• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte grand picasso C4: winterset eronder

Precies! Ik kan ze voor €200,- laten spuiten. Dus hopelijk dit weekend nog worden ze geschuurd door mij en dan gaan ze maandag naar de spuiter.
Foto's volgen.
 
Het is nu defenitief; de velgen worden gespoten. Ik heb reeds 3 stuks klaar vanavond de laatste endan gaan ze morgen naar de spuiter.
Ik hoop dat hij ook de binnenzijde wil spuiten, want deze wil ik ook mooi mee genomen hebben:-b

De voorbereidingen:
Ik heb 1000 grid waterproof papier gebruikt en veel water.

Eerst de kapjes ontdoen van de emblemen:
p4pb9173650.jpg

p4pb9173654.jpg

De verkleuring van het kapje is vocht; geen lak wat gebroken of gescheurd is dus!

Je begint met een licht beschadigde velg waar de diepe krassen opgevult zijn met lak:
p4pb9173655.jpg


Deze spuit je zeer licht in met zwarte spuitverf:
p4pb9173660.jpg


Hiermee kun je goed zien wat je al geschuurd hebt en waar je nog meer moet schuren:
p4pb9173665.jpg

p4pb9173666.jpg


Als je dan klaar bent ziet de vleg er zo uit:
p4pb9173667.jpg

p4pb9173669.jpg


Vanavond alle velgen nog eens nalopen en één velg nog afmaken.
 
Er komt één laag grondlak, dan de mettalic lak en als laatste een laag blanke lak.
Ik wil ze vragen 2 lagen blanke lak te doen:)^
 
Ik heb de velgen laten spuiten inderdaad.
Maar (ook al zeg ik het zelf) ik had het ook zelf kunnen doen, alleen heb ik er momenteel geen tijd en mogelijkheden voor.
 
Ja, bij TopCoat in Tegelen.
Wij doen zaken met hun en daarom wilde hij het doen, maar normaal zijn zij zeer duur met spuiten van velgen.
Dus de eerder genoemde €200,- was een vriendenprijs en alleen omdat ik zelf de velgen had voorbereidt.
 
kijk aan, daar breng ik de velgen van de kever ook heen voor de zomer, dan had je wel even bij mij koffie kunnen komen doen :)
 
is tamelijk geld 200 euro , ik ben voor 4 velgen (zandstralen + poederlakken in kleur (keuze uit 10 kleuren) 188 euro kwijt :)
spuiten is wel iets strakker al zijn ze tamelijk strak gepoederlakt hoor