• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Ik ben er ook bij, is wel de eerste keer dat ik mijn auto ga behandelen.
Alle advies is welkom, ik neem alle spullen mee.

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
 
Even het een en ander verschoven dus niet meer onder voorbehoud.

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
 
1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie (ondervoorbehoud)

Ik ga hem even onder voor behoud zetten.
Lijkt me leuk om te kijken :)
 
Even een schopje om de meeting onder de aandacht te houden. Wat zou het leuk zijn om de hal helemaal vol te hebben. Ik ben tot nu bij alle Kampen meetings geweest en heb me elke keer prima vermaakt. Aanrader!!
 
Dit is toch wel DE kans om je auto lekker in een warme hal winterklaar te maken.
 
Ik sluit me bij je aan Arjen. Als er iemand is die behoefte heeft aan uitleg en/of hulp, dan houd ik het bij een wash & wax voor mijn eigen auto. Na mijn wash & wax ben ik beschikbaar voor degene die behoefte heeft aan uitleg, kennis wil maken met detailen en/of hulp wenst bij een lakprobleem.

Het aanbod staat open, ik hoor het wel als er interesse is.
 
Zo zit ik eigenlijk ook een beetje te denken, laatste jaren wat te weinig tijd over gehouden om gezellig te buurten, of bij een ander te kijken/helpen.
 
Klinkt super, ik kan nog wel een paar dingen bedenken waar ik graag wat tekst en uitleg bij zou willen hebben.
zo te zien gaat dat helemaal goed komen :party:
 
1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie (ondervoorbehoud)
12. sjoerdnijhuis
13.
 
1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie (ondervoorbehoud)
12. sjoerdnijhuis
13. JustyPerfect

Gezien ik nog steeds niet volledig gebruik kan en mag maken van linker arm door schouder, zou ik maar al te graag gebruik maken van aangeboden hulp.
 
Ik zie je wel verschijnen bij een rode Ford Fiesta of een blauwe Volvo V70. Ik weet nog niet met welke auto ik kom. Je bent van harte welkom.

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie (ondervoorbehoud)
12. sjoerdnijhuis
13. JustyPerfect
14. DMSLex
15. .............
 
Dat doe je zo:

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
10. Viatin
11. Rikkie (ondervoorbehoud)
12. sjoerdnijhuis
13. JustyPerfect
14. DMSLex
15. Niki
16. .............
 
Goed, dat gaat mooi zo!
Ik probeer deze week eens een mail voor de inschrijvingen te sturen naar jullie PM
 
Ik heb het idee dat vooral de beginnende detailer denkt dat het niets voor hem of haar is. Da's niet juist. Juist voor de startende detailer is het interessant om mee te kijken, een testje te doen en het virus over te laten slaan. Zeker nu er al drie detailers gezegd hebben paraat te staan met raad en daad.
 
Wil ook graag deelnemen maar ik heb helemaal nog niks en moet helemaal van begin af beginnen is het verstandig om ook deel te nemen.
Wil er dolgraag zelf mee beginnen voor prive.

Groetjes Henk.