• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hydro 7000 - technische specificaties

Een beschrijving van hoe de machine mij bevalt zal nog even op zich laten wachten.
Helaas kwam die kapot thuis, nog even geduld dus.
 
Ik heb antwoord gekregen dat er weer machines leverbaar zijn. Gekke is alleen dat hij op de site niet meer staat:weetniet
Wordt vervolgt dus:ja
 
De Numatic George GVE370-2 is de extractor.

Deze kost rond de € 300 - € 350 euro

Numatic_George_GVE370_2.jpg
 
Hydro 7000 specificaties:
Spanning: 230 Volt/50Hz
Vermogen: 1.900 Watt
Werkdruk: 7 Bar
Ketelinhoud: 20 Liter
Inhoud reinigingsmiddeltank: 3 liter
Inhoud schoonwatertank: 3 liter
Stroomkabellengte: 5 meter (actieradius 10 meter)
Slanglengte: 1.5 meter
Afmetingen: 45 x 38.5 x 55cm
Gewicht: 9.8KG
Prijs: 110-140 euro

George GVE370-2 specificaties:
Spanning: 230 Volt/50Hz
Vermogen: 1.200 Watt
Werkdruk: ? Bar
Ketelinhoud: 15 Liter
Inhoud reinigingsmiddeltank: ? liter
Inhoud schoonwatertank: 9 liter
Stroomkabellengte: ?? meter (actieradius 26.8 meter)
Slanglengte: 3.6 meter
Afmetingen: 35.5 x 35.5 x 50cm
Gewicht: 8.8KG
Prijs:300-350 euro

Hmmm welke zou ik kopen?o:)
 
@Wittereus: ik heb net in je portemonai gekeken, daarna het aantal keren dat je het daadwerkelijk gaat gebruiken op een rijtje gezet, en raad je aan om de George te kopen :)_[]
 
Je geeft een oplossing van een formule met 2 variabelen die je niet weet; in mijn boekje is dat onmogelijk en dan snap ik ook je uitkomst:D
 
Zelf heb ik momenteel een cittin extractor staan, niet perfect voor auto's maar het werkt. Een groot nadeel is de korte slang afstand. Dit probleem zie ik ook bij de Hydro... Dit werk echt lastig namelijk. Met een kleine auto ondervind je weinig problemen. Maar met een grote / hoge auto heb je vaak meer last. Daarbij heb je de extractor erg dicht bij de auto staan, iets wat ik zelf niet zo prettig vind.

Zelf heb ik een Henry staan als stofzuiger, en moet zeggen dat ik toch ook aan het overwegen ben om een George erbij te kopen! Dan is mijn henry gelijk wat blijer :p En ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel tevreden ben over de Henry.

Ben benieuwd wat de ervaringen met de Hydro zullen zijn!

Groeten Dennis
 
Vandaag de tweede Hydro ontvangen en dus gaat de kapotte hydro morgen retour
Goed verpakt en heel aangekomen. Ik blij dus!
Robuust apparaat, voelt stevig aan. Eerste indruk is goed.
Gebruiksaanwijzing gelezen, accessoires bekeken en meteen maar uitgeprobeerd op de bank.
Werkt prettig, met wat extra druk lukt het nog meer rotzooi uit de bekleding te trekken.

Na deze eerste indruk heb ik er verder niet heel veel zinnigs over te zeggen. Wel vind ik dat ie behoorlijk wat herrie produceert, maar goed, daar kan ik prima mee leven!:cool:
De tijd zal uitwijzen hoe hij mij bevalt in de auto. Wil best a.s. weekend eens kijken hoe vuil de bekleding in de auto al is, dan kan ik meteen checken of de zuigslang te kort zou zijn.
Verwacht eigenlijk weinig problemen
 
Goed bericht; de hydro 7000 is weer te verkrijgen!
Als ik ff snel tel zijn er 7 mensen (inclusief ik) die zo'n ding waarschijnlijk willen hebben. De prijs wordt dan 92,50 ex en iets van 109,15 met BTW. Los kosten ze 99 ex en 116,82 met BTW
Ik heb een PB naar Tim gestuurd voor een eventueele groupbuy.

