• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Emmer 19 liter

Moet bekennen dat het niet de grit guard emmers zijn geworden, maar de emmers van chemical guys. Uiteraard wel met de hele rattaplan, dwz grit guards, gamma seals en uiteraard de stickers.
De redenen voor deze keuze:
1) het prijsverschil van 16 euro voor 2 emmers
2) emmers zijn een stukje kleiner (lager) waardoor ik niet tot mijn oksels in de emmer hoef te duiken als ik de mit of bone over de grit guard wil halen.
3) de GC emmers zijn wat compacter en daar ook handiger om mee te nemen en/of op te bergen
 
Met gritguards erin vind ik de emmers te laag, al ga je met de washmitt over de GG heen dan klotst het water over de rand.
 
@Dibbuz, heeft carclean ook niet een korte periode de emmers van Mothers gehad? Zo ja,waren deze vergelijkbaar met die van Chemical Guys?
 
Hoe ziet momenteel de doorzichtige versie eruit? Het lijkt wel of er twee versies bestaan:


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en deze kwam ik ook tegen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Aangezien ik een rode en een doorzichtige wil bestellen, zou het wel ok zijn als dit dezelfde emmers zijn.
 
De onderste 2 zijn van mij :)
Dat zijn de Grit-Guard emmers. Volgens mij is die bovenste inderdaad van Dodo Juice. Zou qua bouw niet zo'n geweldige emmer zijn. Die van Grit Guard zijn prijzig, maar absoluut top.
 
@Bart,

Klopt, had ff je foto geleend om het verschil te laten zien. Als er copyright op zit, hoor ik het wel....

Ga zo de rode en de doorzichtige emmer van Grit Guard bestellen.
 
Ik snap dan echt niet dat de mequiars emmers zwart zijn. Dan zie je toch niet hoe vuil je water is...