• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winter 2012, welke beschermlaag geef jij je heilige koe?

@ addy: En toch komt het voor mij onnatuurlijk over,dat filmpje,sealent inwerken. Zou juist verwachten dat je een laagje op je lak wil hebben en dat krijg je denk ik niet door het zo lang met een DA in te werken toch? Mijn gevoel is dat het product door al dat inwerken gewoon door de gebruikte pad word opgenomen en er uiteindelijk niks of nauwelijks op de lak achter blijft. of maak ik een denk fout?
 
Een laagje Collinite 476S en voor de glans afgetopt met Collinite 915 voor de glans en de velgen in de rejex sealant waar hij altijd in staat trouwens.
 
Eerst de auto met wolf's chemicals shine and seal behandelen en daarna in de hard body zetten, vorug jaar is de wolf's body wrap erg goed bevallen en hard body zou nog meer duurzaamheid beiden.
 
Auto vorige week
- gewassen
- gekleid
- M205 op wit met DAP
- afgenomen met Eraser
- 2x afgenomen met IPA
- 1 laagje Ceramishield aangebracht met make-up padje

Kijken of we hiermee de winter door komen.
 
Jahoor:party: heb het onzettendruk gehad de laaste tijd, maar geniet nu van de laaste paar dagen van mn vakantie...maandag weer aan de bak..maar nu nog ff niet:party: :party:
 
Twijfel over de combinaties.
Ga sowieso wassen,ironx, kleien en step 1 uitvoeren.
Heb ook nog step2, super resin polish en collinite 845.
Wat werkt het beste? heeft meerdere lagen 845 zin?
 
Afgelopen weekend de Beetle zijn 'winterjas' gegeven...
- Foam
- Wash
- Clay
- Auto Finesse Tripple op lichtgroen met DAP900
- Collinite 845 op gouden pad met DAP900
- Zymöl Glasur (handmatig, 24u na de laag 845)
- Banden in Zaino
- Velgen laagje Reload (over 5mnd oude C-quartz)
- Wielkuipen in Meg's All Season Dressing
- Ramen 2 lagen Nanolex Premium
- Trims in Auto Finesse Revive (heb alleen spiegelvoetjes nog ongelakt :-b )
 
Afgelopen week op beide auto's een laagje Black Hole en Wolfgang DGPS 3.0 aangebracht.
Komende vrijdag hopelijk aftoppen met Fuzion of Blackfire Midnight Sun (ben er nog niet helemaal uit...:p )




meuh