• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ik dacht vanochtend o.a. de Gyeon Q²M Tire & Bathe+ te bestellen, maar deze lijken weer vertraagd te zijn. Dan maar een melding instellen ;) .
 
Enig idee waneer dat de Senza orange peel pads 5.5 inch weer binnen komen? Is er ook eventueel een andere 5.5 inch oplossing? Wilde graag maandag aan mijn nieuwe auto beginnen en vind het zonde om hem eerst helemaal te doen om vervolgens een aantal weken later hem alsnog te gaan orange peelen...
Is de rupes soft interface pad icm de 125mm sanding disks op een 125mm rotary ook een oplossing of niet aan te raden?
 
Toen ik dinsdag ging bestellen bleek inderdaad dat de grote orangepeel pads niet voorradig waren, balen, en voor de rupes moet je weer een extra plate bestellen, dus maar voor een paar kleinere gegaan.
 
Wanneer kan ik de 5l jerrycan van de Monello artico magico weer verwachten? Heb hem eigenlijk voor het weekend nog nodig. Of kan ik dan beter uitwijken naar een alternatief?
 
Ohw dat is balen, maar dan kan ik ze bestellen als verjaardags kadotje voor mezelf dat is dan weer het voordeel :-D