• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor onze Polishing Power PRO900 Rotary

Zo, ik zie dit bericht nu pas en zie dat ik een van de gelukkige winnaars ben. Heb ik nog recht op het testen ervan? Aangezien mijn reactie een beetje aan de late kant is. Ik heb trouwens de hele maand tijd om hem te testen. Ik heb namelijk met ingang van 1 december ontslag genomen, dus dat worden zeer uitgebreide testen, haha
 
Is er van de testers al een verslag?

Ik heb de PRO900 overigens al even aan een kritische blik mogen onderwerpen: "Tinus, seal of approval" toegekend :grinning:
- compact en licht (2 kilo denk ik?). Voelt aan als een iets grotere DAP500
- geluid is goed te doen (iets luider dan dap500, iets minder dan de 'oude' Festool rap150e3)
- zal iets teruglopen in toerenval bij zwaar drukken; kwestie van je lompe techniek aanpassen. Wie gaat nou als een gestoorde bovenop een rotary drukken met z'n volle gewicht? Prutsers die dat doen.... :grinning:
- eindelijk een betaalbaar kwalitatief alternatief tussen de budgetmodellen en de peperdure Festools/Flex/etc in.

Is er al meer bekend wanneer?
 
tinus zei:
Is er al meer bekend wanneer?

Ik hoop snel........wil hem hebben, hebbe, hebbe......
kan ik er iets mee ???? wellicht wel, komt dat dan goed ??? ik zou het niet weten....maar wil hem hebbe hebbe :party: :party: :weetniet
 
Rustig, rustig, jongens. Ik kreeg net een mailtje van Tim dat ik hem, als het goed is, morgen binnen krijg :)^ om hem eens grondig te gaan testen :grinning: . ik hou jullie op de hoogte. Dus nog even geduld hebben.
 
Gewoon die PM boxen voor heavy users groter zetten qua omvang/unlimited dan heb je geen problemen met communicatie ;p

Vroeg me laatst ook al af hoe t met de PRO9000 stond ja :weetniet