• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Zeker waar, maar als ze bij Carclean 150 euro worden dan in Duitsland/UK, dan wordt het een moeilijk verhaal.
 
Ik kan me voorstellen dat de Rupes machines in de UK duurder worden, maar gewoon op het vaste Europese land zie ik de logica er niet zo van in. (als ik het goed heb worden de Rupes machines gefabriceerd in Italie)
 
Logica was altijd ver te zoeken. Rupes machine's zijn in de USA goedkoper dan hier, terwijl ze hier om de hoek gemaakt worden.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroenk
Jammer dat ik 300km verderop woon dan, haha!

@Tim
Wat nou als ik van verschillende merken in de verschillende tijden iets bestellen wil met korting.
Dan kan het zijn dat ik drie verschillende bestellingen maak op één dag, moet ik dan ook 3x verzendkosten betalen als ik onder de 50 euro blijf?
 
  • Leuk
Reactions: Nici
Jammer dat ik 300km verderop woon dan, haha!

@Tim
Wat nou als ik van verschillende merken in de verschillende tijden iets bestellen wil met korting.
Dan kan het zijn dat ik drie verschillende bestellingen maak op één dag, moet ik dan ook 3x verzendkosten betalen als ik onder de 50 euro blijf?

Dit zelfde geldt voor mij. Ik had het idee om alle bestellingen per adres aan het einde van de dag te bundelen en dan in een pakket te verzenden (of een werkdag erop). De te veel betaalde verzendkosten per bestellingen kunnen dan misschien in de vorm van een shoptegoed uitgeschreven worden per account/ een toegevoegde cadeaubon bij de bestelling.

Weet niet of dit logistiek haalbaar is voor CC. Ben heel benieuwd of dit een passende oplossing is.
 
  • Leuk
Reactions: Nici
Inderdaad mooie aanbiedingen! Helaas geen Rupes, maar die zijn natuurlijk al heel scherp en netjes geprijsd bij Carclean!
 
Volgende keer gewoon aanmelden voor de nieuwsbrief ;)

Kleine moeite, groot plezier.

- inloggen op je account in de webshop
- klik op Email instellingen
- vinkjes aanzetten

Screenshot_2016-08-23-16-35-01.png


Screenshot_2016-08-23-16-35-11.png
 
  • Leuk
Reactions: StijnV en Rts83
Jammer dat ik 300km verderop woon dan, haha!

@Tim
Wat nou als ik van verschillende merken in de verschillende tijden iets bestellen wil met korting.
Dan kan het zijn dat ik drie verschillende bestellingen maak op één dag, moet ik dan ook 3x verzendkosten betalen als ik onder de 50 euro blijf?

Stond op het punt om dezelfde vraag te posten :)
 
Dat stond blijkbaar nog uit bij mij :( is de info nog ergens in te zien? Of kan iemand de mail doorsturen?
 
Voor degene die de nieuwsbrief niet hebben ontvangen....

Zaterdag 3 september is het Summer Super Sale (SSS) bij Carclean.com. Spectaculaire aanbiedingen online en in onze showroom!

Deze dag is niet hetzelfde als de Summer Detail Day, de SDD organiseren wij volgend jaar weer. Tijdens de SSS hebben we de focus gelegd op de spectaculaire aanbiedingen die je vóóral online kunt bestellen.

Online start het evenement om middernacht en zal 24 uur later om middernacht weer afgelopen zijn.

Onze showroom opent haar deuren om 10.00u en zal om 17.00u weer sluiten.

Tijdens de SSS zijn vrijwel alle aanbiedingen online te bestellen. Je hoeft dus niet perse bij ons langs te komen in onze showroom, maar het mag wel!

Wel houden we weer start- en eindtijden aan voor bepaalde aanbiedingen. De dagaanbiedingen en de 'Mega Hour Deals' vind je hieronder terug.

Twee speciale acties alleen online te bestellen.

Online hebben we twee unieke aanbiedingen*, deze aanbiedingen zijn NIET geldig in onze showroom.

Deze aanbiedingen zijn de gehele dag via onze website te bestellen.

Online knaller 1
Grit Guard Wash Board Black met maar liefst 35% korting
Dé aanvulling op het Grit Guard rooster.

Online knaller 2
Monello Acquafobia 500ml met maar liefst 35% korting
De makkelijkste manier om je auto te coaten!

*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Twee acties alleen in onze showroom te bestellen.

In onze showroom zullen twee exclusieve aanbiedingen* geldig zijn. Deze aanbiedingen kun jeniet online kopen. Wil je gebruik maken van deze aanbiedingen, dan zal je een bezoekje moeten brengen aan onze showroom.

Deze aanbiedingen zijn geldig van 10.00u tot 17.00u.

Showroom knaller 1
Grit GuardEmmerset met 40% korting! van € 90,93 voor € 54,49

Twee emmers met Grit Guards rood enblauw, één Wash Board en twee gammaseals.

