• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor onze Belgische klanten: hoe zou je het liefst bij ons betalen?

Ik vind PayPal voldoende om vanuit België te betalen met Visa,vind het enkel spijtig dat je een (kleine) kost betaald maar ik veronderstel dat dit niet de keuze is van Carclean.Misschien moest je rechtstreeks met Visa kunnen betalen dat deze kost te vermijden is?In ieder geval valt Carclean zelf niks te verwijten in mijn ogen.Tot nu toe altijd een perfecte service genoten en ik vind als je als klant over iets niet tevreden bent je dan zelf maar op zoek moet gaan naar alternatieven. Dus Tim,wat betreft jou en het hele CC-team : Keep up the good work! Grtz Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
 
Tim;n393111 zei:
Zo zo, wat een agressie!

Wat nou als onze bank de ondersteuning nog steeds niet heeft en jullie Belgische banken ons niet willen helpen als Nederlands bedrijf?! We ondersteunen het graag, maar er is nog geen technisch draagvlak voor ons bedrijf.

Ik ken geen Nederlandse webshops die Bancontact ondersteunen?

Graag iets minder afkeurend reageren, bedankt!

Bodyenfitshopdotnl :-D
Misschien hen mailen en vragen hoe ze dit tot stand hebben gebracht?

En bovenstaande reactie mag inderdaad beleefder.
 
Mijnheer Dietrich0, als Belg en klant van Carclean ben ik beschaamd in uw plaats voor de manier waarop u reageert.
Wij zijn hier gewoon een toffe bende autoliefhebbers die dergelijke reactie niet kunnen appreciëren.
Reeds van in het begin ben ik klant en doe ik de betalingen via overschrijving en altijd heb ik de dag na mijn bestelling het gevraagde.
Dat is het vertrouwen van Carclean in zijn klanten!
Edwin De Luyck
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Via overschrijving doe ik al meer dan 3 jaar. En zeker erg tevreden (belgische) klant bij CC. Nooit geen problemen gehad. En nog meer... wij krijgen altijd iets extra.... Dus niet klagen ))))
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim;n393111 zei:
Zo zo, wat een agressie!

Wat nou als onze bank de ondersteuning nog steeds niet heeft en jullie Belgische banken ons niet willen helpen als Nederlands bedrijf?! We ondersteunen het graag, maar er is nog geen technisch draagvlak voor ons bedrijf.

Ik ken geen Nederlandse webshops die Bancontact ondersteunen?

Graag iets minder afkeurend reageren, bedankt!

Enkel en alleen een beetje agressief aangezien we 2 jaar verder zijn sinds de start van deze thread. Ik had het misschien ietsje vriendelijker aan boord kunnen leggen, maar nu is het ten minste doorgedrongen. Er zijn heel veel Nederlandse webshops die dit wel doen (body&fit, priad autosleutels, inktpatroonshop,..)

Voor de rest alles TOP hoor!
 
Het was al eerder tot ons doorgedrongen, maar de mogelijkheden zijn er technisch voor ons nog niet.

Ik heb het net getest en Inktpratroonshop werkt met een tussenpersoon, een payment provider. Wij gebruiken geen payment provider, maar wij zijn direct gekoppeld aan de bank.

Het punt is dus dat wij een directe koppeling nodig hebben en die is vooralsnog niet beschikbaar.

Bovendien, gebruikten destijds maar weinig Belgen Mister Cash / Bancontact, wellicht dat dat nu anders is? Ongeveer 80% van de Belgen heeft een Paypal account, de rest betaalt met overschrijving.
 
Bedankt voor het heldere antwoord. Overschrijving is echt wel gedateerd in tijden waar alles snel moet gebeuren. Misschien moet ik Paypal maar eens terug gebruiken.

Het lijkt me inderdaad zo dat het gebruik van Bancontact toegenomen is, maar het is in ieder geval sowieso het meest handige (snel en veilig). Creditcard is nog sneller, maar minder veilig. Paypal is omslachtiger dan Bancontact want je moet eerst geld op rekening zetten. Overshrijving is ontzettend traag.

Een bron: http://www.internetkassa.nu/bancont...-betaalmethode-voor-belgische-online-shopper/
 
Je kan je Paypal ook koppelen aan je bankrekening of creditcard (of allebei), dan hoef je er geen geld op te zetten, maar dan wordt het automatisch afgeschreven.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Naar mijn mening mag het zo blijven. Ben ook al een aantal bestellingen verder en ben blij dat ze tot nu toe al alle zonder verzendkosten en zonder problemen waren! Daarbij is een Paypal account sowieso handig voor mensen die al vaker via internet bestellen. Als jullie Bancontact mogelijk maken, top, maar het is zeker geen must, de service nu is al uitstekend!
 
dietrich0;n393291 zei:
Bedankt voor het heldere antwoord. Overschrijving is echt wel gedateerd in tijden waar alles snel moet gebeuren. Misschien moet ik Paypal maar eens terug gebruiken.
Ik denk dat Paypal meer toekomst en gebruiksgemak heeft dan andere betaalmethodes. Ik ben er erg tevreden over.

Als een website iDEAL of Paypal aanbiedt, kies ik altijd voor Paypal.
 
Quattro;n393309 zei:
Je kan je Paypal ook koppelen aan je bankrekening of creditcard (of allebei), dan hoef je er geen geld op te zetten, maar dan wordt het automatisch afgeschreven.
Hoe werkt dat eigenlijk, heb ook paypal, maar moet je dat ergens instellen dat het dan gewoon wordt afgeschreven want ik moet er eerst altijd geld opzetten.
 
Ik kon dat instellen toen ik mijn account heb gemaakt, ik weet dus niet precies hoe dat moet met een bestaand account, maar het is in ieder geval iets wat je kunt instellen.

Edit: in je rekeningoverzicht kan je op profiel klikken, en dan komt er een menu waar staat dat je een bankrekening kunt toevoegen/ verwijderen of een creditcard.
 
Toch denk ik dat, als de mogelijkheid zich aanbied om ook Bancontact/Mister Cash als betaalwijze te hebben zonder al te grote meerkost, dit ook aangeboden zou moeten worden. Ik gebruik geen paypal, want bijna alle andere sites waarop ik dingen koop werken ook met Bancontact. Deze webshop is de enige zonder. Maar als het enkele euro's extra gaat kosten, dan zal ik misschien toch eerder de overschrijving gebruiken... Maar naar mijn mening kan je hiermee nieuwe Belgische klanten over de streep trekken. Want als een webshop het niet aanbiedt, dan kijk je al snel naar een andere die het wel heeft.
 
Rechtstreeks met VISA/MasterCard zou ideaal zijn! Met een VISA Gold of MasterCard Gold heb ik er dan gelijk een gratis transportverzekering bij. Echter nog nooit een probleem gekend met overschrijving en verzending! Het zou ook veel leuker zijn omdat de verzending sneller kan gebeuren. Nu moet mijn overschrijving eerst bij Rabo belanden alvorens mijn pakje vertrekt, wat geheel normaal is. Maar als ik rechtstreeks met een kredietkaart kan betalen heb ik er dus twee maal voordeel bij: sneller én verzekerd!
 
Als er geen bancontact bij sta betaal ik bijna altijd met paypal omdat het niet anders kan maar mijn voorkeur gaat toch naar bancontact. :) Grtz
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Zou ook voor bancontact gaan. Duurt ook 3 dagen voor mn geld op paypall verschijnt. Kan dan zowel gewoon een overschrijving doen...
 
  • Leuk
Reactions: Tim