• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Denders stelt zich voor

Dankje Inge, ik hou ook van een beetje rustige front dus dit gaf de doorslag ook wel samen met de cd sleuf, (die ik toch niet zal gebruiken) die er dan achter zit
Was ook juist niet op zoek naar zo'n schreeuwerige front met scheve knopjes, kleurtjes en de hele kermis die je soms tegenkomt maar ..ieder zijn ding!

Dit zit er nu in origineel:

Audi_Concert_II.jpg


Vanwege aparte bredere maat zit er in de inbouwset dan ook twee afdekkapjes zodat de Pioneer mooi past in de huidige opening.
 
En nu ik toch bezig ben :roll ..is het volgende in wit-hoogglans ook het plan met mijn velgen, na het opknappen van de stoeprandschades.
Een bepaalde Antraciet kleur vind ik ook mooi maar het steekt goed af en ik had standaard witte velgen op mijn zwarte ibiza cupra en dat beviel mij goed 11,5 jaar lang ;)

Toevallig een foto-impressie gevonden op het net, niet helemaal hetzelfde in extreme vorm maar wel voor het idee:

6285329044_ca68b8855f_z.jpg


6285327840_446392320c_z.jpg
 
En natuuuuuurlijk worden dan ook de remklauwen in een mooie lak gezet!
Rood of Antraciet in een 2K lak maar daar ben ik nog niet over uit.

Het wordt geen geel, groen of blauw ;)
 
Ben benieuwd hoe je de velgen aan gaat pakken. Schroefsetje die je heb zijn kwalitatief gewoon goed. Best kans dat je na het verlagen de koplampen weer op nul stand moet gezet worden, dit was igg bij mij wel zo met de cc want hij stelde zelf niks bij.
 
Na die filler met aluminium zal best wat schuurwerk aan te pas komen..
Wanneer dat gewoon in orde is, goed in de primer zetten, kleur spuiten en een 2K aflak met wellicht de nodige W.P.2500 papier er nog tussendoor overheen van wat ik lees.

Ik ga proberen de velgen op een draaiende steun te spuiten, moet nog even zien hoe/wat.

Wellicht ga je gelijk hebben met nulpunt. Onlangs met de apk heeft hij ze al in de nulstand gezet.
Ach dan maar weer €7,50 op de look van die schroefset vergeet ik dat ook heel snel ;)


(uiteraard maak ik er een aantal foto's van)
 
Klinkt als top plannen. Mooie vooruitgang van de radio - ook het "oude" exemplaar niets mis mee. Houd ook niet vand ie bling bling radfio's - deze gaat mooi in geheel passen.

Velgen in het wit had ik even mijn kanttekening bij maar toen ik het zag op de foto's vond ik het wel weer mooi. De remklauwen zou ik in het antraciet doen anders krijg je met witte velgen teveel kleuren naar mijn idee.

Ben benieuwd naar je foto verslag t.z.t. - klinkt als een mega job de velgen weer mooi krijgen.
 
Ja zal best nog wel even duren haha

Remklauwen had ik toen ook rood in 2k en heb nog Audi ringetjes in stickervorm liggen in het wit.
Dus ik neig meer dat het wederom rood zal worden omdat antraciet ook weer anders is als de lak en het dan weer zoals nu niet opvalt.. ;)
(achter heb ik ook maar in verhouding nog "kleine" schijven+klauwen overigens)

setje
 
Dat vermoedde ik al maar dat geeft niet. Goed werk heeft tijd nodig ;)

Ok, ik ging uit van dezelfde kleur als de lak. Als dat inderdaad anders is dan is rood of anders zwart misschien wel een mooi optie. Setje ziet er goed uit. Sla de link voor mezelf maar meteen op. Handig! :( voor wanne ik zover ben dat er Lm onder komt. Hoopd an alleend at ze dezelfde kleur groen hebben als de lak is anders wordt het vermoedelijk zwart bij mij.

Audi sticker ringetjes in het wit zullen er in ieder geval mooi bij kleuren.
 
