• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tony, ook aan het detailen

tonyvandenbroek

Detailing addict
15 mrt 2010
100
62
52
Someren eind
Even voorstellen,

Tony van den Broek, 38 jaar en de laatste jaren steeds meer aan het detailen van mijn auto. Wat voor auto? Een Fiat Grande Punto Sport.
Sinds het begin dat ik deze auto in bezit heb, ben ik me steeds dieper aan het verdiepen met betrekking tot het mooi houden van deze Italiaanse bolide. Wasstraat is altijd al taboe voor me geweest, dus altijd lekker thuis op de oprit.

Het tweede jaar dat ik de Fiat heb, is deze door Boyd (B-polished) eens flink onderhanden genomen. Sinds die tijd ben ik ook steeds meer aan het detailen geslagen.

Wat heb ik de laatste jaran allemaal aan detailspullen aangeschaft.

-Begonnen met de smartwax die ik toen van Boyd gekregen heb. Dit spulletje gebruik ik nog steeds regelmatig.
-Na verloop van tijd heb ik de nodige Meguairs spullen aangeschaft voor te polijsten en waxen.
-Sinds koprte tijd heb ik ook maar een Dap500 overgenomen van een goede kennis van me. Dit samen met een de nodige Pads van Lake country, padwasher, en de nodige zalfjes voor de auto.
full.jpg


Aangezien ik nog nooit echt een complete wagen heb gepolijst ben ik hier steeds meer aan het snuffel, en dus eens tijd dat ik me ook eens voorstel.
Verder heb ik nog een hobby, en dat is mijn Fiat natuurlijk. Sinds 2007 ben ik de voorzitter van de GPC en doe dit nog steeds met hart en ziel.

DSCF0593.jpg

DSCF6939.jpg


Momenteel ben ik niet al te trots met hoe de GP erbij staat, maar hoop er de komende dagen verandering in te brengen. Het weer laat het me nog niet toe om dit uit te voeren.

IMG_6932.jpg

IMG_6933.jpg


Tegen de tijd dat ik er de nodige uurtjes aan besteed heb, zal ik weer eens een foto voor/na laten zien.

Tot zover, en hopelijk kan ik hier ook al mijn vragen kwijt. Ben tenslotte nog een "beginneling"
 
Someren eind, das lekker dichtbij...
keertje meet doen :)
Regio Mierlo/Helmond/Deurne is redelijk dicht "detailer-bevolkt" :D

Mooie wagen!
 
ivo's zei:
Someren eind, das lekker dichtbij...
keertje meet doen :)
Regio Mierlo/Helmond/Deurne is redelijk dicht "detailer-bevolkt" :D

Mooie wagen!


Regel een meet op een zaterdag middag, en ik kan altijd mijn gezicht eens laten zien. (Niet 27mt, GPC meet).
Wil graag nog heel veel leren over dappen en dergelijke.
 
tonyvandenbroek zei:
Regel een meet op een zaterdag middag, en ik kan altijd mijn gezicht eens laten zien. (Niet 27mt, GPC meet).
Wil graag nog heel veel leren over dappen en dergelijke.
deze mag je dan niet missen!!
mooie meet, op een zaterdag, niet te ver weg én met heeeeel veeel detailkennis (en gezelligheid :cool:)
 
Welkom Tony.

Voor die modder op je auto kun je inderdaad maar beter een foam lans gebruiken. Heel leuk speelgoed.
 
Zucht Toon,

als voorzitter verwacht ik wel een schonere GP.....
Helaas staat de GP van je mede bestuurslid er net zo bij, dus ik mag niet teveel zeggen :-"
Welkom hier.
 
Tony welkom:!

Jij hebt echt een Foamgun nodig:-"

@Ivo's Jij roept wel bij iedere brabo die zich hier aanmeld, meetinkje doen maar er komt zo weinig van bij jou.
 
Welkom!
Weer een lotgenoot uit het mooie brabant!!!
Kom de 10e zeker even langs op de Parel van Brabant meeting!

Bart
 
alteaniels zei:
Tony welkom:!

Jij hebt echt een Foamgun nodig:-"

@Ivo's Jij roept wel bij iedere brabo die zich hier aanmeld, meetinkje doen maar er komt zo weinig van bij jou.

sjah, studie + weekendbaantje = weinig tijd voor meetings.... :weetniet :confused:
maaaaar, t komt allemaal wel weer :ja