• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winter 2012, welke beschermlaag geef jij je heilige koe?

@ kootje:

waarom black hole en daarna dgps?

persoonlijk vind ik DGPS al een super diepe wetlook geven en als je het rechtstreeks op je lakwerk aanbrengt is de standtijd waarschijnlijk wel langer..
 
@ L-roy:
Ik had geen mogelijkheid (lees tijd) om de auto volledig te polijsten:schaam , en ik zag her en der toch wel wat swirls en lichte krasjes. Vandaar de Black Hole...

@ Ivo:
Ga ik waarschijnlijk ook doen! Komt natuurlijk weer de vraag naar boven wat op welke auto? :-b
De Fuzion op een donkergrijze 207 CC en de Blackfire op een zwarte Leon, of andersom? Haha, life is all about priorities...:-"


meuh
 
Zoveel combinatie's zoveel meningen.
Fijn om te lezen !

Ik twijfel tussen bestaande laag Cquartz laten zitten (6 maanden oud) of opnieuw Cquartz of EXP.
 
De Ka laatst gepolijst en voorzien van de Powerseal en een laag Ibrido. Vandaag het tweede laagje Ibrido aangebracht.
De Astra krijgt binnenkort één of twee laagjes Fuzion. Dat moet genoeg zijn voor de winter.
Binnenkort de winterbanden op de Astra zetten en dan kan ik de velgen weer eens goed aanpakken, nu met de cone.