Zelfde kleur als jouw lak zal op maat verf maken worden, dat hebben ze niet. Weet ook niet of je daarvoor moet kiezen.
Wit of grijs is ook mooi op jouw kleur. Zwart kan natuurlijk ook maar misschien dan een merktekentje erop zetten wat je dan wel ziet achter je nieuwe LM.
Mocht je stickers willen, ik ken iemand (-met bedrijf) die een snijplotter heeft en dat zo voor je kan maken waarschijnlijk in de meeste kleuren.
Hij heeft onlangs nog een komplete TT gewrapped in geborsteld metaal, dus zo'n stickertje is geen probleem zijn ;)

Voor mij gaat het rood 2K worden op de witte velgen en witte Audi stickertjes op de klauwen.
Zwart is ook mooi maar bij mijn auto is al helemaal zwart en in het interieur ook. Ik hoef geen Russische onderwereld auto dus dit maar gekozen ,^^

Heb inmiddels contact gehad met Vogtland zelf in Duitsland, toevallig is er een 20% aktie en dan liever direct bij de maker van zo'n set!
Rest ben ik ook mee bezig/bestellen.
 
Vandaag al binnen uit Duitsland, superservice!'

Ga ze er zelf onderzetten, garagebedrijven willen schijnbaar geen geld verdienen maar is iets met hun verantwoording... Dan geen dik 100 euro verdienen toch?!
Zo lastig is dit klusje niet dus gezellig doen!

09t0.jpg
 
Dat van de verf niet te krijgen vermoede ik al (ondanks dat ik wel al het kleurnr. heb R6U). Maar misschien is grijs (antraciet) ook wel mooi. Wit steekt me net teveel af en wordt te snel vies. Maar eerst maar eens sparen voor LM want het si natuurlijk het handigste dat tegelijk te doen.

Merktekentje lijkt me nu wel weer leuk - mooie chroom kleur. Tof aanbod :)^ en zal er zeker aandenken als ik zover ben. Ben benieuwd hoe die van jouw er straks uitzien op de rode achtergrond.

Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke geheel en ja je hebt wel gelijk Russische maffia auto is nu ook net weer niets en het rood zal een mooi kleur accent geven.

Heb je al een idee wanneer je de set eronder gaat zetten? Wel boffen :) trouwens met de 20% actie.
 
Hi Inge

Zelf geen ervaring mee, maar je kunt zelfs spuitbussen op kleur bestellen dus voor alles is er wel een weg ;)
Persoonlijke smaak is lastig om over te brengen natuurlijk, een soort contrast is altijd wel mooi.

Kan mij voorstellen dat je wit net ff teveel vind in gedachten, verder is het natuurlijk makkelijk bijhouden met de detailspullen.
Matzwart ben ik zelf totaal geen fan van om meerdere redenen.
Antraciet met een beetje metallic staat denk ik wel erg mooi bij jou, heb je ook niet zo dat het rubber heel erg afsteekt bij een zwarte lak.
Gewoon lekker sparen voor lichtmetaal en dan beslissen.

Vond het ook verdacht dat ik eens een keertje geluk had :)
Gaan er misschien deze week nog onder, anders volgende week.
 
Dat wist ik niet dat er ook spuitbussen op kleur te bestellen waren - weer wat geleerd! :ja

Als ik zwart/ antractiet zou doen dan moet er wel iets van "bling" doorheen. Dus metallic antraciet is tzt waarschijnlijk een goede optie en dat het rubber er dan niet veel bij gaat afsteken vind ik wel een pre. Daar heb je ook wel weer gelijk in dat relatief makkelijk bijhouden is - alleen heb ik een hekel aan vies en niet iedere week tijd om de auto te wassen... vandaar geen wit. En ja,... ik kan gelukkig nog even nadenken over welke kleur want heb e.e.a. pas op zijn vroegst komende zomer bij elkaar gespaard.

Tof te horen - zie uit naar de foto's :)
 
@Redcat: Komt goed ;) Het 2e product lijkt mij niet wenselijk op schroefdraad ivm hard worden? (wel een mooi product!)