Showroom knaller 2
Alle Natty's Paste Wax BLACK met maar liefst 40% korting
Dé wax voor zwarte en donkergrijze auto's.

* Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Dit jaar geen stands, geen demo's en geen fabrikanten!

Let op! Dit jaar hebben we geen stands, geven we geen demo's en we hebben geen fabrikanten op bezoek.

Volgend jaar houden we weer de traditionele Summer Detail Day waar we als vanouds flink uit zullen pakken.

Dagaanbiedingen

Gedurende de dag hebben we verschillende spectaculaire dagaanbiedingen!

Gyeon
Q² CanCoat 200mlmet ruim 30% korting! Van € 45,99 voor € 31,99
Coating in een sprayfles, zeer duurzame bescherming!

Q² View Kitmet 30% kortingvan € 24,99 voor € 17,49
Coating voor je ramen, geen ruitenwissers meer nodig boven de 80km/h.

Polishing Power
DAP900 V3 Kit met 25% voordeel
Stond de DAP900 V3 al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit.

DAP900 + Monello Mezzo 250ml +Monello Finale 250ml + twee Monello Raffini 6" pads (groen en zwart).

Prijs € 175(normaal € 237).

Monello
Thick Mittmet 50% korting van € 13,99 voor maar € 6,99
Dikke en zachte washandschoen van microvezel.

Tappeto Duo van € 10,99 voor € 6,49
Zachte kniepads voor comfortabel detailen.

Mothers Wax
Mothers Clay Kitvan € 29,99 voor € 19,49
Haal veilig vastzittende vervuiling van je lak, zonder te schuren.

Wheel Brush van € 7,99 voor € 5,49
Handige en zachte borstel voor je velgen.

Meguiar's
Supreme Shine Protectant 473mlvan € 17,99 voor € 12,99
Beschermt en verbetert de uitstraling van kunststoffen.

Air Re-Fresher New Car Scent van € 12,99 voor € 9,49
Geurbehandeling voor je interieur.

Nanolex
Si3D Paint Coating Complete Kit - 30mlvan € 57,99 voor € 40,49
Perfecte glascoating kit van Nanolex.

Auto Finesse
Revive Trim Dressing - 250mlvan € 11,99 voor € 8,49
Geef exterieur kunststoffen weer een perfecte uitstraling!

Poorboy's World
Wheel Sealant - 235ml van € 21,99 voor € 14,99
De klassieker onder de velgensealants.

Super Slick & Wax - 946ml van € 23,99 voor € 15,99
Wassen en waxen in één.

Soft 99
Fusso Coat Dark ofLight Wax van € 25,99 voor € 17,99
Duurzame waxen tot 12 maanden met bizarre beading en sheeting.

Wolf's Chemicals
Mystery Juice - Nano Paint Sealant 50ml van € 44 voor€ 29,99
Zeer voordelige glascoating van uitstekende kwaliteit.

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10%op ons assortiment.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.

Car Care Coupons kunnen op deze dag nietaangeschaft of ingewisseld worden.

Mega Hour Deals

Gedurende de dag zetten we steeds twee, drie of vier merken voor meerdere uren met maar liefst 20%of zelfs 25% kortingin de aanbieding.

Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u -25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u -25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Kenotek, Voodoo Ride en Meguiar's

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10%op ons assortiment.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.

Car Care Coupons kunnen op deze dag nietaangeschaft of ingewisseld worden.

Kassa en wachttijden

De Summer Super Sale is niet hetzelfde als de Summer Detail Day. Tijdens de SSS zijn vrijwel alle aanbiedingen ook online geldig!

Natuurlijk ben je welkom in onze showroom. We hebben daar twee kassasystemen ingericht, maar we weten niet precies hoeveel mensen online gaan bestellen en hoeveel mensen er in onze showroom langs zullen komen. Wachttijden kunnen dus onverwacht oplopen.
 
Dat word weer mooi geplsnd te werk gaan aangezien ik dan in een tijdzone zit die 6 uur scheelt :)
 
Ik heb de nieuwsbrief gehad. Wel is het mij nog steeds niet duidelijk;
Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.

Kan je dus geen onderlinge SSS aanbiedingen combineren van verschillende merken/tijden.
Of gaat het om bestaande aanbiedingen die maandelijks/het hele jaar gelden i.c.m. de SSS aanbiedingen.

Kan dit iets uitgebreider omschreven worden alsjeblieft? :blush:
 
Nou de 10 procent korting is bijvoorbeeld niet geldig op de Mothers leather bundel van 39,95. Of de 3 wheel woolies bundel van 55 euro ongeveer. (Weet de prijs niet uit m'n hoofd. (Of de hoge korting tijdens de mega deal uurtjes)

Op die bundels gelden gewoon geen korting.