• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Denders stelt zich voor

Er zitten bij deze dunne maten alleen gedraaide schuine randen aan de binnenzijde van de naafzijde, voor kan ik GEEN centreerrand hebben op de naaf en ik heb een centreerring op de velgen.

Hoop alleen dat het niet te lang gaat duren, kan niks anders doen dan afwachten maar bevestiging alleen gekregen van betaling ipv DPD-verzending nog..
 
Beetje balen maar niks aan te doen, vandaag Stroeve maar even gebeld, moesten besteld worden en dat is dan ook gewoon gebeurd.
Begin volgende week heb ik ze wel zei hij.
Tot die tijd mag ze uitslapen...
 
Leuk om weer eens bij te lezen zo.
Veel werk verricht, maarre ziet er bijzonder strak uit zo!
 
Dankje Maaike!
Staat in het echt idd. heel anders en mooi zo nu!

..maar ik ben er nog niet, het avontuur is bijna om..! dus ik fluister nog even en wacht tot het pakketje morgen of uiterlijk overmorgen er is van Stroeve!
NET mooi op de valreep/op tijd nog om het om te wisselen en de auto een goede was/waxbeurt te geven haha

..is maar goed dat ik belde maar ik ben daarna wel erg netjes geholpen door zijn kennis, toch maar 40mm lengte 10x bouten genomen op advies ipv de 35mm die ik al had
en een ander merk spacer 8mm want die Eibach duurde te lang.


Wordt vervolgd weer. :idee
 
AT LAST...!

dit project is voltooid en dan ook nog eens met GOEDE afloop voor de verandering!

Ruim op tijd heb ik gisteren zelfs nog mijn bestelling ontvangen en vandaag gemonteerd.
De 3mm extra ruimte van de nieuwe 8mm spacers aan de voorzijde, ipv de 5mm, bleek de oplossing en dan hou ik nog een stukje naaf over.
(-achter is het zowieso geen probleem met de 13mm spacers)
Het geheel zit nu trillingsvrij en eindelijk prima werkend onder de rijdende wagen! :)^

Een kleine opluchting en zeer tevreden mee na een stukje uittesten, erg strak gelukkig!

Helaas ook een flinke hoosbui tussendoor maar je krijgt er handigheid in zo met alle attributen bij de hand pfff,
na even schuilen (stond nu buiten) was het dan redelijk snel gebeurd...
De auto werd letterlijk even schoongespoeld en staat nog prima in de was maar de kleine detailbeurt komt wel weer na het weekje weg/autobahn!

Paar plaatjes van de mobiel weer:

8n5f.jpg


xme1.jpg


qoav.jpg


Eerstvolgende project... velgen opknappen en spuiten maar dat komt later wel ;)
 
Dankje!

(nog een keertje een nette foto met leuke achtergrond & schone wagen zal nog is komen)
 
Wifi aanwezig hier in hotel gratis dus best handig :)

Even melding dat de rit op de Autobahn behalve wat regen en zelfs files op zondag voorspoedig is gegaan met het onderstel!
Natuurlijk iets stugger op sommige slechte wegdelen maar zeer strak en stabiel verder.
Ik had dan nu 1 oom naast mij zitten en 2 grote koffers achterin liggen.

Vuurdoop dus eind goed al goed en ik moet nog steeds wennen aan de lage maar zeker strakke look, wat het model erg goed doet.
 
Vandaag weer wat ontvangen en gelijk maar even staan tobben vanavond, geen zin om te wachten ;)
Helaas van de mindere belichting hier beneden maar dan zie je tenminste niet hoe vies de TT is! :roll:


qzf1.jpg


zoyd.jpg

[2e foto: Alles uit en even het rempedaal vastgezet..]

Later weer meer..

Conclusie: Ik vind zelf de lampen in real life mooier en ze ogen een stuk sportiever/strakker dan de originele die ik een beetje rommelig vind aandoen, mede door die kleine rondjes en ovalen als ik het nu zo vergelijk!
Op de oude heb je trouwens ook een heel stuk loos plastic zitten aan beide kanten.
De zwarte rand van de nieuwe dan weer, is zoals gezegd bij een zwarte auto totaal niet erg!

Wat grappig is, is dat het nieuwe armatuur door de LED's natuurlijk sneller zijn en nu wel meeknipperen met het geluid van het relais en de originele wat achterblijven.

Ik ben er nu nog niet over uit of ik ze een tint donkerder ga maken, ik denk het niet. De LED's zijn ook (gelukkig) niet overdreven fel en ze hebben goede kwaliteit weerstanden/alu behuizing gebruikt.

Ze gaan zeker blijven want ik vindt het nu al mooier ogen en het doet de kont goed, maakt het wat rustiger en toch weer iets dikker.
Misschien haal ik de TT aanduiding er ook gelijk af.

Grtz, Dennis
 
en de autobahn was een goede test voor het nieuwe onderstel + nieuwe distributie/waterpomp enz. 1400km prettige kilometers erbij, een best beestje zo ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Korte update:
Ik wilde na het zelf opknappen van de stoeprandschade de velgen spierwit gaan maken.
Dat is nu van de baan.., ik vind het toch niet mooi staan bij de auto als ik het nazoek en van wat ik zie op auto's, bij dit model en deze kleur.

Het zal hoogstwaarschijnlijk zwart metallic gaan worden, mat is niet aan mij besteed.
Kleur hetzelfde als van de kunststof grilles die ik rondom gespoten heb en de remklauwen komen mooi uit in geel.
Rood zie je zo vaak, geel staat ook erg goed heb ik zo eens vergeleken met rood. Zo groot zijn die klauwen nu ook weer niet en past weer bij de gele nummerplaten ;)

Nu nog uitvoeren!
Detailen ben ik niet zo bezig mee geweest afgelopen tijd, komt goed, ik rij ook niet echt veel.
Dan ook gelijk die achterlichtunits eens op de foto in geheel, de "donkere" foto's doen ze echt geen goed en zijn veel mooier in real life ipv dat je denkt dat ze erg spiegelen of op nep-lexus lampen lijken...
 
Klinkt goed tot dus ver. Wel jammer van je zwarte velgen plan, ben daar geen fan van. Dan valt de velg zo weg in het zwarte gat van de wielkasten en banden. Maar dat is persoonlijk.
 
Dankje, we gaan het zeker zien met deze velgen!
In ieder geval zal het goed gaan gebeuren (kost even tijd) en er blijft met de gekozen kleuren voldoende contrast over maar ik hou ook van eenheid.
Met mijn maat banden/wielen heb je zowieso ook geen dik zijrubber wat zo erg afsteekt dan en ik behandel dat natuurlijk toch al met Bold&Bright.

Moet bekennen dat ik nog steeds totaal niet bezig ben met detailen en die klusjes vanwege andere hobbys, dus als het goed weer is en ik goede zin heb zal dat heus wel ineens in een paar dagen gebeurd zijn allemaal.. ;)
Eerstvolgende detail ga ik ook lekker weer eens aan de gang met klei en de hele verzameling.