Het geheel is wel verchroomd/weerbestendig (-niet glimmend) en wat ik heb liggen die pasta/grease is net zoiets als wat jij aangeeft maar zonder metalen. Die jij laat zien heeft dat wel?
Dat ga ik zeker niet doen want net als ik vroeger in de petrochemische industrie e.d. gretig gebruik maakte van het koperpasta, is dat uit den boze voor ABS sensoren e.d.
Zet ik de nieuwe set gelijk in de EXP extra ha ha

@Inge: Zelf nooit gedaan hoor maar de mogelijk is er zag ik ergens.
Zat ik bij die van mij ook aan te denken hoor, diep antraciet met een mooie spikkel erin maar ach, kan altijd nog van wit naar antraciet bij mij als ik het echt niks vind! ;)
En neem van mij aan, mijn auto wordt zeker niet elke week gewassen... ook zo weer schoon met al de detailproducten haha

Komt goed met de set, maar toch niet eerder als volgende week.


Volgende week donderdag gaat de auto in de Audi garage voor de komplete distributie/waterpomp-wissel + service van terugroep actie voor 4 nieuwe bobines.
Dan is dat zowieso helemaal in orde voor ik de 100.000km op de klok aantik.
Ze heeft aangemerkt dat de auto NIET gewassen wordt en ik hang er wel een mooie kaart van de groepsactie in :rules
 
Klinkt goed al die vervangingen - kun je er weer een tijdje tegen.

Ben benieuwd of ze kunnen lezen in de garage en inderdaad niet wassen.

Precies - diep antraciet ( tegen het zwarte aan) met een hoop spikkels erin. :) Dat lijkt me voor nu het mooiste want misschien is het met groen wel een beetje teveel.... groen.
 
971341824149.JPG


Rechtsboven bedoelde ik.

Maar goed, vandaag even alle spuitbussen halen en attributen voor de witte velgen later, mondkapjes had ik al gehaald.
 
Rechtsboven mooie velg + toppie kleur.

Vrijdag de grote dag - top! ben benieuwd hoe het het aangezicht gaat veranderen.

Ben benieuwd naar je B&B verslagje en foto's natuurlijk van het voor en na.
 
Kon de kleur niet goed vinden maar dit was wel wat ik bedoelde.

Verlaging gaat in het weekend gebeuren vanwege enkele dingen/komt beter uit en zal wel paar plaatjes maken.

Gisteren is de TT achtergelaten bij de Audi Dealer en hebben ze de komplete distributie en waterpomp enz. gedaan.
Aardige duit armer maar het kan maar in orde zijn en 2 jaar garantie erop.
Daar ben ik ook weer vanaf bij deze wagen bij nu 97000km op de klok tot de volgende ton als ik hem dan nog zou hebben..
Bobines zijn ook omgeruild mbt openstaande terugroepactie.

Eind van de middag kon ik hem gestofzuigd ophalen en hij was: netjes NIET gewassen op verzoek incl. ingehangen (groupbuy) attentiehanger :)
Het komt soms wel meer voor werd me verteld dat mensen dat niet willen dus zo heel gek klonk het niet.


Op naar het monteren van de verlaging dan!
 
Mooi - zijn we het samen zo maar weer eens eens :eek:)

Goed te horen dat "the lady" er weer een ton tegen kan zonder zorgen over distributie en zo. En volgens mij heb je haar dan nog wel hoor.... of heb je toevallig ergens de loterij gewonnen :)

Tof dat de garage gelezen heeft en heerlijk niet de auto gewassen heeft. En een gestofzuigde auto altijd fijn!

Ben benieuwd naar de pics maar zie die vanzelf wel voorbij komen. Succes met de montage morgen of overmorgen.

Voor velgen inmiddels deze of deze op het oog (dzw wanneer de spaarpot het toelaat)
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=2337 (vermoed effe naar beneden scrollen - zitten onder de rode up)
pic_1ST071496G_FL8.jpg