• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor onze Belgische klanten: hoe zou je het liefst bij ons betalen?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs
Aan al onze Belgische klanten.

Sinds vorige week ondersteunt onze webshop ook Paypal, waardoor je gemakkelijk en snel online bij ons kunt afrekenen. De betaling wordt direct verwerkt, dus geen wachttijden meer tot het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.

Sinds enige tijd bestaat er ook een directe koppeling met Belgische banken om online te kunnen betalen. Het is de Belgische variant van onze succesvolle iDEAL betaalmethode: Bancontact/Mister Cash Online. iDEAL is in Nederland ongekend succesvol, maar is de Belgische variant net zo bekend en succesvol in België?

Bancontact / Mister Cash Online werkt zo (als we besluiten het te gaan gebruiken in de toekomst):

1) Je shopt in onze webwinkel en klikt bij het afrekenen op het Bancontact/Mister Cash-logo van onze site.
2) Vervolgens geeft je je kaartnummer en de vervaldatum in.
3) Daarna verschijnt een scherm van je bank, waar je je kunt identificeren via het vertrouwde systeem van je eigen internetbankieren.
4) Na de transactie krijg je een bevestigingsbericht dat je informeert over de status van je betaling.
5) Wij krijgen ook direct de melding of de betaling geslaagd is, zonder wachttijd, waardoor je bestelling direct verwerkt kan worden.

Hier in Nederland betaalt ongeveer 85% van de online-shoppers met iDEAL en dit percentage stijgt, maar hoe betalen jullie in België voornamelijk?



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vooral met Visa, omdat dit het snelst is, of beter was.

Nu kan je met bancontakt evensnel betalen en laten leveren, gelukkig.:)^

Goed idee Tim om ons deze service ook aan te bieden, bedankt !
 
Bancontact Mistercash of visa is inderdaad ideaal voor ons. Ik wist niet dat dat al werkte...anders had ik gisteren op die manier besteld.
Bedankt om ook aan jullie zuiderburen te denken...we zijn dan inmiddels ook al met velen vermoed ik....een Belgische vestiging zou helemaal top zijn :heart_eyes:
 
Ik kan het gebruik van de Bancontact / Mr. Cash ook alleen maar toejuichen.

Van alle webshops in België en Nederland ben jij (imho) degene met de beste en meest uitgebreide webshop die ook nog eens zeer userfriendly is.
Voeg daar nog dit schitterende forum bij, en het plaatje is compleet.

Ik verzeker je, met direct betalen ga je nog meer Belgen over de streep trekken. Het is voor praktisch iedereen toegankelijk.
Wat met Visa, paypal, ... nog wel eens anders wil zijn.

EDIT:
Ook hier, had ik het geweten, had ik ook zo betaald ipv paypal.
Misschien een overweging om ergens kenbaar te maken op je site? Bedrijfsinformatie, bij het inladen van de betalingsmodule, ...

Maar een Belgische vestiging zou helemaal top zijn! :)
 
persoonlijk;

kosten van paypal vind ik een minpunt (deze optie kies ik niet)
betaal nog liever via overschrijving en wacht een paar dagen langer op mijn spullen.

Ideaal zou inderdaad bancontact/mr. Cash zijn. En blijf die transportkosten binnen de perken/kostenloos houden !

edit; en bij mijn bestelling gisteren heb ik er blijkbaar ook over gekeken dat deze functie al beschikbaar is !

edit 2; Tim uit je eerste post maak ik op dat bancontact er al is, maar ik vind het alvast niet terug bij het afrekenen !
 
Bancontact is absoluut het makkelijkste. Maar hoop dat jullie dit niet gaan toelaten want dat is niet goed voor mijn rekening... :-"
 
Lode zei:
Ideaal zou inderdaad bancontact/mr. Cash zijn. En blijf die transportkosten binnen de perken/kostenloos houden!

edit 2; Tim uit je eerste post maak ik op dat bancontact er al is, maar ik vind het alvast niet terug bij het afrekenen!

