monello - Professional 5,5” Foam Cutting Pad - Yellow € 8,98
- 102306 Monello - Professional 5,5” Foam Light Cutting Pad - Orange € 8,98
- 102308 Monello - Professional 5,5” Foam (Light) Polishing Pad - White € 8,98
- 102309 Monello - Professional 5,5” Foam Finessing Pad - Black € 8,98
- 102310 Monello - Professional 5,5” Foam Finishing Pad - Red € 8,98



Ik MOEST het hebben he ;)
 
Jij gaat lekker! Weer een mooie aanvulling.
Ik wacht nog even op de "vlakke" pads met bestellen :)_[]
 
Dat is weer even een flinke bestelling! Mooie uitbreiding, ben benieuwd wat je vindt van de pro. pads van Monello.
 
Neu... die euro boom groeit niet zo hard hoor...!!
Moet hem toch binnenkort maar eens nieuwe aarde geven haha

Heb de pads genomen als reserve.. sta je dalijk lekker bezig en gebeurd er iets...heb je niks meer!
Denk dat die ook wel gaan bevallen eventueel maar de Kompressor's gaan niet overtroffen worden gok ik al!

Heb wel een boel aangeschaft laatste tijd maar ben gelukkig niet de enige hehe
Wat dat betreft bepaal ik ook zelf wat er hier in mijn huishouden gebeurd, ....een ander doet het niet rofl ;)
Wees gerust: zal de verslaving niet door laten slaan ondanks het een erg leuk en gezonde is!

Morgen dus een pakketje aan de deur!