Als ik komende maandag niks heb vernomen dan bestel ik hem los.

Groeten!
 
Net bericht van Timn terug gekregen:
Hi Rik,

Aardig idee, maar we doen het niet, omdat we dan ook voor dit stuntbedrag de service over moeten nemen en dat is voor ons niet haalbaar.

Tim

Ik ga de hydro7000 dus zelf bestellen:)_[]
 
Je zou hoogstens met een paar forumleden samen kunnen bestellen voor eigen risico etc zonder de naam Carclean.com te gebuiken en dan is het een zelf georganiseerde groupbuy. Lijkt mij dan wel dat je dan niet alles via dit forum laat lopen hoogstens dat ze jou kunnen pm-en als ze mee willen doen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat Tim dat niet wilt maar probeer het, er zullen er genoeg zijn die dat willen!
 
Prima, maar dan moet het mogelijk zijn om de hydro's apart te versturen. Ze bellen me zo terug hoeveel en vanaf wanneer leverbaar zijn:party:
 
Bestelling net de deur uitgegaan en betaald:-b

Ze krijgen 4 stuks komende Dinsdag binnen en aan het einde van de week een hele lading.

Je krijgt de korting alleen als je er dus 5 of meer afneemt en naar één adres laat sturen.

Groeten!
 
De Hydro is inderdaad al getest.
Op een lelijke, oude antieke bank hier in huis,

Situatieschets: dat ding was 20 jaar geleden, toen was ik 4 en zat ik met de Donald Duck in mijn handen plaatjes te kijken op die bank, al antiek en is door de jaren heen behoorlijk afgeleefd.
Nu ligt de hond er regelmatig op (mag nu niet meer ivm zijn rug) en werd het hoog tijd dat die schoongemaakt werd.
Mijn ouders wilde hem opnieuw laten bekleden, maar ik met mijn grote waffel zou hem weleens aanpakken.
Jammer genoeg is dat erg goed gegaan, want nu is opnieuw bekleden niet meer nodig:D
Zonder dollen verder, bevalt me erg goed ondanks de decibellen die het apparaat produceert. Instructies die er bij zitten (ik lees altijd alles, want handigheid is voor mij niet vanzelfsprekend) zijn goed te begrijpen en het in elkaar zetten van de stangen, zuigmonden e.d. gaat prima.

Nadat ik de bank ingeneveld had met APC van Meg's, de groene 1 op 10 verdund, heb ik deze ingeborsteld.
Ondertussen de hydro gevuld met water, beide tanks trouwens. Aangezet, tweede knopje aandrukt en wat water op de bank geneveld.
Vervolgens in overlappende verticale banen de bank afgenomen op de sproei en zuigfunctie. Hierna horizontaal overlappende banen gedaan en vervolgens alleen middels de zuigfunctie de restanten APC opgezogen. Uit pure nieuwsgierigheid even in de afvalwatertank gekeken, maar man, man, man wat een viezigheid zeg....zo erg had ik het niet verwacht.
Kan alleen maar concluderen dat mijn verwachtingen overtroffen zijn:rules

Heb nu de extractor nog niet nodig in een van de Fordjes, maar wanneer mijn ouders terug zijn van hun vakantie is de Subaru aan de buurt, waarvan ook het interieur onder handen genomen gaat worden. Ik zal dan eens uitgebreid foto's schieten en mijn bevindingen + werkwijze op het forum posten.
 
Mooi verslag maaike, maar foto's hadden het toch nog net iets meer kracht gegeven:ja



ff een update van mijn kant;
de hydro7000 zal 30mei geleverd gaan worden:)^