• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre wash

Ik heb ookal verschillende producten gebruikt voor die vuiligheid. Gyeon bug en grime voldeed niet duur en niet top qua kracht. Gebruikte de afgelopen tijd de poorboys bug squash verdund waardoor het nog wel redelijk goedkoop is. Maar nu ik dit zie ga ik de AutoGlym maar bestellen :D. Ben benieuwd
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Ik zal ook proberen om een test te doen met video. Als het goed is komt mn pa zondag terug van 2 weken wintersport, dus zijn auto is een ideaal testobject qua vuil én met zilvergrijs ook qua kleur. Maar dan moet het wel wat warmer worden, want onder de 0 graden ga ik niet wassen.
 
  • Leuk
Reactions: GMToyota
Ik wil ook wassen dit weekend... Maar een paar weken geleden was de snow foam bevroren. (Ice foam dus)

Met zulke temperaturen doe ik dus niks meer ;)
 
Same here, net twee dagen de tijd gehad om te wassen (en het is nog nodig voor de Seat ook..). Maar met -4 is er geen beginnen aan, nog buiten het feit dat het één grote ijsbaan wordt op straat.
 
Iemand de Multiwash van Autoglym uitgebreid getest de laatste dagen?

Gebruik tot nu toe Bug Squash van Poorboys verdund als voorwas, maar neig nu naar de Autoglym.
 
@dencoupe Ik heb het pas 1 keer gebruikt op onze heele vieze auto (5 weken niet gewassen door vorst, vakantie e.d.) die onder de pekel zat, en dit maakt beduidend beter schoon dan Monello foam. Ik zou het ook juist vaker in de winter gebruiken, omdat er dan een stuk meer zooi op de auto zit dan in de zomer, afgezien van de vliegen. Ik heb daarentegen geen idee of het veilig is voor wax/sealant, maar Nanolex Si3D is er zo op het eerste gezicht prima tegen bestand. Mocht je in de buurt van Houten wonen dan ben je welkom om een sample op te halen zodat je het kan testen.

Wil bijna zeggen dat ik helaas uit Oss kom, want dat is een geweldig aanbod thnx!

Zit net de review van @tembaco te lezen en word er wel enthousiast van. Volgende keer ook maar eens mee bestellen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco