• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rubbers in de Reload

McShine zei:
Aanbrengen met een foampadje, en NIET uitwrijven!

Laag 1 (Hier dacht ik, dit wordt niets, gelukkig toch doorgezet....)
Laag 2
Laag 3
Laag 4
Laag 5 (En hierna nagewreven met een MF doek)

:rules
 
welk merk is dat? Vind ik niet bij carclean via de zoekfunctie Ziet er goed uit Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
 
Egepolo;n401854 zei:
Werkt dit ook met de Q2M Cure?

Ik lees op de carclean site dat de Cure nog beter werkt dan Reload. Wat ik me dan wel weer afvraag is wat de toegevoegde waarde is van Q2 Trim. Als je met de Cure een soortgelijk resultaat kunt bereiken. Q2 Trim vind ik namelijk wel erg duur.
 
Egepolo;n401854 zei:
Werkt dit ook met de Q2M Cure?
Jazeker zonder problemen!

Jaguarke;n420843 zei:
welk merk is dat? Vind ik niet bij carclean via de zoekfunctie
Een merk dat bij ons om belangrijke redenen uit het assortiment is gehaald.

Gyeon Q²M Cure is het betere alternatief en werkt uitstekend op je rubbers.

https://www.Carclean.com/product/Gyeon/Q²M_Cure_100ml_Q2M_Cure_100_102677

kaandorp;n420935 zei:
Ik lees op de carclean site dat de Cure nog beter werkt dan Reload. Wat ik me dan wel weer afvraag is wat de toegevoegde waarde is van Q2 Trim. Als je met de Cure een soortgelijk resultaat kunt bereiken. Q2 Trim vind ik namelijk wel erg duur.
Trim wordt hard, Cure niet. Trim is duurzamer dan Cure en wordt voornamelijk gebruikt op harde kunststoffen. Op rubbers kan Trim eventueel wel, maar ik zou eerder Cure daarvoor aan willen raden.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Kan ik Cure ook gebruiken op harde kunstoffen? Ik zag dat Eelco Reload op de spiegelvoeten gebruikt had, dus ik vermoed van wel, maar ik wil het nog even checken.
 
Dus Tim jij zegt dat de www.Carclean.com/product/Gyeon...ure_100_102677 (Gyeon - Q²M Cure) hetzelfde resultaat geeft als de oude reload?
Kom het steeds vaker tegen hier dat reload maar zie dat het idd nietmeer te krijgen is helaas.. Mijn rubbers zijn ook grijs geworden en wil ze graag weer zo mooi *zwart* krijgen als het resultaat hierboven :-D
 
Tim;n421682 zei:
Dat klopt kevin2296 Cure zal hetzelfde resultaat geven.
Mooi dan gaat deze bij mijn verlanglijst en wordt het volgende week bestellen :p heb nu namelijk AF Revive Trim Dressing maar dit geeft bij mij amper resultaat helaas... weet niet of ik dan iets fout doe of het gewoon niet goed werkt?