• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[LeonDriver] Stelt zich voor

A6-Red zei:
Zo ben je lekker klaar mee ]-0

Maar wees blij dat het een taxi sjoof was, die zijn in ieder geval WEL verzekerd.

Dat scheelde ook niet veel meer.
Dit was de laatste week dat de auto zou rijden.

Kie knakker had rijbewijs niet bij zich
Dus politie maar ffies opgebeld. ;)

@Freaky1975
Alle velgen mogen naar de dokter.
Deze was voorheen in de beste staat.

Maar eerst maar eens setje nieuwe bestellen als de prijs goed is ;)
 
Klote zeg hey! ]-0 Vooral zilvers is altijd afwachtenhoe het gespoten wordt...
Succes met de afhandeling!
 
LeonDriver zei:
Dibbuz zei:
Klote zeg hey! ]-0 Vooral zilvers is altijd afwachtenhoe het gespoten wordt...
Succes met de afhandeling!

Toen ik de auto 3,5 weken geleden terug kreeg zag je bijna geen kleurverschil.

heb hem van de week weer opgehaald van de spuiter
IK zie het kleurverschil zelf niet, de spuiter zag het wel iets maar die heeft er ook een oogje voor
hij wou misschien de zijschermen nog uit waaieren maar was niet nodig, daarvoor heeft die nu de stootstrips mee gespoten :)
 
Zowel mistlamp als Dimlicht is 6000k

@ tangerine mean machine Hoelang staat je xenon daar al aan??? 30sec?
Als je langer wacht worden ook die van jou wel witter hoor.

@ Freaky1975
Tis nog geen full xenon maargoed groot licht gebruik ik niet zo veel.
 
Ok en zeker niet als je al mistlampen hebt, dan is je grootlicht alleen maar om af en toe mee te seinen of die doodenkele keer dat je op een echt donker weggetje rijdt...
Maar 't ziet er mooi uit hoor :cool:

Ik denk er zelf over een conversiekitje in te bouwen. Altijd een beetje huiverig voor geweest, maar 1 van mijn zakelijke contacten verkoopt nu een nieuw type set met garantie en voor niet al te veel... ;)
 
Staat 'm mooi! :cool:

Vind persoonlijk dat xenon zuiver wit licht hoort uit te stralen, misschien met een heel licht tintje blauw. Maar die puur blauwe (aftermarket) kits vind ik niet mooi. OEM zul je dat ook niet zien.
 
Hangt er wel een beetje van af. Ik krijg van klanten vaak klachten (dit is na schadeherstel en vervangen van één van de volledige koplampunits) dat ze twee verschillende kleuren licht hebben. Dat schijnt weer te maken te hebben met de "inbrandtijd" van de Xenon-lampjes. Al moet ik wel zeggen dat het dan gaat om het verschil tussen geliger en witter, heeft niet zo veel met blauw te maken. Overigens vind ik ook de blauwige gloed wel mooi, anders, maar ook wel prima.
 
Des te witter het licht deste meer licht opbrengst.
Heb een Canbus set voor me gewoon licht erg prijzig maar wou wel zekerheid.
Daarnaast heb ik een normaal setje voor de mistlampen.

Al met al toch weer zo'n 260 euro aan xenon :p
 
Lijkt een hoop geld, maar ga maar es een complete Xenon lichtunit voor een Citroën C5 kopen bij de dealer: €1.100,- bruto ex BTW per kant!
 
Ik heb zelf nu 8000K erin, op een rode wagen... alleen ik wil binnenkort 1 of 2 stapjes terug... vind ze gewoon te blauw..
(rijd er overigens nu anderhalf jaar in, maar begin me er meer en meer aan te ergeren) :p :-"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben opzich nog wel tevreden met mijn xenon setje! Qua kleur.
Doet het altijd nog prima.

Joost
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De auto staat inmiddels weer bij de spuiter.
Vrijdag is ie weer klaar.

Binnenkort de nieuwe velgen (Tomason TN4) bestellen en als deze er onder zitten gaan de huidige naar de velgendokter.
Binnenkort dus ook maar ffies een prijs opvraag doen om deze velgen de laten herstellen.
Zodat ze strak in de verkoop kunnen ;)