• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Emmer 19 liter

€1,77 per emmer bij de hornbach. Scratchguard past perfect in. 12 liter inhoud ( voldoende voor een Fiesta).

Nu even bedenken wat ik ga doen met de 38 euro die ik overhoud...
 
Meteen naar het Kruidvat voor autoshampoo van 1,49? w^^w


Ik vind de grittguards echt ideaal, gebruik ze ook als zitje voor onder het polijsten... En dat is toch zo'n 100kilo gewicht op een emmer.. :)
 
Als tussenoplossing is het ideaal. Als de goeie emmers leverbaar zijn en er een leuke kortingsactie is koop ik ze wel. Maar ik blijf 20 euro veel geld vinden voor een emmer, maakt niet uit hoe je het verpakt...
 
Heb je helemaal gelijk in, zeker in "full monty" uitvoering. (Deksel, zitvlak, wieltjes)
 
Dat dacht ik ook voordat ik ze (met Gamma seal deksels) kocht.
Nu ik ze in gebruik heb en 1x per week met 38 kg aan gevulde emmers van de badkamer naar de oprit loop, ze in de kofferbak mik en er 2 km mee naar de wasbox rijd, waardeer ik ze toch wel heel erg.
De trap blijft droog net als mijn parketvloer en de kofferbak van de auto, wel zo prettig.

Als je de gevulde emmers niet verder dan een paar meter hoeft te verplaatsen is de noodzaak misschien minder groot.
 
Ik heb ze ook in 19L.

Twijfel er aan, om ze om te wisselen voor de kleinere slag a 15L.

M'n rug moet ik nl. ook besparen, en merk dat de emmers vol toch wel heavy zijn,... Zeker tijdens het verslepen,....

Ben al wel zoekend naar de kleinere slag, maar binnen NL vind je ze niet zo snel :|
 
Ja, dat is misschien ook wel zo :p

Mij kennende doe ik standaard altijd de emmer gevuld tot aan de dikke rand.
Dus ja, halverwege is misschien wel goed, maar heb zelf dan weer liever een emmer die er op is berekend,..

Kan altijd nog natuurlijk.... Klein luxeprobleem zeg maar!
 
@ Jeroen,

je zal er vast wel eentje hebben staan..

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

+ even een paar kilootjes asfalt regelen en klaar is Kees Jeroen :-"
 
:D

Dat is een 70Kilonewton Economizer,.... Boelsnr 13434.

Kleintje :p Dat ding laat de boel al trillen als die stationair loopt, klein beetje gas, en het gaat al als een malle!

Vraag me alleen af hoe ik hem moet meenemen met z'n +- 800kg,...

Nee, dan pak ik die 100Kn'er wel!