• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V40 ''Horror-auto''

Ik heb wat foto's voor je van hoe je het dashboard verwijdert, als je mij in een pb je mail even wil sturen kan ik ze jou mailen.
 
De kogel is nu echt door de kerk.

Ik gebruik de loods veel te weinig, als ik er twee keer per maand ben is het veel. En het kost me iedere maand € 200,-... Volvo de deur uit, loods de deur uit en dus ook de detailspullen de deur uit. Zal t.z.t. nog wel eens een topic maken met spullen die ik verkoop. Wil nog wel een waxje en wat klei houden, maar verder mag het meeste weg.

Ik vind het jammer, maar het kost me simpelweg teveel om er mee door te blijven gaan, ook gezien de hoeveelheid tijd die ik er mee bezig ben.

Otto heb ik als eerste een PB gestuurd, die had destijds wellicht interesse in de Volvo. Anderen die interesse hebben mogen zich uiteraard ook melden. Meldt niemand zich, gaat hij naar de sloop.
 
Sorry Joost, had je PM-etje niet gezien (ik kan maar niet wennen aan de nieuwe forumlayout) Je hebt reactie!
 
Ik heb een sloperij gevonden die hem 'gratis' ophaalt! Nog geen 15 min rijden vd loods af. Mochten er nog geïnteresseerden zijn, graag zsm reageren, anders is 'ie weg... ;)
 
Zou je mij een berichtje kunnen sturen met de info en wat er allemaal gedaan moet worden? weet niet of het hem gaat worden maar ik heb eventueel wel interesse :)
 
joost hier het zuiden van nl krijg je 150 euro voor een sloop auto. beetje zonde als je die laat schieten toch? jammer dat je met de hobby moet stoppen,
 
Jesso, tuurlijk, als je er wat voor krijgt is het mooi.
Maar het gaat er mij om dat hij weg is. Ik woon zelf in het midden van het land en heb de middelen niet om 'm te vervoeren, dus dat maakt me een heel stuk beperkter.
 
Hij is weg.....

DSC_0003_zps3c3abc25.jpg


DSC_0005_zps18abd984.jpg


DSC_0007_zps58c26ce4.jpg
 
Had ook niet mijn voorkeur, maar na enkele geïnteresseerden gesproken te hebben, die op het laatste moment afhaakten, had ik er genoeg van... ;)
 
Tja. Heb de Volvo spotgoedkoop kunnen kopen, puur als oefenobject. Gaandeweg werd de omvang steeds groter en de tijd om er aan te werken steeds minder... Ook stond hij in een loods die me € 200,- per maand kostte.. Terwijl ik daar misschien 2/3 keer in de maand was.. Tja dat vind ik zonde van m'n geld.