• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Emmer 19 liter

Mequiars heeft wel meer gekke dingen, daar is al genoeg over gezegd ;)

Even inhakend op die emmers : ik heb die van Dodo in Schotland in mn handen gehad en dat is echt niet te vergelijken met de gritguard emmers ;)
 
Die zijn beter dan de gritguards? Ik zat namelijk na lang twijfelen (17e voor een emmer) de denken aan zo'n emmertje
 
Ik neem aan dat ie bedoeld dat de GG emmers beter zijn, ik vind de dodo emmers er een beetje fragiel uitzien.
Die GG emmer koop je echt maar een keer want volgens mij zijn ze onverwoestbaar zo hard
 
Klopt helemaal Rogier !

Die emmers zijn zo zwak, lijkt alsof ze zo uit de knakenbak bij een bouwmarkt vandaan komen.
Net als de Basics of Bling lijn Dodo onwaardig..

Wij hebben ook lang zitten twijvelen over de GG emmers. Wat bij ons de doorslag gaf is dat het wel aan de basis van het detail verhaal ligt.
Je kan nog de beste waxen en sealants hebben maar als je steeds door verkeerd te wassen swirls ed maakt heeft dat nog geen zin.

Daarbij is het voor ons (meeting bezoekers) erg handig dat ze water en luchtdicht zijn af te sluiten
 
Hey!!
Ik heb van op het werk 2 emmers ,die eigenlijk voor de vuilbak waren:inhoud :+- 20 liter ??(emmer is 370 hoog,300 diameter,een afsluitbaar deksel is er ook bij met spanring,en er zijn 2 stevige grepen aan om ze op te tillen:kostprijs:1 fleske ontvetter ,want er zat smeervet in:D )
De kleur is spijtig genoeg wel donkerblauw:cool: ,maar ze zijn oersterk en zullen ook wel jaren meegaan hoor.
Wat die transparante emmers betreft:weet je dat niet op voorhand,dat je bvb 2 shampoo-emmers zal nodig hebben,wie neemt er trouwens
2 keer shampoo,de meesten niet denk ik,en diegenen die dit wel doen weten dit al voor ze de auto poetsen ,niet??
Is mijn mening,als jij je beter voelt met een doorzichtige emmer,doe maar hoor,ik koop liever wat meer spullen om op de lak,velgen en ruiten te smeren en kan echt niet veel uitgeven aan emmers.

Groeten Danny
succes met de (was)emmers
 
Je kan dan veel beter zien of je spoel en/of sop vies is en aan vervanging toe is.
Met een donkerblauwe of zwarte emmer is dat lastig of gewoon niet te zien.
 
Ik wilde er eigenlijk 2 bestellen vandaag, maar als ik er 2 bestel is de voorraad 0 helaas, nog even wachten dus.
 
De grit guard emmers zijn aan de prijs voor zoiets als een emmer. Maar ik heb ze wel meteen gekocht en ben tevreden. Het zijn joekels van een emmer maar ze zijn goed stevig. Geen slap materiaal ala Gamma wat na flink wat liters aan water gaat meegeven. Gebruik ze na een detailbeurt ook mooi als vuile wasbak ala alles wat gebruikt is gaat er in. Hou ik mooi gebruikte doeken/pads e.d. gescheiden van zowel vuile kleren dan wel schone doeken/pads :grinning:

En a.s. vrijdag gooi ik ze achterin de auto, mee naar Frankrijk. Kunnen ze daar meteen weer ingezet worden bij het mooi maken van een volvo v40 en nissan navara :)^
 
Hebben veel mensen een (of 2) van zo GritGuard dolly's
ik vind het idee goed maar €47,99 gaat echt tever

Daar kan je veel meer leuke detail spullen van kopen!
 
Ik heb er 2, voor mn was en spoel emmer...
Tevens te gebruiken als krukje (als je er een deksel bij koopt ;) )
Ik ben er goed tevreden over :)
 
Heb zaterdag ook de gritt guard emmer gekocht moest wel even kijken hoe de deksel erop moest want die wilde niet(was te voorzichtig).
nu is hij gevuld met was spullen voor de vakantie .
rij je daar ook lekker schoon:grinning: :grinning:



nu nog een spuitplaats vinden in italie!!!!!
 
De gritguard emmers zijn niet voorradig via CC :(. Wie heeft er een alternatief? Ik heb een scratchguard shield gekocht maar deze past niet in mijn emmer. Nu wil ik dus nieuwe emmers maar deze zijn niet voorradig. Heeft de kwantum/gamma/action goeie alternatieven? Waar hebben jullie je emmer gekocht?


BVD voor de tips!
 
er zijn ook 16L versies verkrijgbaar van gritguard, deze zullen vast wel elders op voorraad zijn...
 
McShine;286326 zei:
Ik heb de Dodo emmers nu al een jaar of 2... Ze doen 't nog gewoon..:)_[]


@"mezelf een half jaar geleden" : En uiteindelijk gingen ze toch stuk en heb je de Grittguards besteld. Rogier had gelijk, die zijn veel degelijker...:-b
 
McShine;310796 zei:
... En uiteindelijk gingen ze toch stuk ...

De Dodo Juice emmers blinken niet uit in degelijkheid. Ze zeggen het zelf ook:

dodo juice website zei:
However, before you rush off and borrow a few notes from the wife's purse to purchase these puppies, please note that crystal plastic is more fragile than normal. Yes, these buckets are poncey lightweights for fancy detailing types and self-destruct under hard use. This means they should be treated with care and respect and really not used very much at all.

Komt omdat er waarschijnlijk in de transparante emmers minder weekmakers zitten waardoor ze harder zijn en dus sneller breken