• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Zo, hier alvast een teasertje:

IMG_1897.jpg

(In de D-Lux)

Autootje vanmiddag even grondig voorgewassen, ook gekleid, maar dit was na een klein beoordeeld stukje verder niet nodig, lak is erg schoon wat dat betreft. Wel ben ik het rechterdeel van mijn voorraam vergeten, maar dat komt morgen wel.

DAP/PRO en al mijn doeken en emmers alvast in de kofferbak gestopt, nu nog even een kistje met middeltjes verzamelen zodat die morgenochtend er in kunnen. Vannacht overnachten vertrouw ik niet. Wat ik eigenlijk voornamelijk wil gaan doen is puur een nette bescherming er op zetten. En eventueel de binnenkant van de auto uitmesten, er zijn tenslotte stofzuigers.

Of ik machinaal ga polijsten weet ik niet, misschien een deel, of misschien wel helemaal niet,..
Maar neem het wel mee, en anders mag iemand anders wel een en ander lenen.

Verder gaan we natuurlijk voor de gezelligheid!
 
Mijn Megane staat er zo vies bij.. denk dat hij nog nooit zo erg er uit heeft gezien. Addy kan ze borst dus al nat maken :-D
 
Heb g&@d een deuk in het rechter achterportier, vermoedelijk bij de dealer opgelopen vanmorgen. Moet die volgende week laten zien en er morgen dus omheen werken. Del lol is er een beetje af, maar ik kom natuurlijk wel!
Ook niet aan wassen etc toegekomen, morgen dus maar doen.

Duckmole
 
Vandaag alvast maar wat gedaan door het laatste beetje Lather op te maken en vervolgens de Focus te kleien.
Ik had eigenlijk meer willen doen, maar dit scheelt morgen alweer een beetje.
 
Ik kom morgen met Irene en haar roze Suzuki Swift die we in de loop van de dag zijn rode kleur gaan terug geven.

Ik zal zorgen dat ik een haspel mee neem en verdere poets middelen. Ik zal ook de extractor meenemen.

Tot morgen!
 
Zo, ik heb het spul klaarstaan. Nog ff een paar extra mf doeken erbij voor mn maat Eddy. Tot morgen!
 
Helaas moet ik afhaken, setje gekneusde ribben is de oorzaak en wil mezelf niet nog meer straffen. :sob:
Veel plezier morgen/vandaag!
 
Spullen in de wagen, tankje vol gedaan, langs de bakker geweest voor koeken (er is dus ontbijt :) ), ik kom eraan. Vrees alleen dat de wagen er niet gaat uitzien met dit weer ...
 
Jammer Herold, beterschap.
Zometeen komt Erik me halen voor een lang en gezellig dagje. Eerst maar eens kijken hoe zijn auto eruit ziet. w^^w