• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Morgen zijn de producten van Monello in de aanbieding, ik heb gewacht met de bestelling tot morgen ivm diverse Monello producten.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat de Monello Senza Acqua drying towel niet meer beschikbaar is, kan deze nu helemaal niet besteld worden met de korting morgen?
Ook is de Monello Peluche verde trio is niet beschikbaar, maar de enkele Monello Peluche verde wel, hoe zit dit met de korting?
 
Doeken (m.u.v. de bundels met meerdere doeken, mitt, spons etc) doen mee en zijn bestelbaar.
Ook de nieuwe Senza Acqua Piazza (Trio's) (kleine Senza), senza bordi (trio) (edgeless doeken) en de Thick Mit (dikke Wash Mitt) doen mee.
Levering verwachten eind van de week/begin volgende week.

Bestellingen met uitverkochte Monello producten zullen helaas moeten wachten tot ze weer binnen zijn.
Faro wordt rond 8 december verwacht, Cones, Kompressors en paarse wol pads pas in januari.

Sowieso doen niet omdat het bundels zijn:
-Dolce Verde kleiset
-Woolie bundel met alle drie de borstels
-New Car Monello kit
-Doeken bundels met mitt, spons en droogdoek
-Non Ferro bundel met navulling of spons
-Flessen bundels met meerdere flessen
 
Zo, 2 minuten over 24.00h was de bestelling de deur uit. Had achteraf inderdaad de fout gemaakt met een bundel.
Netjes opgelost.
Probleem met Carclean is dat ik altijd veel meer bestel dan de bedoeling was….
Enfin, Dappere dinsdag ga ik gewoon opnieuw de fout in. Ik leer het toch nooit!
Geld is dan op en vrouw en zoon krijgen gewoon wat Monello producten in hun schoen!

Gr Marc
 
  • Leuk
Reactions: jesso88
Wilma;n407775 zei:
Duurt de actie ook tot middernacht ? :-D Dan heb ik vanavond tijd om mijn bestelling compleet te maken
Of je vist achter het net… Kijk eerst naar de voorraad zou ik zeggen.
 
Je vist nooit achter het net. Je zal wellicht iets langer moeten wachten. Producten die op zijn kan je vandaag gewoon met korting bestellen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Dibbuz;n407780 zei:
Je vist nooit achter het net. Je zal wellicht iets langer moeten wachten. Producten die op zijn kan je vandaag gewoon met korting bestellen.

Er staat duidelijk vermeld " Deze aanbieding is geldig t/m 01-12-2014 (of zolang de voorraad strekt). "

Aangezien de Senza Acqua Drying Towel , de Senza Acqua Piazza Trio , de Peluche Verde Trio en de Faro niet meer op voorraad waren en volgens de voorwaarden dus niet meer in aanmerking komen voor de korting , heb ik deze weer uit mijn bestelling verwijderd en alleen de artikelen besteld welke nog wel op voorraad waren.
 
Misschien een domme vraag... Maar ik wil morgen een DAP bestellen en een Monello klei kit... Nou is de klei niet op voorraad.... Krijg ik dan wel de DAP de volgende dag binnen? En word de rest na geleverd..... of word dan de hele bestelling na geleverd?
 
Achter het net vissen.

In dat geval wil ik een paar paarse wolletjes, met korting, reserveren. Ik kan hem namelijk niet aanvinken richting de bestellijst……
Verder bestel ik toch zo meteen de aanbieding DAP900-PAW900 omdat deze nu wel heel voordelig is en bij "op is op" zeker niet terugkomt….
 
Tim;n407737 zei:
... , is de dappere dinsdag bundel dan niet iets voor je?

Ik kon het niet laten, ik vind wel een gelukkige voor mijn oudere 900.
De acties volgen elkaar zo snel op, mijn vorige machine is nog als nieuw :roll
Alleen door de twee Monello tassen is het al een TOP aanbieding :)^
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Efsix;n407819 zei:
Achter het net vissen.

In dat geval wil ik een paar paarse wolletjes, met korting, reserveren. Ik kan hem namelijk niet aanvinken richting de bestellijst……
Verder bestel ik toch zo meteen de aanbieding DAP900-PAW900 omdat deze nu wel heel voordelig is en bij "op is op" zeker niet terugkomt….
De levertijd is daarvan onbekend en om administratieve redenen zijn dit soort producten niet bestelbaar, om lange backorderlijsten enzovoorts te voorkomen.

Ik kan je in ieder geval niet blij maken.
 
Zluytr;n407797 zei:
Misschien een domme vraag... Maar ik wil morgen een DAP bestellen en een Monello klei kit... Nou is de klei niet op voorraad.... Krijg ik dan wel de DAP de volgende dag binnen? En word de rest na geleverd..... of word dan de hele bestelling na geleverd?
Dit soort mega-acties worden niet gesplitst en dus in 1 keer verzonden, bestel je iets dat niet voorradig is, dan is het (even) wachten.
 
Efsix;n407834 zei:
Je moest eens weten hoe blij Carclean mij maakt!
Mijn bankrekening is in ieder geval niet blij met CarClean... Nu al weer €260 uitgegeven en deze maand is nog maar net begonnen... :D