• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Je kan dus in bijna alle gevallen de artikelen beter los bestellen. Als je in de juiste tijdvak de juiste artikelen bestelt ben je al snel goedkoper uit dan een voordeel verpakking.
 
Ik vind het er top uit zien!
Overweeg om mijn Scratchshields + emmers weg te doen voor de Gritguard collectie...
Voor de rest zeer bruikbare aanbiedingen en hele nette algemene kortingen!
Ben van plan online alles te bestellen, maar te kiezen voor de ophaal mogelijkheid.
Dan betaal je dus geen bezorgkosten...
 
Nou de 10 procent korting is bijvoorbeeld niet geldig op de Mothers leather bundel van 39,95. Of de 3 wheel woolies bundel van 55 euro ongeveer. (Weet de prijs niet uit m'n hoofd. (Of de hoge korting tijdens de mega deal uurtjes)

Op die bundels gelden gewoon geen korting.

Als je de wheel woolies gewoon los bestelt, heb je meer korting dan de set prijs.

Met dit soort dagen, moet je goed je huiswerk doen.
 
Precies, machines zijn bijna allemaal al afgeprijsd afgebeeld in de shop.. Die zijn dus allemaal uitgesloten van de algemene korting neem ik aan? (Rupes als voorbeeld...)

@Tim of @Dibbuz , klopt dat?
 
Die vragen en dat gedoe elk jaar over die verzendkosten enz enz. Er zijn die dag al gigantische kortingen op heeeeel veeel producten. En er word altijd wat leuks verzonnen mbt de tijden, waardoor je dagen van te voren tijdschema's kan gaan zitten maken thuis:p;). Ze geven je dus al zoveel en dan nog beginnen over die verzendkosten. Pak die verzendkosten, of wat ik doe, elke bestelling die dag boven de 50 euro gooien. Denk dat ik dit jaar alles gezellie kom ophalen.
 
@SlomeDuikelaar jij hebt het geluk dat je in de buurt zit, dat scheelt een hele hoop, of je moet elke keer heel veel bestellen :)
Ik heb inderdaad geluk!
Maar, ik weet ook al dat ik bij elk gedeelte van de aankopen die dag, toch wel de €50 grens haal ;)
Het is alleen nog steeds afwachten of ik dan vrij ben die dag... Anders een heel gedetailleerd boodschappenlijstje achterlaten voor mijn meisje...
 
Ik ben bang dat mijn bestellingen ook elke keer boven de €50,- zitten. Maar ach, het is een hobby hé, mag wat kosten.
 
Car Care Coupons kunnen op deze dag niet aangeschaft of ingewisseld worden.

Héél spijtig. Had een aantal bonnen met grote bedragen gekregen voor mijn verjaardag. Wat is het nadeel nou hiervan met deze actie?