• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quarantain

Quarantain

Detailing rookie
28 jul 2023
3
15
Ik heb zo juist een Honda Jazz uit 2006 net gekocht. De auto is (inmiddels) technisch in uitmuntende staat en heeft voor zijn leeftijd weinig kilometers, net 100K.
Het interieur en exterieur zijn er echter slecht aan toe: geen onderhoud, zeelucht.

Ik hoop op dit forum de ervaring van andere leden te kunnen gebruiken om specifieke problemen te kunnen identificeren en aan te pakken.

Mijn doel is om deze Honda Jazz nog jaren met plezier en weinig kosten te op 's lands wegen te gebruiken.
 
Welkom hier!

eerlijk is eerlijk…weinig kosten is hier nog niet vaak voorgekomen…deze hobby kan snel vrij kostbaar worden.

Hopelijk vind je hier de juiste middelen.
 
Welkom! Een goed onderhouden Jazz gaat vervelend lang mee haha
En ja, het konijnenhol kan verraderlijk diep zijn :p
 
Welkom! Hier een auto die aan zee woont en buiten slaapt. En toch mooi is! Dus er is hoop. Succes en veel poetsplezier!