• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kompressor pads, 7inch DAP

Bartezzz zei:
wat betreft de hex-logic's
ging ik uit van deze review!

Tekst uit de review genomen : - dunner dan een Lake Country CCS ??

Afbeelding018-1.jpg

Afbeelding019-1.jpg
 
ik denk dat je daar de Smartpads hebt.
de oorspronkelijke css waren dikker.
Nicknameless. kom er maar bij wat betreft de hex-logics ,^^ :)
 
lijken idd gekromd als de smarts !
Maar hoe dan ook, hier op CC ( elders geen idee ) is elke gebruiker van de kompressor alleen maar positief ( tenzij verkeerd gebruikt uiteraard )
 
mk-us zei:
lijken idd gekromd als de smarts !
Maar hoe dan ook, hier op CC ( elders geen idee ) is elke gebruiker van de kompressor alleen maar positief ( tenzij verkeerd gebruikt uiteraard )
Verkeerd gebruik?
wat moet ik me daar ongeveer bij indenken??
aangezien ik nu ook aande kompressors begin :p

bij vekeerde manieren kan ik zel bedenken:
- pad ondersteboven monteren
- pad in plastic laten :p

maar wat is nu serieus verkeerd gebruik? :)
 
veeeel te lang doorgaan zonder de pad tussentijds te wassen en daardoor de stukken om je oren vliegen bv
maar geloof me nou maar, gewoon kopen, je zal me dankbaar zijn ( kado zie ik dan later wel verschijnen ).
Absoluut niks mis met de CCS pads, maar de kompressors lopen gewoon soepeler over de lak heen, volgen de contouren van gebogen delen beter, je zal merken dat minder inspannend werken is !
 
mk-us zei:
veeeel te lang doorgaan zonder de pad tussentijds te wassen en daardoor de stukken om je oren vliegen bv
maar geloof me nou maar, gewoon kopen, je zal me dankbaar zijn ( kado zie ik dan later wel verschijnen ).
Absoluut niks mis met de CCS pads, maar de kompressors lopen gewoon soepeler over de lak heen, volgen de contouren van gebogen delen beter, je zal merken dat minder inspannend werken is !
kompressor pads liggen al in de tas van me nieuwe dap900 ;) beide nog in het plastic :p
Had al ervaren dat het een stuk lekkerder werkten!
Maar vroeg me af wat er fout kon gaan? :p
 
Niet veel dus :)
Net als de DAP, tenzij je er rare / heeeeeele verkeerde dingen mee gaat doen is ie foolproof
 
Dus Niek!
ff 5 kompressor pads kaufen jij! :p
=D

Werkt lekker :heart_eyes:

Hoe zit het trouwens met de levensduur van een kompressor tegen een normale pad? =)
 
zelfde, hooguit iets minder als je heel intenties aan het detailen bent, maar als ik beetje inschat dan jij nog niet in die fase ( no flame )
 
Ik was al om voor de kompressor pads haha. Maar komt eerst ff setje kompressor pads + de witte en oranje css pads van Dennis. En volgende bestelling maar weer de collectie kompleet maken...

Verlanglijst wordt alleen maar groter zo :D
 
Niek_Gti zei:
Ik was al om voor de kompressor pads haha. Maar komt eerst ff setje kompressor pads + de witte en oranje css pads van Dennis. En volgende bestelling maar weer de collectie kompleet maken...

Verlanglijst wordt alleen maar groter zo :D
dat noemen we hier het "detail virus"
join the club :-"