• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre wash

Dit is nou klanten service :kissing_heart:

Twijfel erover om ook te bestellen. Cleaned dit beter als de Monello foam of is de werking echt anders. Zie dat dit ook insecten en vet goed oplost, dat zou voor de zomer wel een mooie vervanger zijn voor de Monello foam
 
Monello - Artico Magico is een pH-neutrale foamshampoo. Een prewash zoals er veelal bedoeld word met een drukpomp o.i.d. aangebracht en daardoor is de eindverdunning een stuk lager en dus is het product sterker.

Sterker is veelal ook té sterk en niet veilig voor een wax/sealant. Dus zoek je een lijntje tussen sterk genoeg, maar veilig.... of... sterk als een malle omdat een eventuele wax/sealant toch wel aangetast mag worden.



Greetz


Greetz
 
@dencoupe Ik heb het pas 1 keer gebruikt op onze heele vieze auto (5 weken niet gewassen door vorst, vakantie e.d.) die onder de pekel zat, en dit maakt beduidend beter schoon dan Monello foam. Ik zou het ook juist vaker in de winter gebruiken, omdat er dan een stuk meer zooi op de auto zit dan in de zomer, afgezien van de vliegen. Ik heb daarentegen geen idee of het veilig is voor wax/sealant, maar Nanolex Si3D is er zo op het eerste gezicht prima tegen bestand. Mocht je in de buurt van Houten wonen dan ben je welkom om een sample op te halen zodat je het kan testen.
 
Ik gebruik sinds een maand ook een TFR als voorwas ( powermaxed TFR) jammer genoeg niet te koop bij carclean.
Maar product werkt SUPER en is waxsafe bij verdunning 1:10
Aanbrengen met druksproeier, 5 a 10 minuten inwerken.
En daarna afspuiten met de HD.
 
Laatst bewerkt: