• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete Shampoo?

Heren,

Ik ga advies nodig zijn, na een boel shampoo's gehad te hebben, is nu bijna mijn flesje Lavare leeg.

Van begin tot eind shampoo)

- Meguiar's Gold Class
- Poorboys World Slick & Suds
- Poorboys World Slick & Wax
- Dodo Juice Born to be Mild
- Dodo Juice Sour Pour
- Dodo Juice Basic of Bling
- Mothers California Gold Car Wash
- Monello Lavare

De Megiuars Gold Class, is bij mij in het rijtje van PB, en Lavare en Mothers het fijnst bevallen. Hoe vreemd dit misschien ook klinkt.
De Born to be Mild. Prima shampoo, geen op of aanmerkingen over. Maar ik zou hem liever niet "weer" willen kopen.
De Basic of Bling is echt "Basic" Dus die wil ik ook niet weer.
De Wintershampoo's daargelaten, die zijn ook gewoon prettig tijdens die omstandigheden. En heb kort geleden een nieuw flesje Slick & Wax gekocht.

De Dodo Juice Supernatural trekt mij ook niet, vanwege de hoge concentratie en de weinige geur,..

Nu hebben we in de shop nog liggen, de Auto Finesse Lather shampoo, en de Wolfgang Auto Bathe. De Lather hoor je wisselende verhalen van sinds de nieuwe formule.
Dus daar weet ik het fijne niet van verder, maar op een of andere manier trekt het mij dan toch niet. En de Auto Bathe, ja leuk, maar wel een dure shampoo. 500ml boven de 20 euro is weer een beetje te zot vind ik,..

Zo blijft er weinig over in de shop wat me een leuke shampoo lijkt. Voor zover neig ik stiekum toch terug naar een 2L fles van de Meg's Gold Class,... Voldeed me in het begin ook gewoon super, maar ja misschien zijn er nog mensen met bepaalde tips & truuks die mij een beetje op weg willen helpen!

:cool:
 
Je mag evt wel wat Autobathe van me overnemen als je die wilt proberen...
Ik heb nog zo'n 2,5 L staan;)
 
Voor mij op dit moment de shampoo van Mothers simpelweg omdat ik niet kan vergelijken met de andere.

Vind de shampoo - vandaag voor het eerst gebruikt - erg plezierig wassen. Het vuil gaat er makkelijk mee af en je hebt niet echt veel shampoo nodig. Ik heb 2 dopjes (ca 25 ml) gebruikt op 10 l water wat voor mijn licht vervuilde auto voldoende bleek te zijn. Had wel vooraf foam gebruikt.

Op mij wensen lijstje staat nog wel de shampoo van DJ btbm - simpelweg omdat iedereen er zo enthousiast over is. Zal nog wel even duren voordat ik aan het gebruik/ bestellen ervan toekom daar ik maar 1 auto hoef te wassen en er net voor 1 wasbeurt shampoo uit de fles is.
 
Zelf gebruik ik de Meguiar’s Ultimate Wash & Wax en ben daar toch wel zeer tevreden over. Maakt goed schoon, is zacht ,schuimt lekker en bevat wat beschermende bestanddelen.Niet in elke situatie iedeaal,maar als onderhouds shampoo gewoon goed. Men onderwaardeert deze en dat vind ik een beetje onterecht.
 
Jeroen;309445 zei:
Heren,

Ik ga advies nodig zijn, na een boel shampoo's gehad te hebben, is nu bijna mijn flesje Lavare leeg.

Van begin tot eind shampoo)

- Meguiar's Gold Class
- Poorboys World Slick & Suds
- Poorboys World Slick & Wax
- Dodo Juice Born to be Mild
- Dodo Juice Sour Pour
- Dodo Juice Basic of Bling
- Mothers California Gold Car Wash
- Monello Lavare

De Megiuars Gold Class, is bij mij in het rijtje van PB, en Lavare en Mothers het fijnst bevallen. Hoe vreemd dit misschien ook klinkt.
De Born to be Mild. Prima shampoo, geen op of aanmerkingen over. Maar ik zou hem liever niet "weer" willen kopen.
De Basic of Bling is echt "Basic" Dus die wil ik ook niet weer.
De Wintershampoo's daargelaten, die zijn ook gewoon prettig tijdens die omstandigheden. En heb kort geleden een nieuw flesje Slick & Wax gekocht.

De Dodo Juice Supernatural trekt mij ook niet, vanwege de hoge concentratie en de weinige geur,..

Nu hebben we in de shop nog liggen, de Auto Finesse Lather shampoo, en de Wolfgang Auto Bathe. De Lather hoor je wisselende verhalen van sinds de nieuwe formule.
Dus daar weet ik het fijne niet van verder, maar op een of andere manier trekt het mij dan toch niet. En de Auto Bathe, ja leuk, maar wel een dure shampoo. 500ml boven de 20 euro is weer een beetje te zot vind ik,..

Zo blijft er weinig over in de shop wat me een leuke shampoo lijkt. Voor zover neig ik stiekum toch terug naar een 2L fles van de Meg's Gold Class,... Voldeed me in het begin ook gewoon super, maar ja misschien zijn er nog mensen met bepaalde tips & truuks die mij een beetje op weg willen helpen!

:cool:

Ik heb hier nog wel genoeg Autobathe, en ook nog wel een 500 ml die voor 15,- weg mag.
Je mag ook wel wat sample'en, je weet waar ik woon.
 
Jeroen;309445 zei:
De Meguiars Gold Class, is bij mij in het rijtje van PB, en Lavare en Mothers het fijnst bevallen. Hoe vreemd dit misschien ook klinkt.
Ik snap 'm niet, waarom zou dit vreemd klinken?

Het is gewoon een prima shampoo en ook mijn favoriet.
 
Waarom staat Monello lavare eigenlijk niet bij de keuze,kost 19,99 voor 500ml daar haal dan je ongeveer 31 was beurten uit..en bij born to be mild(500ml) kost 23,49 daar haal je dan ongeveer 35 was beurten uit. 4was beurten verschil voor 3,50euro vindt ik groot verschil.kan ook aan mijn liggen hoor..maar ik ga voor monello(eigenlijk ook deels omdat het een mooi flesjes is hahaha)...
dan ga ik uit van 10liter emmers.