Nee Bancontact is er nog niet, we zijn aan het kijken of het de moeite waard is. :)

Het zou helaas wel, net als Paypal, een kleine toeslag kennen. Mister Cash is voor ons duurder dan Paypal (€ 0,44 per transactie + 2% van het orderbedrag).

Bestelt iemand voor € 120,- aan spullen, dan kost het ons:

€ 0,44 + € 2,40 = € 2,88 alleen al om de betaling te accepteren. En dan is er nog niets de deur uit hier. :eyes:
 
Persoonlijk koop ik dan liever iets extra van 2.88 euro en wacht 2 dagen langer op mijn bestelling.
Hangt natuurlijk af of er spoed achter zit...
 
Het is handig, maar voor mij hoeft het niet..
Met mijn +- 30 bestellingen + vooruitbetaling heb ik nog geen enkel probleem gekend..

Never change a winning team :party: :D
 
Kan het ook in natura? Met iemand van de vrouwelijk werknemers dan? ;)

Neenee, ik zou het tof vinden als je met mister cash kan betalen, maar een overschrijving is geen probleem voor mij.
Keep up the good work!
 
Blijkbaar ben ik de enige hier die paypal toejuicht :|~*

Ik ben dan ook ontzettend blij met deze toevoeging ! :)^

Voor mij is het een kwestie van veiligheid...

Met paypal zien ontvangers alleen een email-adres dacht ik. Nu zal dit voor carclean niet uitmaken maar als je veel online shopt is het wel leuk om te weten dat ze geen gevoelige info van je ontvangen en toch het geld direct wordt overgemaakt.

Verder is het gewoon makkelijk en die kleine toeslag neem ik er graag bij:party:
 
Paypal of mistercash zijn ideaal, natuurlijk afhankelijk van de bijkomende kosten.
Ik vind het wel zo praktisch dat je gewoon onmiddellijk kan betalen en niet nog eens een overschrijving moet doen.
 
Bancontact/Mister Cash Online, is dat toevallig sofortbanking of toch nog een ander systeem?
Sofort heb ik een keertje gebruikt en komt qua werkwijze volledig overeen met hoe je het beschrijft. Gewoon instructies volgen en werkte prima. Deze soort van betalen heeft dan ook mijn voorkeur.
Wel totaal onbekend in België denk ik, maar dat is een kwestie van de klant goed informeren en daar zijn jullie sterk in.
 
Voor mij zou het niet uitmaken, PayPal, Mister Cash/Bancontact of overschrijving.

Zou zeggen waar jullie als Carclean de minste onkosten voor moeten betalen.

Jullie zijn al goedkoop en er zit meestal een leuk presentje bij de bestelling dus …
 
ik sluit me aan bij Lode en Nhke
gewoon via overschrijving is voor mij goed , altijd al goed gegaan
kan wel een paar dagen langer wachten als het moet
grtz johan
 
Ja inderdaad ik heb onlangs enkele dingen besteld in nederland via internet, en kon ook betalen met bancontact ging super vlot.
Resultaat mijn betaling is sneller en mijn bestelling was er super snel. Door dat bij een overschrijving mijn geld 5 dagen onderweg is blijft mijn bestelling ook 5 dagen achter.
 
Dit had ik al een hele tijd geleden bij tips gezet, toen was het antwoord "te duur"....
nu begrijp ik dus wel waarom...(toen stond er geen bedrag of % bij...)
het bancontact princiepe online is echt een zaligheid, hetzelfde gemak als met een kredietkaart, enkel geen schrik dat je gegevens gestolen/misbruikt kunnen worden!
een andere grote online shop gebruikt dit ook to mijn zeer groot plezier( koud blauw.... Hehehehehe)

@carclean team: spijtig van de extreme kosten... Anders had ik het nog harder toegejuicht... Veel succes nog!
 
Ik ben voorstander van visa of evt. met bancontact-mistercash. Heb geen vertrouwen in paypal.:glaasje