• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor onze Polishing Power PRO900 Rotary

ben erg benieuwd, maar er zeker van dat marike het apparaat terug brengt:cool:

@harold, wat bedoel je met pro?
 
Duurt idd lang, ze geven zich op maar er gebeurd niets, beetje jammer, ben wel benieuwd, seizoen staat alweer voor de deur
 
Inderdaad John...
16 november 2009 --> uitslag wie hem mag gaan testen
10 december 2009 --> zou hij bij de eerste tester moeten zijn......

nu 10 januari 2010 --> bijna een stilstand van 2 maanden, erg jammer, terwijl er mensen bij zijn die hem in de winter maanden wel binnen kunnen testen......

@ Tim is er nu nog enige zicht of hij dit seizoen nog komt, of wordt het nu veel later ?????
 
Heel moeilijk kan het niet zijn om een mail een PB te beantwoorden.
Zelfs dit topic kan niet aan haar aandacht ontglipt zijn.
Vind ook wel Tim dat je ook wel wat eerder contact op had kunnen nemen.
 
Een week terug heb ik ook nog contact gezocht. Daarvoor heb ik haar wat extra tijd gegeven, omdat het slecht weer was en bovendien met Kerst en Oud / Nieuw ook wat gekke dagen waren.
 
Marike is boven water, heeft door het slechte weer nog niet kunnen testen. Ze stuurt de machine morgen terug zodat anderen hem snel kunnen testen.

Als het goed is reageert ze nog even in dit topic.
 
Misschien is het handig dat de overige geselecteerde testers aangeven of ze in staat zijn om momenteel de PRO900 te testen.
Als je geen verwarmde garage, hal, o.i.d. tot je beschikking hebt, wordt het nu wat lastig testen.
 
Ja hoor, daar ben ik. Ik ben dus niet met de noorderzon vertrokken :)_[] , al zou het met dit weer geen slecht idee zijn. ik heb inmiddels contact gehad met Tim. Ik had al eerder gereageerd, maar zijn mailbox was vol.

Door het aanhoudende koude weer ben ik inderdaad nog niet in de gelegenheid geweest om hem te testen, daar ik niet over een binnenlokatie beschik en onder de carport is het niet veel warmer dan gewoon buiten op straat. Dus helaas van mijn kant nog geen resultaten. Ik stuur hem morgen terug naar Carclean zodat de volgende gelukkige, die hopelijk wel over een verwarmde garage beschikt, hem vol enthousiasme kan gaan testen. Veel plezier ermee.
 
Ik ben in staat m te testen :ja maar voor mij hoeft al die opdringerigheid niet hoor..

Het zal best nog wel enkele maanden duren alvoor het terug écht detailweer wordt ,^^
Ik zou dus zeggen neem gerust jullie tijd! Zowel carclean, als de testers.

Vince
 
idd, vind het ook zonde.. ik kan best geloven dat met dit weer het moment er nog niet is van gekomen om het te testen..

Erg jammer :confused:
 
Goed,
ik verwacht dat de machine weer op het thuishonk is,of inmiddels alweer doorgestuurd.
Tim maak ons gek,en zeg bij wie de machine is of wat de eventuele stand van zaken is.
Vind persoonlijk dat dit draadje heel traag vooruit gaat,zie daarom zo 1,2,3 geen CC rotary launch voor het seizoen 2010.
 
Handig als geinteresseerden zich melden die hem binnen kunnen en willen testen.
 
Hangt de introductie van de PRO900 af van de tests van het testpanel?
Ik kan me voorstellen dat er wat extra input uitkomt voor het geheel, maar het zou toch geen showstopper moeten wezen.
 
Gaat ik morgen gelijk vragen mocht Tim het vanavond niet ziet.
 
En ik blij dat ik m als één van de eerste mocht testen.. Waarschijnlijk zal nu de helft van het forum getest hebben nog voor ik m ontvang :roll

Als je zo ooit nog eens iets organiseert.. ;)