• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onze Opel Astra G

Knapgedaan, wat een glans !
Dat je met dit weer zoveel doet aan je wagen is echt wel bewonderenswaardig.
Ik heb 2 weken geleden met tegenzin de accord van m'n broer gedaan, maar eens je bezig bent, valt da wel mee hé?
Maar daaraan beginnen is wel effe pfff...
Hopelijk kunnen jullie ook snel voort in beter weer !
Groetjes Mini.
 
ziet er weer goed uit Arjan en Wilma! :cool:
jammer dat de nieuwe Dodo shampoo zo tegen valt..

onze zilvere opel astra G is nu ook 3 weken niet gewassen :confused:

trouwens, is jullie motorkap en deuren een andere kleur? het lijken wel 2 verschillende tinten :( :confused:
EDIT:// je ziet het vooral bij de oude foto's aan het begin van pagina 3
 
@ Bartezzz : Het bijrijdersportier is destijds opnieuw gespoten omdat daar een gat inzat (reed iemand met aanhanger achteruit).
Dit is echter door de Opel dealer in Harderwijk gedaan en sindsdiens zijn wij daar ook geen klant meer omdat we absoluut niet tevreden waren met het eindresultaat en zeker niet gezien het prijskaartje van € 1780.

Het lijkt wel vaker of er kleur verschil tussen bepaalde delen zitten als we foto´s maken. Gekke is dat het in het echt bijna niet opvalt - niet ziet.
Dit zien we met name als we zwart - wit foto´s maken.
Tevens de belangrijkste reden dat wij nooit geen zilvere auto meer willen hebben.

Vanaf het moment dat we de auto kochten is alleen het portier gespoten, de dealer waar de auto wegkwam in Rijssen heeft ons verzekerd dat de auto nog nooit schade had gehad.


@ de rest : bedankt voor jullie leuke reacties !
 
@juffer1

hmpff jeetje ja. nee dat is dan wel te begrijpen.
kun je er niet met een lak dikte meter achterkomen of die toevallig nog meer verschuilt?
ik vind zilver prima, je ziet er niet heel veel op. maar over spuiten is inderdaad bijna geen doen.

ik snap je reactie volkomen, niet te geloven :confused: 1800,- voor zo'n resultaat :(
gelukkig word de auto verder wel vertroeteld door jullie :cool:
 
Hij staat er weer heel netjes bij:heart_eyes: :heart_eyes:

Ondanks dat er geen zilvere wagen meer komt voor jullie, vind ik het een heeeel mooi kleurtje op de astra.
Vooral als de lak zo wordt onderhouden als jullie G.:party:
 
Hij ziet er prachtig uit! Mooi grijs is niet lelijk. Vind de stoelen erg mooi, zijn die opnieuw bekleed met origineel Opel bekleding, of zijn ze origineel Opel?
 
sjonnie-look groen-blauwe koplampen zijn niet zo mijn smaak (of het zal verkleuring op de foto zijn?), maar die auto glimt weer als beter dan nieuw :)^

Wel leuk om te zien dat (door de Dodo-dinsdag?) al wat ervaringen met de nieuwe Dodo-spullen verschijnen :)
 
Dit zijn gewoon originele af fabriek (OEM) Xenon units met 6000K Xenonlampen (dus wit)
geen groen of blauw in te bekennen in de behuizing dus dat zal verkleuring zijn
Dit krijg je altijd als je een foto maakt van een brandende xenonlamp (zeker als hij net is opgestart zoals hier het geval was)


Combineer de woorden 'sjonnie']-0 en 'pimpen' ]-0 niet met mijn auto, want dan heb je mij op de allerhoogste kast die er is te vinden:D
 
Paulus de Boskabouter zei:
Hij ziet er prachtig uit! Mooi grijs is niet lelijk. Vind de stoelen erg mooi, zijn die opnieuw bekleed met origineel Opel bekleding, of zijn ze origineel Opel?

Deze Recaro stoelen zijn origineel Opel en zijn alleen gelimiteerd geleverd in de Astra G OPC I (wereldwijd 3000 stuks van gemaakt )waar je deze stoelen als optie kon meebestellen.
 
och, ik vind zo'n sticker op de achterruit al verschrikkelijk, dus van mijn mening moet je je sowieso maar niet al teveel aantrekken ;)
Qua looks vind ik (met mijn conservatieve hoofd) toch maar weinig mooier dan gewoon goede halogeenverlichting. Xenon lijkt me dan wel weer fijn om te hebben als bestuurder:)^