• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Is er toevallig al meer bekend over de levering van de Monello producten die niet op voorraad waren?
 
Ik zag via facebook dat er net een nieuwsflits uit gegaan is. Waar ik van baal is dat ik altijd alles wil ontvangen maar dit uitgeschakeld lijkt te zijn zodat ik nu de nieuwsflits ben misgelopen..
 
Het gaat er niet om of carclean klein is begonnen met de actie. Maar om het feit dat ik alles ingeschakeld had en dit nu niet (meer) het geval lijkt te zijn..
 
IbizaSigno;n408172 zei:
Maar om het feit dat ik alles ingeschakeld had en dit nu niet (meer) het geval lijkt te zijn..


Dit lijkt bij mij ook te zijn. Nieuwsflits opnieuw aangevinkt en opgeslagen.
 
IbizaSigno;n408155 zei:
Ik zag via facebook dat er net een nieuwsflits uit gegaan is. Waar ik van baal is dat ik altijd alles wil ontvangen maar dit uitgeschakeld lijkt te zijn zodat ik nu de nieuwsflits ben misgelopen..
Ons systeem kan niets uitvinken, dus dan zal er iets anders aan de hand zijn geweest. Wellicht niet (goed) opgeslagen?

Volgende nieuwsflits komt eraan!
 
AUW, biedt CC ook financieringsmogelijkheden aan?? :)

Erg mooie aanbiedingen weer, helaas geen budget op het moment.
 
  • Leuk
Reactions: Tim