• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Menzerna topic

monello intensiv polish
monello Final Finish
monello Super Finish

:-" :-" :-"

Gaan de Menzerna's dan in de aanbieding?? o:) :party: :party: :party:


Eigenlijk vraag was wanneer de 250ml flessen van de Intensiv Polish weer binnen komen, denk dat antwoord nu nvt is zeker.:D
 
Tim heeft gewoon in China Menzerna laten namaken, en verkoopt dit nu onder de chinese naam MenzeLna.... :grinning:

Sambal bij? ]d~^
 
Tuurlijk,

enig idee wanneer we het in de shop kunnen vinden?

Sta op het punt namelijk om de Menzerna's in huis te halen, maar ik heb liever 2x 250 ml.
 
Heb vandaag het pakketje binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering en het kadootje!

Heb alleen nog 1 vraagje

De Final Finish is precies waar ik om gevraagd heb maar de Intensive Polish heet op de verpakking toch anders

Op het etiket staat Power Finish
Op het cc etiket (kleine witte sticker) staat intensive polish P085RD 3.02 cut 3.5 Gloss 3 250 ml
Het product zelf is wit.

Heb ik nu wel de intensive polish gehad of is dit een verkeerde fles?
 
Op het carclean stickertje staat Intensive Polish 3.02

Maar is dat stickertje wel op het goeie flesje geplakt? Vergissen is menselijk toch?
 
Ja dat is de goede sticker. IP (of in dit geval Power Finish) hoort wit van kleur te zijn, Super Finish (voorheen Nano Polish) is grijs van kleur, en de FF is ook grijs van kleur.