• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How to properly wash your car in cold climates

Ziet er netjes uit zo na het foamen. Na een kilometer of wat zal ie wel weer super vies zijn, voor nu is het weer fris.
 
De na-foto is terug op de parking, toch een kleine 10km van de wasbox af.
En ben deze middag naar Brussel gereden, is 100km. Ik moet zeggen dat het er nog heel proper uit ziet eigenlijk.
De zijkant heeft achter de wielen wat opspattend water gehad en de koffer ligt ook een klein laagje over, maar de rest is nog aardig proper :)
Zal er als ik thuis ben weer even een foto van maken ;)

En er is ook met 2EM gewerkt hoor, ik moet eerlijk zeggen dat het foamen niet deed wat ik verwacht had. Maar lag misschien ook aan de meermaals ingedroogde laag vuil etc.
 
Valt me mee dan, zou verwachten dat hij binnen no time weer zwart is.

Gelukkig van het weekend dooi! Foamgun staat al klaar...
 
Na de terugrit was hij wat vuiler dan verwacht. Maar doordat de temperaturen net boven 0°C zitten is al het sneeuw langs de weg aan het smelten. En andere weggebruikers maken er blijkbaar een sport van om een propere wagen zo snel mogelijk weer vuil te krijgen denk ik...
Maar het zij zo. Anders hebben we toch niets meer te doen in de winter? ;)