• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor onze Belgische klanten: hoe zou je het liefst bij ons betalen?

Een rare vraag misschien, is er al eens nagedacht om te kunnen betalen met alternatieve betaalmiddelen ?
Denkend aan Bitcoins of verder opentrekken naar andere altcoins ?

Ik weet dat dit natuurlijk voor een bedrijf moeilijk is aangezien dit vrij tot zeer hard kan schommelen maar lijkt me leuk om zo te kunnen betalen.
 
Geen idee over de QR code, ik vind niets terug in de documentatie.

DT89;n436528 zei:
Een rare vraag misschien, is er al eens nagedacht om te kunnen betalen met alternatieve betaalmiddelen ?
Denkend aan Bitcoins of verder opentrekken naar andere altcoins ?

Ik weet dat dit natuurlijk voor een bedrijf moeilijk is aangezien dit vrij tot zeer hard kan schommelen maar lijkt me leuk om zo te kunnen betalen.
Dit kunnen we makkelijk in- en uitschakelen, maar ik denk dat minder dan 0,1% met bitcoins kan en wil betalen.
 
Tim;n436530 zei:
Geen idee over de QR code, ik vind niets terug in de documentatie.


Dit kunnen we makkelijk in- en uitschakelen, maar ik denk dat minder dan 0,1% met bitcoins kan en wil betalen.


Volledig te begrijpen !
Maakt in principe niet zoveel uit voor mij hoor, had gewoon handig geweest met momenten !
Toch bedankt !
 
toxictooms;n436533 zei:
https://www.bancontact.com/nl/bancontact-app
bij de app moet je gewoon de QR code inscannen met je smartphone en hoef je niet meer het bakje van je bank erbij te halen. Ik denk wel dat het te betalen bedrag beperkt is


Je kan per dag maximum €250 betalen met de Bancontact app. Bij Ogone/Ingenico kan dat eenvoudig geconfigureerd worden, met andere betaalpartners weet ik het niet.