• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor onze Belgische klanten: hoe zou je het liefst bij ons betalen?

Jammer dat jullie hiervoor zo afhankelijk zijn van een bank. Maar eens het beschikbaar is, denk ik dat je wel een heel aantal nieuwe Belgische klanten over de streep kan trekken door Bancontact als betaalwijze te hebben!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hier ook het zelfde maar tot die tijd doe ik gwn overschrijving. Bancontact gaat gewoon wat sneller en eenvoudiger, extra kosten +2€ bv. dan kies ik toch nog voor overschrijving.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Bancontact is leuk maar als het 2€ meer zou kosten kies ik ook gewoon voor overschrijving. Een dag langer wachten op men spullen is nu eenmaal geen ramp
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@ Tim: Tja, je hebt echte banken en bedrijven die proberen een bank te spelen.
En Paypal? Ondanks algemeen aangenomen veiligheid toch nog veel te fraudegevoelig (en traag). Kredietkaarten zijn ook fraudegevoelig maar als ze uitgegeven zijn door een echte bank zijn ze verzekerd tegen fraude. Ik heb heel veel ervaring in zowat elke vorm van betalingsverkeer en mijn voorkeur gaat onomwonden naar betalen met een kredietkaart of met bancontact. In beide gevallen snel en veilig, met kredietkaart soms nog andere voordelen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Nou hiep hiep hoera! Bancontact / Mister Cash werkt bij ons nu eindelijk ook!

We hebben hiervoor uit moeten wijken naar een andere provider. De ondersteuning, navraag en de mogelijke implementatie bij onze bank was helaas onvoldoende en zijn nu bij een leuke partij aangesloten die voor ons nog meer mogelijkheden biedt.
 
Geweldig dat jullie al die moeite doen voor ons, Belgische klanten! :) That's what makes us keep buying at Carclean.com :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Vandaag als nieuwe Belgische klant bestelling gedaan van net over de 100€ en net zoals altijd VISA gebruikt als betaling voor webshops. Viel me toch wel tegen dat er daarvoor 2,58 € betalingskosten werden bijgerekend.
 
VISA (credit card) betalingen zijn erg prijzig voor een webshop. Je betaalt geen vast bedrag maar een percentage van het totaal bedrag. Vandaar de toeslag, het is helaas niet anders.
 
Er kan ook worden betaald met Mistercash/Bancontact. Belgische variant van iDeal.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Als belg zijnde is het inderdaad Mistercash/bancontact waarmee ik betaal en niet iDeal zoals eerder vermeld.
Hier zijn totaal geen kosten aan verbonden en super makkelijk !
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Voor een credit card betaling betalen wij 0,25 euro + 2,8% van het totaalbedrag. Wij berekenen niet het hele bedrag door en nemen een deel voor onze rekening.
Naast de (vaak) gratis verzending is het niet mogelijk om ook nog eens de hoge kosten voor een credit card betaling geheel voor onze rekening te nemen.
Vandaar ook dat een credit card maatschappij alle aankopen kan verzekeren. De verzekering betaalt de ondernemer of (deels) zelf en niet zijzelf.

Hopelijk is het zo wat duidelijker waarom de kosten voor credit cards vrij hoog zijn. PayPal heeft een vergelijkbaar systeem maar is iets goedkoper.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Wou vandaag betalen met Bancontact maar lukte niet met mijn fintro (Fortis) kaart. Hangt het er vanaf bij welke bank je zit of je van deze methode gebruik wil maken? Via mijn kaart van de Axa bank lukte het wel.